Det største ønske

Hurra for gode nyheter og god gyn som hjelper! :gen014
Nå blir det etterlengtet baby :) LYKKE TIL!:Heartbigred

Dette var veldig gode nyheter! Satser på at 2019 er ditt år :gen014
Veldig gode :) Tusen takk ❤️

Hurra for gode nyheter og god gyn som hjelper! :gen014
Nå blir det etterlengtet baby :) LYKKE TIL!:Heartbigred
Ble veldig ovverrasket over all hjelpen vi fikk og videre opplegg hvis det ikke klaffer på første. Nå skal det bli baby ❤️ Tusen takk!

Det var en bra gyn time!
Veldig bra ❤️ Klaffer det ikke denne gangen så er jeg ved godt mot på neste :)

Så bra at dere får litt hjelp og prøver noe nytt nå :) Håper det gjør susen!

Jeg hadde også droppet EL-testing og temping om jeg var deg, du har jo så stabile og fine sykluser. Deilig og slippe å tenke på det!

Lykke til :)
Håper det er det lille ekstra som skal gjøre at det klaffer :)
Vurderte faktisk å droppe testingen neste pp og bare tempe for å vite når EL var, men nå får jeg bare leve i uvissheten en pp (hvis det ikke klaffer nå da ;) ). Veldig greit å slippe alt og bare ta det som det kommer.
Takk ❤️

Hurra for en flink gynekolog!! Veldig enig med henne når det kommer til testing og temping!! Du har jo så fine sykluser , så er jo ikke noe vits:) Satser på at knøttet sitter veldig snart
Det var det gyn sa også, at jeg har EL og regelmessige sykluser så dropp alt og slutt med det stresset :) Håper jeg også :❤️

PP37 - CD22 - 8DPO

Akkurat entret 8dpo og bare to dager og noen timer til første test. Tar ikke noe Crinone denne gangen. Tenkte egentlig på det siden jeg har en pakke med det igjen, men syns gyn sa jeg skulle bare droppe det. Tar babyklister da, selv om jeg har glemt det noen ganger.
Siste dagers symptomer:
Brystene har blitt virkelig ømme de siste dagene, spesielt kjenner jeg det når jeg går.
Jeg har også blitt litt uggen. Svakt på søndag, sånn av og til. Litt mer mandag, spesielt på kvelden og nå natt til tirsdag. Er en annenslags kvalme på en måte. Føler at nå må jeg kanskje springe på badet men så blir det svakere før det øker igjen.
Litt lettrørt, men ikke så veldig mye egentlig.
Litt strålinger ned i lår, stikk i lysk og bare en merkelig følelse der nede.
Halsbrann, begynte så vidt på fredag etter taco, litt mer nå men kan være all kjeksen jeg spiste :D
Litt trøtt og sliten nå på kvelden (mandag), og ble tungpustet av å si noen få ord til mannen :p

Blir noen spennende dager fremover kjenner jeg. Skal hente ut Femar denne uka så er jeg klar hvis/når TR banker på :)

Last edited:
Veldig spent på denne testingen før evt ny-plan-opplegget!

PP37 - CD24 - 10DPO

Da var den store testdagen kommet :D Ikke at det var noe skryte av på testene da... Vanskelig å prøve å fokusere for å se om det er en strek der eller ikke når man er så trøtt på morgenen :wacky:
Kanskje, kanskje ikke noe der. På det ene bilde av babyplan ser det ut som det er en strek der men ser egentlig ikke det i virkeligheten. Tok et nytt bilde og ikke noe særlig strek der så lurer på om det bare er hvordan lyset treffer testen. Men håper jo at det er en begynnenede babystrek da ;) 10dpo er fremdeles tidlig.
Selvfølgelig kom mensfølelsen med en gang jeg testet o_O Håper det bare er festing på gang :D
I går kjente jeg lange og sterke ilinger nede i livmora på venstre side (siden egget slapp) og håpte det var festeilinger.
Fremdeles ømme bryst og kvalm, sistnevnte varierer litt i styrke og om jeg er det eller ikke.
I går fikk jeg hentet ut Femar så alt ligger klart hvis det blir en ny pp, som jeg tror det blir.

Bebi.no/Helm
174110B5-EF59-4FC7-A8A3-8A3CEC5E8D56.jpeg

Bilde 1 av babyplan testen
9B5210FA-F6B5-44DB-8AF8-59CCBA73A2F1.jpeg

Bilde 2 av samme babyplantest
D8C2845D-5C81-4233-B996-FFE9CA5990E9.jpeg

Last edited:
PP37 - CD24 - 10DPO

Da var den store testdagen kommet :D Ikke at det var noe skryte av på testene da... Vanskelig å prøve å fokusere for å se om det er en strek der eller ikke når man er så trøtt på morgenen :wacky:
Kanskje, kanskje ikke noe der. På det ene bilde av babyplan ser det ut som det er en strek der men ser egentlig ikke det i virkeligheten. Tok et nytt og ikke noe særlig strek der så lurer på om det bare er hvordan lyset treffer testen. Men håper jo at det er en begynnenede babystrek da ;) 10dpo er fremdeles tidlig.
Selvfølgelig kom mensfølelsen med en gang jeg testet o_O Håper det bare er festing på gang :D
I går kjente jeg lange og sterke ilinger nede i livmora på venstre side (siden egget slapp) og håpte det var festeilinger.
Fremdeles ømme bryst og kvalm, sistnevnte varierer litt i styrke og om jeg er det eller ikke.
I går fikk jeg hentet ut Femar så alt ligger klart hvis det blir en ny pp, som jeg tror det blir.

Bebi.no/Helm
Vis vedlegget 283670

Bilde 1 av babyplan testen
Vis vedlegget 283671

Bilde 2 av samme babyplantest
Vis vedlegget 283672
Syns faktisk jeg ser på det første av den rød testen... men vi får vente i spenning. :)

Spennende!

Er du sånn som kveldstester eller må vi vente til i morgen ?

Spennende!

Er du sånn som kveldstester eller må vi vente til i morgen ?
Tester av og til på kvelden også men tenkte egentlig å vente til i morgen tidlig men får se ;)

Jeg så jo noe på den som du ser noe på bilde 1 av, så jeg er veldig spent på nye tester. Men henger i stroppen og regner med å puste igjen sånn rundt søndag, eller onsdag, så sånnsett overlever jeg om du venter en dag

Back
Topp