Det største ønske

PP36 - CD19 - 5DPO
Dag 3 med Crinone

Har begynt på Crinone men babyklisteret har gått litt i glemmeboka, får begynne på det i dag :)
Skulle gå tur hver dag denne uka (godt for kroppen å være i beveglse og kanskje det kunne hjelpe litt på at egget fester seg), men har bare klart mandag og tirsdag. Er så sliten. Skulle ut i dag men det var så grått og trist ute og det regnet så droppet det. Håper på finere vær i helga så kanskje jeg kan få komme meg litt ut.
Siste dag med temping i dag, skal bli godt å slippe å våkne så tidlig for temping. Og hvilepulsen er høy, måtte den bare fortsette :)

8E0F8D2D-9E5E-4701-8C09-369E452E1643.jpeg


62883A26-5515-46B1-88FF-602B569C2554.jpeg





Testene denne pp

AFF51FEB-436D-4004-9A89-DDE424DAA163.jpeg FF1CFD34-972D-417F-A502-900CCBCD2ACC.jpeg
 
PP36 - CD20 - 6DPO
Dag 3 med Crinone og dag 2 med babyklister

Ligger her nå i natt og kjenner litt mensfølelse på en måte, håper det er egget som borrer seg fast :) Håper så inderlig at det nå skal bli vår tur ❤️ Fikk bbhugme i posten i går, og skal teste den ut i natt :)
 
Krysser fingrene for at spira graver seg godt ned nå.
Flott hvilepuls og temp så langt
 
KRysser alt jeg har for deg
 
Krysser fingrene for at spira graver seg godt ned nå.
Flott hvilepuls og temp så langt
Takk! Ja var veldig fin så måtte det fortsette selv om jeg ikke følger med på noen av det :D
 
PP36 - CD22 - 8DPO
Dag 6 med Crinone

Tenkte i morges at jeg skulle skrive at jeg hadde ikke noen symptomer egentlig, bare litt sensitive nipler og litt kvalm på morgenen i går. Men når jeg hadde stått opp så begynte jeg å svette litt og på en måte kaldsvette men var også varm :wacky: Ble litt mer kvalm og det har gått litt opp og ned. Skyhøyt blodsukker (for meg å være) i morges, så enten så er det en spireliten som tuller med kroppen min eller så begynner jeg bare å bli litt syk. Håper på det første ;)
Sitter og ser på tilbudene på Black Week og Black Friday, og har funnet frem tingene som står på ønskelisten så nå er det jo bare å vente å se om jeg får kjøpt noe :D De har tilbud på Troll merket på Barnas Hus, men det er på onsdag så lite trolig at jeg får benyttet meg av det tilbudet selv om jeg skulle få en ultrasvak strek den dagen.
 
Hvordan går det i dag? Når blir det test denne gangen? Og hvordan har det gått med vekten denne måneden?
 
Hvordan går det i dag? Når blir det test denne gangen? Og hvordan har det gått med vekten denne måneden?
Går greit i dag, men er trøtt og kvalm og litt lettrørt av og til for ingenting. Lov å håpe det er gode symptomer :D Blir test i morgen selv om jeg ikke har så stor tro på at det vises noe så tidlig. Vekta er lik, opp og ned en kg.
 
Lykke til med testing!
 
PP36 - CD24 - 10DPO
Dag 8 med Crinone

Da er første tester tatt og som forventet så ser jeg ingenting med mine trøtte øyne :sleep002 :hilarious:
Fikk en mensfølelse når jeg la meg i natt og tenkte at "skal det være en kort LF denne gangen, bare 9dager??" Mensfølelsen er der fremdeles så er forberedt på at det er over for denne gangen men får heller bli positivt overrasket hvis jeg får en positiv test om noen dager :)

Hadde ikke flere tidligtester strimler av babyplan så det ble en tidligtest stav. Får bestille noen flere nå når de har salg :)

26057277-47A3-4613-AC2F-DF8C9E2AF9F1.jpeg
E2082181-F2C2-47A0-9ACC-031B4359C2A4.jpeg
 
PP36 - CD24 - 10DPO
Dag 8 med Crinone

Da er første tester tatt og som forventet så ser jeg ingenting med mine trøtte øyne :sleep002 :hilarious:
Fikk en mensfølelse når jeg la meg i natt og tenkte at "skal det være en kort LF denne gangen, bare 9dager??" Mensfølelsen er der fremdeles så er forberedt på at det er over for denne gangen men får heller bli positivt overrasket hvis jeg får en positiv test om noen dager :)

Hadde ikke flere tidligtester strimler av babyplan så det ble en tidligtest stav. Får bestille noen flere nå når de har salg :)

Vis vedlegget 281105 Vis vedlegget 281106
Fortsatt tidlig, håper på strek i morgen!
 
Back
Topp