Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir ikke opp håpet helt endaFortsatt tidlig, håper på strek i morgen!
Takk for heiing Håper streken er like rundt hjørnet.Heia heia strek! Gleder meg til å følge med!
Dagens tester. Ingenting på staven men syns jeg skimter noe på den blå. Den kunne gjerne ha vært sterkere hvis det var noe, men fortsatt litt tidlig da så lever i håpet enn så lenge
Nå har jeg ikke så mange tidligtester igjen og tror ikke de fra babyplan kommer før over helga. Har en tidligstav fra babyplan og 3 tidligstrimler fra tostreker. Så det blir ikke mye testing. IKM er fra i dag til søndag så da er det bare å vente å se
Vis vedlegget 281193 Vis vedlegget 281194
Blir så lei meg på dine vegne
Måtte det bare bli sterkereSer noe på den blå
Fortsatt håp! Krysser fingrene for at en myse-vri-og-vende-strek dukker opp i morgen tidlig - og bare blir sterkere!!PP36 - CD26 - 12DPO
Dag 10 med Crinone
Håpte så inderlig at testen skulle vise tydelig gravid ikke bare det "noe" men det gjorde det altså ikke. Så da er det bare å forberede seg på at TR er like rundt hjørnet. Ømme bryst, litt kvalm og litt mensfølelse av og til. Har selvfølgelig fortsatt et bittelite håp Så lenge tanta holder seg unna er det håp.
Vis vedlegget 281286
Vis vedlegget 281287
Edit:
Kom ved en feiltakelse borti hvilepuls skjemaet, ganske så høyt vil jeg si så blir spennende å se om det betyr noe
Vis vedlegget 281290
Håper på detFortsatt håp! Krysser fingrene for at en myse-vri-og-vende-strek dukker opp i morgen tidlig - og bare blir sterkere!!
Håper videre!
Veldig spennende Tror streksynet mitt tok en pause i dag for syns ikke jeg ser noe egentlig.Herre så spennende ser noe på siste testen du la ut heia heia