Det største ønske

PP36 - CD28 - 14DPO
Dag 12 med Crinone

Ingen TR enda og ingen positiv test, så da er det bare å vente på om det blir ny pp og CD1 i løpet av dagen. Syns jeg kan på en måte se noe på testen men hvis det er en spire der så skulle det vært en tydelig strek der syns jeg når jeg er 14dpo. Belager meg på at TR kommer i dag.

Vis vedlegget 281437

Så på stavtestene mine i går fra 10-12dpo og der var det noen tydelige streker som hadde kommet frem :p spesielt på dag 10 og 11, og en begynnende strek på 12. Skulle ønske de var reelle streker :D Rart at det kommer opp streker så lenge etterpå.

Vis vedlegget 281436

Mitt streksyn ser noe på denne også, og de nederste!! Håper virkelig det er et egg som er veldig treigt med å feste seg :D Men jeg også får sånne lurestreker som burde vært sterkere rundt 14 dpo så skjønner at man ikke kan juble heller :( det er så urettferdig :(

Mitt streksyn ser noe på denne også, og de nederste!! Håper virkelig det er et egg som er veldig treigt med å feste seg :D Men jeg også får sånne lurestreker som burde vært sterkere rundt 14 dpo så skjønner at man ikke kan juble heller :( det er så urettferdig :(
Krysser fingrene for deg. :)

Håper det er et lite egg som har festet seg litt sent og ikke vil gi seg helt til kjenne enda :P
Lever i håpet enn så lenge.
:Heartred

Jeg hadde ikke veldig synlig strek da jeg ble gravid i august, men cb ukesindikator og fertilitetsmonitoren slo ut.
Har ingen tidligtester igjen så da blir det monitortest i morgen hvis ikke TR har kommet innen da.

:Heartbigred

Håper inderlig på en fin overraskelse for deg idag!

PP36 - CD29 - 15DPO

Fremdeles ingen tantebesøk selv om jeg i nesten hele dagen i går hadde mensfølelse. Sovet godt i natt og når jeg våknet i dag var det ingen mensfølelse, men den følelsen kom nå. Ble kvalm i går kveld så måtte ta meg en matbit. Kvalm nå.
Tok to tester i dag, en monitor og en babyplan vanlig test. Monitoren sa "ikke gravid" og streken var nesten ikke synlig. Syns jeg kan skimte noe på babyplan sin test (ikke tidligtest), men syns jo det kunne vært tydelig strek der hvis det er noe. Usikker på om det "noe" vises på bilde. Får bare vente å se hva dagen bringer :)

A348D98F-BDD0-421F-8F3B-28EBCD5A6DFE.jpeg

Last edited:
Håper

Det burde jo vært sterkere så "sent" egentlig, men så lenge mensen ikke kommer er det håp

Fikk svakt rosa på papiret i formiddag, og enda svakere nestegang jeg var på do. Tenkte at nå kommer mensen så da tok jeg ikke dagens dose med Crinone siden det ikke var vits. Fremdeles ingenting og jeg går her og venter. Stresser ikke så det er ikke derfor den er forsinket altså ;)
Tenker at hvis/når hun kommer så er det ikke forsiktig blødning først men "all the gates are open" og sterke smerter.
Fikk tidligtestene fra babyplan i dag så tok en på to timers urin men det var ingenting på testen. Rart at den plutselig skal være så forsinket denne gangen da.

Bildet er tatt ca 45 min etter at jeg tok testen:

B69A28CC-88C4-4151-A40A-0E6C3C469D10.jpeg

Last edited:
Back
Topp