Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP36 - CD28 - 14DPO
Dag 12 med Crinone
Ingen TR enda og ingen positiv test, så da er det bare å vente på om det blir ny pp og CD1 i løpet av dagen. Syns jeg kan på en måte se noe på testen men hvis det er en spire der så skulle det vært en tydelig strek der syns jeg når jeg er 14dpo. Belager meg på at TR kommer i dag.
Vis vedlegget 281437
Så på stavtestene mine i går fra 10-12dpo og der var det noen tydelige streker som hadde kommet frem spesielt på dag 10 og 11, og en begynnende strek på 12. Skulle ønske de var reelle streker Rart at det kommer opp streker så lenge etterpå.
Vis vedlegget 281436
Krysser fingrene for deg.Mitt streksyn ser noe på denne også, og de nederste!! Håper virkelig det er et egg som er veldig treigt med å feste seg Men jeg også får sånne lurestreker som burde vært sterkere rundt 14 dpo så skjønner at man ikke kan juble heller det er så urettferdig
Håper det er et lite egg som har festet seg litt sent og ikke vil gi seg helt til kjenne endaMitt streksyn ser noe på denne også, og de nederste!! Håper virkelig det er et egg som er veldig treigt med å feste seg Men jeg også får sånne lurestreker som burde vært sterkere rundt 14 dpo så skjønner at man ikke kan juble heller det er så urettferdig
TakkKrysser fingrene for deg.
Har ingen tidligtester igjen så da blir det monitortest i morgen hvis ikke TR har kommet innen da.Jeg hadde ikke veldig synlig strek da jeg ble gravid i august, men cb ukesindikator og fertilitetsmonitoren slo ut.
Håper det er et lite egg som har festet seg litt sent og ikke vil gi seg helt til kjenne enda
Lever i håpet enn så lenge.
Håper så veldig for deg!
TakkJeg håper også veldig for deg, og syns jeg kan skimte noe på bilde
Håper på detJeg ser dessverre ikke noe på testen, men håper du får napp snart!
Det burde den ja. Et lite håp enda, får se hva dagen bringer.Håper
Det burde jo vært sterkere så "sent" egentlig, men så lenge mensen ikke kommer er det håp