PP37 - CD17 - 3DPO
I dag kom krysset i FF så da er det offisielt at jeg er i dpo land. En uke til første test ryker.
I går fikk jeg svar på testen jeg sendte til Serum og heldigvis så var alle testene negative, utenom en. Men det var en type av bakteriell vaginose som man ikke trengte noen medisiner for. Så kan puste lettet ut. Jeg hadde ingen aning om at jeg hadde det.
Var hos gyn i dag for å snakke om hjelp man kan få, støttemedisiner etc. Rakk ikke å spørre og ikke mye som var sagt før alt ble gitt til oss
Plutselig fikk jeg resept på Femar og Metformin. Fikk et opplegg jeg skal prøve i et par sykluser og har jeg ikke blitt gravid innen da så skal jeg få oppfølging av gyn med UL rundt EL. Fikk streng beskjed om at jeg skal slutte å teste etter EL og tempe. Jeg har EL og stabile sykluser så ikke noe vits. Må EL-teste ved runde nr to av Femar siden jeg da skal ta EL sprøyta, men ellers ingenting. Gikk ut fra legetimen med et smil om munnen både jeg og mannen og har enda større tro at 2019 skal bli vårt år
Det ble tatt en UL i dag på undersøkelsen og det ser ut til at det var venstre side som vant denne runden
Syns hun sa det var litt diffust å se på høyre side men så tydelig at et egg på venstre side hadde sluppet.