Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig merkelig. Så får bare vente å se om tanta kommer i løpet av kvelden/natta eller ikke.Merkelig
Håper i det lengsteVeldig merkelig. Så får bare vente å se om tanta kommer i løpet av kvelden/natta eller ikke.
Gjør jeg også.Håper i det lengste
Fikk svakt rosa på papiret i formiddag, og enda svakere nestegang jeg var på do. Tenkte at nå kommer mensen så da tok jeg ikke dagens dose med Crinone siden det ikke var vits. Fremdeles ingenting og jeg går her og venter. Stresser ikke så det er ikke derfor den er forsinket altså
Tenker at hvis/når hun kommer så er det ikke forsiktig blødning først men "all the gates are open" og sterke smerter.
Fikk tidligtestene fra babyplan i dag så tok en på to timers urin men det var ingenting på testen. Rart at den plutselig skal være så forsinket denne gangen da.
Bildet er tatt ca 45 min etter at jeg tok testen:
Vis vedlegget 281542
Mulig det. I august når jeg hadde en kjemisk så kom den noen dager senere enn jeg trodde men innenfor normalen. Tenkte å ta en Crinone litt senere i kveld hvis det enda ikke har kommet noeVirker som du har hatt en kjemisk? Men jeg ville ikke sluttet med Crinone , tilfelle
Mulig det. I august når jeg hadde en kjemisk så kom den noen dager senere enn jeg trodde men innenfor normalen. Tenkte å ta en Crinone litt senere i kveld hvis det enda ikke har kommet noe
Ingen test i kveld, har ikke holdt meg lenge nok til det i dagGjør det. Blir det noe test i kveld? jeg fikk sterkest tester på kveld
Ingen test i kveld, har ikke holdt meg lenge nok til det i dag
TakkLykke til i morgen<3
Kan ikke gjøre annet enn detSynes jeg skimter noe på begge de to siste testene...
Håper videre!
PP36 - CD30 - 16DPO
Dag 14 med Crinone
Tanta har ikke kommet enda men fikk litt mer rosa på papiret i dag så tenker hun kommer i løpet av dagen en gang. Dagens test viste ikke noe den heller.
Vis vedlegget 281607
Lurer på det samme. TakkTror du har hatt en kjemisk, siden du både har fått streker etter tiden som har vært stigende og dalene og i tillegg lang lutalfase denne mnd! god klem
Lurer på det samme. Takk
Når bare blødningene starter nå så blir det sendt prøve til Aten så får se om det er noe rusk der eller om alt er fint
Håper jeg også på en måte for kanskje det er der feilen ligger. Skal også til gyn i desember og spørre om å få teste ut Letrozol, Clomifen eller noe annet som kan booste EL litt. Håper jeg får det Hun på klinikken i Aten sa at ved å bruke Letrozol så kan det forbedre progesteron nivået når man booster eggløsningen, så håper på at et lite sånn ekstra dytt kan hjelpe på. Bruker jo Crinone men kanskje det hjelper med noe annet også.Åååå så bra! Nå ble jeg glad. Håper de finner noe rusk
Håper du får noen svar som kan hjelpe..Håper jeg også på en måte for kanskje det er der feilen ligger. Skal også til gyn i desember og spørre om å få teste ut Letrozol, Clomifen eller noe annet som kan booste EL litt. Håper jeg får det Hun på klinikken i Aten sa at ved å bruke Letrozol så kan det forbedre progesteron nivået når man booster eggløsningen, så håper på at et lite sånn ekstra dytt kan hjelpe på. Bruker jo Crinone men kanskje det hjelper med noe annet også.
Håper virkelig det og at vi får vår etterlengtede skatt neste årHåper du får noen svar som kan hjelpe..
Og at du kanskje kan få litt hjelp til å booste eggløsningen!