Det største ønske

Tusen takk for alle gode klemmer jeg får her inne :Heartred Blir helt rørt. Godt å ha et forum man kan dele oppturer og nedturer med. Håper inderlig at det snart kan være en opptur som varer hele veien :Heartred
Så frustrerende å få opp håpet sånn for så se at det forsvinner når det er noe man har lengtet etter så lenge :sad015
I går hadde jeg så mange rare symptomer og mye som skjedde i kropp og hode, så håpte i lengden at det kanskje var en spire som klamret seg til likevel. Men i dag fikk jeg litt rosa på papiret og kjenner at TR er på vei. Så hun kommer nok i løpet av dagen eller i morgen. Så får da ringe inn til gyn for videre oppfølging der.

En liten positiv ting er at jeg er endelig på vei ned i vekt så håper det hjelper på til neste runde :)
 
En stor klem til deg:Heartred
 
Tusen takk for alle gode klemmer jeg får her inne :Heartred Blir helt rørt. Godt å ha et forum man kan dele oppturer og nedturer med. Håper inderlig at det snart kan være en opptur som varer hele veien :Heartred
Så frustrerende å få opp håpet sånn for så se at det forsvinner når det er noe man har lengtet etter så lenge :sad015
I går hadde jeg så mange rare symptomer og mye som skjedde i kropp og hode, så håpte i lengden at det kanskje var en spire som klamret seg til likevel. Men i dag fikk jeg litt rosa på papiret og kjenner at TR er på vei. Så hun kommer nok i løpet av dagen eller i morgen. Så får da ringe inn til gyn for videre oppfølging der.

En liten positiv ting er at jeg er endelig på vei ned i vekt så håper det hjelper på til neste runde :)
Ganske sikker på at vektreduksjonen hjalp meg <3 Håper det funker for deg!!
 
Så utrolig leit :( Jeg ble veldig lei meg på deres vegne over at det ble slik.

Godt å høre at det går rette veien i det minste slik at mest mulig ligger til rette for en terminspire.
 
Så utrolig leit :( Jeg ble veldig lei meg på deres vegne over at det ble slik.

Godt å høre at det går rette veien i det minste slik at mest mulig ligger til rette for en terminspire.
:Heartred
 
PP40 - CD1

Da var det over for denne gangen. Forberedt siden testene var negative og mensen følelsen var der. Så da håper jeg at vi klarer det denne gangen før vi runder av 3 år som prøvere og starter på vårt fjerde år.
Sitter nå og venter på telefon fra gyn. for hvilken dose jeg skal prøve (sikkert dobbel igjen) og når jeg skal inn til UL hos henne. Tenker det er rundt CD12 men vet jo ikke sikkert. Da er det bare å se fremover og håpe på det beste :Heartred
 
PP40 - CD3

I dag begynner jeg med Femar. Har fortsatt ikke snakket med gyn men begynner bare på dobbeldose. Håper hun tar kontakt de nærmeste dagene så jeg vet når jeg skal inn til henne for UL + at jeg trenger ny resept på Ovitrelle. Var innom legekontoret i går og fikk de til å purre på henne til å ta kontakt med meg.
TR er på vei bort og skal bli godt å bli kvitt henne forhåpentlig det neste året ;)
 
Så utrolig kjedelig ❤
Jeg har opplevd strek opptil 12 dager etter ovitrelle, usikker på om det var pga kjemisk eller sprøyten.
Håper denne runden gir dere babyen❤
 
Så utrolig kjedelig ❤
Jeg har opplevd strek opptil 12 dager etter ovitrelle, usikker på om det var pga kjemisk eller sprøyten.
Håper denne runden gir dere babyen❤
Veldig kjedelig... Fikk jo ikke testet før 12 dager etter sprøyten så vet jo ikke hvordan testene hadde vært hvis jeg hadde testet tidligere. Men syns den var litt sterk for at det skulle være igjen etter sprøyta. Det stå jo i Felleskatalogen at den kan være igjen i kroppen opptil 10 dager etter, ikke lenger tydeligvis. Håper på bedre lykke denne runden på oss begge :Heartred
 
