Dette var veldig gode nyheter! Satser på at 2019 er ditt år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig gode Tusen takkDette var veldig gode nyheter! Satser på at 2019 er ditt år
Ble veldig ovverrasket over all hjelpen vi fikk og videre opplegg hvis det ikke klaffer på første. Nå skal det bli baby Tusen takk!Hurra for gode nyheter og god gyn som hjelper!
Nå blir det etterlengtet baby LYKKE TIL!
Veldig bra Klaffer det ikke denne gangen så er jeg ved godt mot på nesteDet var en bra gyn time!
Håper det er det lille ekstra som skal gjøre at det klafferSå bra at dere får litt hjelp og prøver noe nytt nå Håper det gjør susen!
Jeg hadde også droppet EL-testing og temping om jeg var deg, du har jo så stabile og fine sykluser. Deilig og slippe å tenke på det!
Lykke til
Det var det gyn sa også, at jeg har EL og regelmessige sykluser så dropp alt og slutt med det stresset Håper jeg også :Hurra for en flink gynekolog!! Veldig enig med henne når det kommer til testing og temping!! Du har jo så fine sykluser , så er jo ikke noe vits Satser på at knøttet sitter veldig snart
Veldig spennendeVeldig spent på denne testingen før evt ny-plan-opplegget!
Syns faktisk jeg ser på det første av den rød testen... men vi får vente i spenning.PP37 - CD24 - 10DPO
Da var den store testdagen kommet Ikke at det var noe skryte av på testene da... Vanskelig å prøve å fokusere for å se om det er en strek der eller ikke når man er så trøtt på morgenen
Kanskje, kanskje ikke noe der. På det ene bilde av babyplan ser det ut som det er en strek der men ser egentlig ikke det i virkeligheten. Tok et nytt og ikke noe særlig strek der så lurer på om det bare er hvordan lyset treffer testen. Men håper jo at det er en begynnenede babystrek da 10dpo er fremdeles tidlig.
Selvfølgelig kom mensfølelsen med en gang jeg testet Håper det bare er festing på gang
I går kjente jeg lange og sterke ilinger nede i livmora på venstre side (siden egget slapp) og håpte det var festeilinger.
Fremdeles ømme bryst og kvalm, sistnevnte varierer litt i styrke og om jeg er det eller ikke.
I går fikk jeg hentet ut Femar så alt ligger klart hvis det blir en ny pp, som jeg tror det blir.
Bebi.no/Helm
Vis vedlegget 283670
Bilde 1 av babyplan testen
Vis vedlegget 283671
Bilde 2 av samme babyplantest
Vis vedlegget 283672
Syns faktisk jeg ser på det første av den rød testen... men vi får vente i spenning.
Det er bare det at jeg egentlig ikke ser noe i virkeligheten, den popper bare opp på bildet. Får bare vente i spenning hvilken vei det gårVeldig spennende! Jeg synes jeg kan skimte noe på første røde testen
Tester av og til på kvelden også men tenkte egentlig å vente til i morgen tidlig men får seSpennende!
Er du sånn som kveldstester eller må vi vente til i morgen ?
Tester av og til på kvelden også men tenkte egentlig å vente til i morgen tidlig men får se