Det største ønske

Kl snart 02 så da er PP36 - CD25 - 11DPO i gang :)

Bare noen timer til ny test og håper så inderlig at det viser noe på testen, som kan gi meg håp. Realisten i meg tror at jeg må belage meg på ny pp så kjøpte tester til monitor og tidlig g-tester strimler på salg fra babyplan.no. Får håpe jeg ikke får bruk for det og heller få bruk for ultralydsmonitoren jeg kjøpte der på tilbud ;) Tenkte å vente men det var bare tre igjen så da måtte jeg bare kjøpe :P

Dagens tester. Ingenting på staven men syns jeg skimter noe på den blå. Den kunne gjerne ha vært sterkere hvis det var noe, men fortsatt litt tidlig da så lever i håpet enn så lenge :)

Nå har jeg ikke så mange tidligtester igjen og tror ikke de fra babyplan kommer før over helga. Har en tidligstav fra babyplan og 3 tidligstrimler fra tostreker. Så det blir ikke mye testing. IKM er fra i dag til søndag så da er det bare å vente å se :)

03783E27-EFA5-4CCA-B895-CFC0C5B7FAA6.jpeg
B61F4ACB-FE55-4C1F-B4F4-B4CC992CC2BB.jpeg

Dagens tester. Ingenting på staven men syns jeg skimter noe på den blå. Den kunne gjerne ha vært sterkere hvis det var noe, men fortsatt litt tidlig da så lever i håpet enn så lenge :)

Nå har jeg ikke så mange tidligtester igjen og tror ikke de fra babyplan kommer før over helga. Har en tidligstav fra babyplan og 3 tidligstrimler fra tostreker. Så det blir ikke mye testing. IKM er fra i dag til søndag så da er det bare å vente å se :)

Vis vedlegget 281193 Vis vedlegget 281194

Syns jeg skimter litt på den blå jeg også:)

PP36 - CD26 - 12DPO
Dag 10 med Crinone

Håpte så inderlig at testen skulle vise tydelig gravid ikke bare det "noe" men det gjorde det altså ikke. Så da er det bare å forberede seg på at TR er like rundt hjørnet. Ømme bryst, litt kvalm og litt mensfølelse av og til. Har selvfølgelig fortsatt et bittelite håp ;) Så lenge tanta holder seg unna er det håp.

ABFA2C2A-6ECE-4CEB-B6BD-727C74E06B66.jpeg

2D2EC671-1555-4C62-AB84-5B644565AF01.jpeg

Edit:

Kom ved en feiltakelse borti hvilepuls skjemaet, ganske så høyt vil jeg si så blir spennende å se om det betyr noe :)

EE6EFE88-DC0A-474B-9F97-0EEC59B89199.jpeg

Last edited:
PP36 - CD26 - 12DPO
Dag 10 med Crinone

Håpte så inderlig at testen skulle vise tydelig gravid ikke bare det "noe" men det gjorde det altså ikke. Så da er det bare å forberede seg på at TR er like rundt hjørnet. Ømme bryst, litt kvalm og litt mensfølelse av og til. Har selvfølgelig fortsatt et bittelite håp ;) Så lenge tanta holder seg unna er det håp.

Vis vedlegget 281286

Vis vedlegget 281287

Edit:

Kom ved en feiltakelse borti hvilepuls skjemaet, ganske så høyt vil jeg si så blir spennende å se om det betyr noe :)

Vis vedlegget 281290
Fortsatt håp! Krysser fingrene for at en myse-vri-og-vende-strek dukker opp i morgen tidlig - og bare blir sterkere!! :joyful:

Håper videre!

PP36 - CD27 - 13DPO
Dag 11 med Crinone

Har alltid håp så lenge tanta holder seg unna men når testene ikke viser noe så daler håpet litt og litt. Litt mensfølelse innimellom og jeg tenker at nå kommer det men nei, ingen antydning. Har hatt det sånn de siste 3-4 dagene tror jeg så får se om det er egget som er beskjedent og ikke vil gi seg til kjenne på testene eller om det er mensen som er på vei.

5DBC168A-B241-41C2-85D3-0D30820F3706.jpeg

Fremdeles ingen antydning til TR selv om mensfølelsen har kommet ofte i dag. Brystene har blitt litt ømmere og har sett at det har kommet frem en blodåre på det ene brystet. Har hatt en som vises hele syklusen de siste måneden, men nå har det kommet en til. Om det betyr noe nå vet jeg ikke men forrige gang jeg hadde flere var i fjor da jeg ble gravid. Kjenner at det blir noen spennende timer fremover, for IKM er senest i morgen med tanke på når jeg hadde EL. Har bare en tidligtest igjen som blir tatt i morgen hvis ikke TR har kommet innen da.

Herre så spennende :D ser noe på siste testen du la ut :D heia heia :D:hello2
Veldig spennende :D Tror streksynet mitt tok en pause i dag for syns ikke jeg ser noe egentlig.

PP36 - CD28 - 14DPO
Dag 12 med Crinone

Ingen TR enda og ingen positiv test, så da er det bare å vente på om det blir ny pp og CD1 i løpet av dagen. Syns jeg kan på en måte se noe på testen men hvis det er en spire der så skulle det vært en tydelig strek der syns jeg når jeg er 14dpo. Belager meg på at TR kommer i dag.

84E78DBB-70F1-4743-94B9-B0174B4780C2.jpeg

Så på stavtestene mine i går fra 10-12dpo og der var det noen tydelige streker som hadde kommet frem :P spesielt på dag 10 og 11, og en begynnende strek på 12. Skulle ønske de var reelle streker :D Rart at det kommer opp streker så lenge etterpå.

DB65317B-443F-49BF-9EA2-E4AE42858654.jpeg

Back
Topp