Det største ønske

Da ble det 16DPO til CD1. Hun har ikke kommet for fullt enda men hun er på vei.

PP37 (PP21 etter SA/kjemisk) - CD1

Kjedelig at tanta kom men greit å få det avklart og slippe å gå å vente. Muligens en kjemisk denne pp med tanke på at jeg hadde en forlenget LF. Forrige gang jeg hadde kjemisk var den også forlenget.
Det blir å sende prøve til Aten og kanskje gå på antibiotika, i så fall blir det en prøvepause syklusen des/jan. Skal også snakke med gyn om å få prøve Letrozol eller lignende. Fortsette å prøve på vektnedgang, her har det stått stille den siste måneden. Har kjøpt meg tursko og turbukse så må få brukt de :)

Så kjedelig :( Håpet virkelig for deg denne pp, syns jeg så noe på testene også så må ha vært en minikjemisk :( Men velkommen inn i årets mest spennende pp, håper du får verdens beste julegave i år :Heartred

Håper jeg også på en måte for kanskje det er der feilen ligger. Skal også til gyn i desember og spørre om å få teste ut Letrozol, Clomifen eller noe annet som kan booste EL litt. Håper jeg får det :) Hun på klinikken i Aten sa at ved å bruke Letrozol så kan det forbedre progesteron nivået når man booster eggløsningen, så håper på at et lite sånn ekstra dytt kan hjelpe på. Bruker jo Crinone men kanskje det hjelper med noe annet også.

Så bra!! Krysser fingrene for dere<3

Da ble det 16DPO til CD1. Hun har ikke kommet for fullt enda men hun er på vei.

PP37 (PP21 etter SA/kjemisk) - CD1

Kjedelig at tanta kom men greit å få det avklart og slippe å gå å vente. Muligens en kjemisk denne pp med tanke på at jeg hadde en forlenget LF. Forrige gang jeg hadde kjemisk var den også forlenget.
Det blir å sende prøve til Aten og kanskje gå på antibiotika, i så fall blir det en prøvepause syklusen des/jan. Skal også snakke med gyn om å få prøve Letrozol eller lignende. Fortsette å prøve på vektnedgang, her har det stått stille den siste måneden. Har kjøpt meg tursko og turbukse så må få brukt de :)

Så dumt :(
Håper motivasjonen kommer din vei nå, vektnedgang er bare positivt for deg :)

Så kjedelig :( Håpet virkelig for deg denne pp, syns jeg så noe på testene også så må ha vært en minikjemisk :( Men velkommen inn i årets mest spennende pp, håper du får verdens beste julegave i år :Heartred
Veldig kjedelig og frustrerende. Håper denne pp ikke blir en minikjemisk men en spire som fester seg og er der helt til termin :) Takk, håper det og det samme til deg :Heartred

Så bra!! Krysser fingrene for dere<3
Takk :Heartred
Nå er prøven klar og ligger klar i kjøleskap til vi får sendt det. Får se om jeg finner en liten eske å sende det i så jeg får sendt det i morgen. Hvis ikke får jeg pakke det veldig godt og stødig i noe annet med masse bobleplast etc.

Så dumt :(
Håper motivasjonen kommer din vei nå, vektnedgang er bare positivt for deg :)
Veldig dumt. Men får gjøre enda litt ekstra denne pp. var så flink syntes jeg med å gå tur nesten hver dag men så dabbet det av. Nå må jeg bare fortsette og skjerpe meg enda mer :) For nå skal det bli baby altså :D

PP37 - CD2

Dag to med tanta. Hun har vært snillere så langt hvertfall. I går var det ikke mye blødning men sterke murringer var det. I dag har det vært lite blødninger og ikke noe særlig smerter egentlig. Litt sterkere av og til så har tydd til Ibux to ganger (selv om det er fyfy for prøvere men det eneste som hjelper og det er ikke mye jeg tar) fordi jeg skulle noe så ville ikke risikere å sitte med kramper når jeg ikke hadde anledning til å være hjemme med varmeflaska til å døyve smertene. Håper tanta pakker sammen sakene sine i morgen og drar på en lang tur og ikke er tilbake før om et års tid++ :D Hun er ikke velkommen her altså! :p

PP37 - CD3

Da ser det ut til at tanta begynner å pakke sakene sine. Hun har vært snill denne gangen heldigvis :)
Sendte inn prøven til Aten i dag så nå er det bare å vente på at jeg får beskjed om at den har kommet frem for testing. Blir spennende å vite hva svarene på prøven er.
Testing og temping begynner jeg med på søndag eller mandag. Evig optimist og håper på positiv test om litt over tre uker ;)

PP37 - CD3

Da ser det ut til at tanta begynner å pakke sakene sine. Hun har vært snill denne gangen heldigvis :)
Sendte inn prøven til Aten i dag så nå er det bare å vente på at jeg får beskjed om at den har kommet frem for testing. Blir spennende å vite hva svarene på prøven er.
Testing og temping begynner jeg med på søndag eller mandag. Evig optimist og håper på positiv test om litt over tre uker ;)
Heia!
Håper på desemberglede! ❤️

PP37 - CD3

Åh så spennende med prøve til Athen, dette må du oppdatere når du hører noe :D har hatt så lyst til å gjøre det selv! Spennende med el-jakt nå, da blir man litt ivrig igjen :)

Åh så spennende med prøve til Athen, dette må du oppdatere når du hører noe :D har hatt så lyst til å gjøre det selv! Spennende med el-jakt nå, da blir man litt ivrig igjen :)
Oppdatering kommer når jeg ve noe mer. Sendte prøven på torsdag så håper de får den i løpet av uka og svaret neste uke.
Begynte med temping i dag og testing blir det også så blir spennende å se når EL er denne gangen :)

Oppdatering kommer når jeg ve noe mer. Sendte prøven på torsdag så håper de får den i løpet av uka og svaret neste uke.
Begynte med temping i dag og testing blir det også så blir spennende å se når EL er denne gangen :)

Jaa spennende :D håper dette blir verdens beste jul for oss :Heartpink

PP37 - CD9

Tredje dag med temping og testing, og tredje dag med lav på monitoren. Fremdeles noen dager til forventet EL.
Fikk beksjed fra Serum i Aten at prøven har ankommet, så nå er det betalt og forhåpentlig i løpet av neste uke så får vi svar :) Spent på prøvesvaret.

PP37 - CD9

Tredje dag med temping og testing, og tredje dag med lav på monitoren. Fremdeles noen dager til forventet EL.
Fikk beksjed fra Serum i Aten at prøven har ankommet, så nå er det betalt og forhåpentlig i løpet av neste uke så får vi svar :) Spent på prøvesvaret.
Spennende å se om de finner noe!

PP37 - CD10

CD10 og en dag nærmere til å få max :) Fikk høy i dag og EL slimet har så vidt begynt å komme.

Vet ikke helt hva jeg ønsker av svar fra prøvene jeg sendte til Aten. Håper at hvis jeg må på en antibiotika kur så skal det gjøre susen for at jeg blir gravid, men så er det det da at vi må ta en pause fra prøvinga en pp. Får bare ta det som det kommer :)

Her har snøen kommet og det er nydelig. Dumt at det er meldt regn resten av uka for da blir det blankis.

932E9D0D-7F14-46EE-B1ED-717828679BF0.jpeg
3900FBF3-6D91-431A-AFD8-E0AA27EF320C.jpeg

Back
Topp