Husker ikke om jeg har spurt deg om dette før, men har mannen din sjekket svømmerne sine?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har han, i fjor og da var alt i orden. Det var vel da jeg ble gravid i fjor mai hvis jeg ikke husker helt feil.Husker ikke om jeg har spurt deg om dette før, men har mannen din sjekket svømmerne sine?
Skjønner godt at det ikke er like mye tid til forumet når man har fått den største gaven Nyt tiden men den lilleTusen takk
Tiden flyr og merker at forum ikke er i tankene en gang... Men lurer jo på hvordan det går med dere jeg har fulgt så lenge
TakkKrysser fingrene for at dette er måneden!!!
Takk! Ja var veldig fin så måtte det fortsette selv om jeg ikke følger med på noen av detKrysser fingrene for at spira graver seg godt ned nå.
Flott hvilepuls og temp så langt
Går greit. Ingen formening om hvilken vei det går enda, så blir noen nervepirrende dager fremoverHvordan går det?
8dpo ja Nærmer seg med stormskritt På onsdag ryker første test.8 dpo i dag? Nærmer det seg testing??
TakkKRysser alt jeg har for deg
Går greit i dag, men er trøtt og kvalm og litt lettrørt av og til for ingenting. Lov å håpe det er gode symptomer Blir test i morgen selv om jeg ikke har så stor tro på at det vises noe så tidlig. Vekta er lik, opp og ned en kg.Hvordan går det i dag? Når blir det test denne gangen? Og hvordan har det gått med vekten denne måneden?
Veldig spennende Takk!Spennende med testing i morgen! Krysser alt jeg har!
TakkLykke til med testing!
Fortsatt tidlig, håper på strek i morgen!PP36 - CD24 - 10DPO
Dag 8 med Crinone
Da er første tester tatt og som forventet så ser jeg ingenting med mine trøtte øyne
Fikk en mensfølelse når jeg la meg i natt og tenkte at "skal det være en kort LF denne gangen, bare 9dager??" Mensfølelsen er der fremdeles så er forberedt på at det er over for denne gangen men får heller bli positivt overrasket hvis jeg får en positiv test om noen dager
Hadde ikke flere tidligtester strimler av babyplan så det ble en tidligtest stav. Får bestille noen flere nå når de har salg
Vis vedlegget 281105 Vis vedlegget 281106