PP40 - CD4

Andre dag med Femar i dag, dobbeldose. Fremdeles ingen beskjed fra gyn. Håper på svar i begynnelsen av neste uke så jeg får oppfølgingen min og Ovitrelle sprøyta :)
Vekta er på vei ned så det håper jeg fortsetter :)
 
Bra jobbet med vekta :happy: måtte scrolle litt her, en stund siden jeg har oppdatert meg, og tenkte YES! Nå får de babyen sin. Men dessverre så kom blenda tester etterpå. Veldig dumt. Men, om jeg får være litt positiv så ser det ut til at denne mixen av medisiner og sånn kanskje gjør susen ? :angelic: håper for deg at 2019 er året altså :)
 
Hold ut, du er flink med vektnedgangen :D Jeg ble gravid første måned jeg gikk på lavkarbo og var i ketose.. Følte nesten det var litt sånn mirakelkur etter så mange år med prøving og aldri en positiv test :eek: heier på deg neste pp nå :Heartred
 
Hold ut, du er flink med vektnedgangen :D Jeg ble gravid første måned jeg gikk på lavkarbo og var i ketose.. Følte nesten det var litt sånn mirakelkur etter så mange år med prøving og aldri en positiv test :eek: heier på deg neste pp nå :Heartred
Enig i at vekt har mye å si :) Det var først etter at jeg klarte å ta av meg 10-15 kg at jeg begynte å bli gravid igjen i forrige runde. ❤️ Håper det gjør underverker for deg også, MiniMe ❤️
 
Bra jobbet med vekta :happy: måtte scrolle litt her, en stund siden jeg har oppdatert meg, og tenkte YES! Nå får de babyen sin. Men dessverre så kom blenda tester etterpå. Veldig dumt. Men, om jeg får være litt positiv så ser det ut til at denne mixen av medisiner og sånn kanskje gjør susen ? :angelic: håper for deg at 2019 er året altså :)
Takk :)
Ja veldig dumt at spiren ikke satt denne gangen. Så nære. Ja ikke noe feil med den mixen nei, så håper på positivt resultat denne pp også som sitter hele veien :)
 
Hold ut, du er flink med vektnedgangen :D Jeg ble gravid første måned jeg gikk på lavkarbo og var i ketose.. Følte nesten det var litt sånn mirakelkur etter så mange år med prøving og aldri en positiv test :eek: heier på deg neste pp nå :Heartred
Takk :Heartred
Har stor tro på og vet at med vektnedgang så kan det skje at spiren sitter. Nå må jeg bare fortsette kampen :)
 
Enig i at vekt har mye å si :) Det var først etter at jeg klarte å ta av meg 10-15 kg at jeg begynte å bli gravid igjen i forrige runde. ❤️ Håper det gjør underverker for deg også, MiniMe ❤️
Takk. håper det :Heartred
Det er så lett å falle av og spise usunt, men må bare stramme inn og være bestemt at dette skal jeg klare :)
 
PP40 - CD7

Siste dag med Femar og kjenner eggstokkene jobber.
Fortsatt ikke kommet i kontakt med gyn. Ringte i dag men fikk ikke snakket med henne. Gyn er der ikke på fredag så da blir det ingen UL denne syklusen... Fikk gitt beskjed om at jeg trengte resept på Ovitrelle og Metformin så håper gyn skriver det ut så jeg får hentet det ellers blir det ingenting av det denne pp. Kan kanskje ty til fastlegen, hvis han er der på fredag og er villig til å skrive ut en resept på det til meg. Har bare en enkel dose Femar igjen så hvis det ikke klaffer denne pp så må jeg få en time til gyn igjen for ny resept og videre opplegg.

Det blir EL testing denne pp i tilfelle jeg får Ovitrelle, og temping noen få dager for tenkte å prøve Crinone denne gangen så det er viktig å vite når EL har vært så jeg ikke begynner for tidlig med det. Har en pakke her hjemme og mer på resept hvis jeg trenger det.

Vekta har gått litt opp etter helgen så nå har jeg bestemt meg for å være snopefri en stund. Ser det på magen og det er så irriterende :grumpy: Gått gjennom kasser med klær og der var det mye fra da jeg var en del tynnere (15-30kg siden). Så nå er det skjerpings for føler meg egentlig ikke vel sånn som jeg er nå.
 
Back
Topp