Det største ønske

Hvor store er de? Tar barneomega3, slike geleputer da jeg sliter med kapsler og tabletter, men hvis de der ikke gir ettersmak eller er for store så kunne jeg kanskje prøvd de.
Måtte måle de :D Rett over 2cm lang og litt over 0,5cm bred. Jeg er vant til å ta en del tabletter fra før så det glir lett ned for meg. Fikk et tips om omega 3 for noen år siden, de vanlige som man går og "smaker" på gjennom dagen var å ta det rett før leggetid så sov man når det skjedde og kjenner da ingenting. Borte innen morgenen.
 
Måtte måle de :D Rett over 2cm lang og litt over 0,5cm bred. Jeg er vant til å ta en del tabletter fra før så det glir lett ned for meg. Fikk et tips om omega 3 for noen år siden, de vanlige som man går og "smaker" på gjennom dagen var å ta det rett før leggetid så sov man når det skjedde og kjenner da ingenting. Borte innen morgenen.
Oki, da blir de for store for meg :p men takk!!
 
PP40 - CD15 - 1DPO?

I følge tempen kan jeg trygt si at jeg er i dpo-land :) Men FF vil si at EL var på søndag som jeg er uenig med. Går ut i fra at EL var i går. Da begynner den lange ventetiden på å starte testinga. Kommer til å teste en gang til helgen for å se om Ovitrelle er ute av systemet eller hvor sterk/svak testen er. Og så tester jeg ikke før 10-12dpo.
Begynner med Crinone, ananas og babyklister i morgen.
Skal fortsette på vektnedgangen og spise sunt, være i litt aktivitet.

B4E61B0F-2635-4978-8A3D-54970A3665BE.jpeg
 
PP40 - CD16 - 2DPO
Dag 1 med babyklister, Crinone, ananas

Høy fin temp i dag. Krysset kom i dag og sier at EL var på søndag men tror ikke det var før på mandag så går ut ifra det.
Lurer på om det blir en symptomfri dpo-land denne gangen også eller om jeg får noen symptomer. Skal si jeg savner litt av symptomene :p
Veide meg i dag og det er så godt å se at vekten er på vei ned :D Så nå må jeg bare fortsette for ned skal jeg.

CFB43DB7-F343-40E9-849D-5CE6FF5302A9.jpeg


EE356567-8C8B-428C-B0D6-9C5AB9B5B8BD.jpeg


Testene denne pp
F206E7FE-AD55-48B0-A0DA-4E654226EC0A.jpeg
 
PP40 - CD16 - 2DPO
Dag 1 med babyklister, Crinone, ananas

Høy fin temp i dag. Krysset kom i dag og sier at EL var på søndag men tror ikke det var før på mandag så går ut ifra det.
Lurer på om det blir en symptomfri dpo-land denne gangen også eller om jeg får noen symptomer. Skal si jeg savner litt av symptomene :p
Veide meg i dag og det er så godt å se at vekten er på vei ned :D Så nå må jeg bare fortsette for ned skal jeg.

Vis vedlegget 291022

Vis vedlegget 291024

Testene denne pp
Vis vedlegget 291023
Flink du er! :)
 
PP40 - CD16 - 2DPO
Dag 1 med babyklister, Crinone, ananas

Høy fin temp i dag. Krysset kom i dag og sier at EL var på søndag men tror ikke det var før på mandag så går ut ifra det.
Lurer på om det blir en symptomfri dpo-land denne gangen også eller om jeg får noen symptomer. Skal si jeg savner litt av symptomene :p
Veide meg i dag og det er så godt å se at vekten er på vei ned :D Så nå må jeg bare fortsette for ned skal jeg.

Vis vedlegget 291022

Vis vedlegget 291024

Testene denne pp
Vis vedlegget 291023
Spennende å se med alle tre testene! Alle sier at de blå babyplan EL testene er så mye bedre enn de grønne men ser ut som at de har mindre fargestoff spør du meg?
 
Har du lagt El testene inn i ff og likevel er den ikke enig med deg ?
 
Spennende å se med alle tre testene! Alle sier at de blå babyplan EL testene er så mye bedre enn de grønne men ser ut som at de har mindre fargestoff spør du meg?
Har fått med meg at i det siste så har de blå ikke vært så bra på fargestoff som tidligere. Jeg har ikke brukt de før før de to siste pp men ble ikke så imponert. Nettstedet som har de grønne (øverste testen) har sluttet å selge de så må finne en erstatter så da blir det nok Make sure tenker jeg. Har vært så fornøyd med de grønne så synd at de har sluttet med de.
 
Har du lagt El testene inn i ff og likevel er den ikke enig med deg ?
Ja det har jeg. Før jeg la inn mandagens temp så hadde den satt en strek på mandag at EL blir da i forhold til positiv EL test. Men når jeg tastet inn tempen på mandag så forsvant den og FF ombestemte seg.
Positiv test og Ovitrelle kl 18 på søndag så EL skal jo ikke være den dagen. Ikke første gang vi er uenige :p
5AF5D05A-1E07-4CAE-8E2D-BB9683DE038B.jpeg 5B474F13-5B16-4489-86A6-35597B327768.jpeg
 
Legg inn negativ etterpå evt en positi vagen etter spryøyta og deretter negativ? Bare for å overbevise den? ellers husker jeg ikke om man kan overstyre el på den. Det er vel rundt 4 år siden jeg sluttet å bruke den snart
 
Legg inn negativ etterpå evt en positi vagen etter spryøyta og deretter negativ? Bare for å overbevise den? ellers husker jeg ikke om man kan overstyre el på den. Det er vel rundt 4 år siden jeg sluttet å bruke den snart
Man kan overstyre ja. Testet det ut nå med å legge inn positiv og negativ test men ingen endring.
Tidligere har jeg også fått krysset på dag en eller to med positiv test fordi tempen sier det, eller 1-2 dager med negativ test igjen.
Måtte bare prøve litt mer og tok bort den positive testen på søndag, da forsvant krysset. Skrev inn temp for i dag (har ikke tempet i dag men måtte bare teste ut) så ble krysset satt til mandagen. Så det kan noen ganger være litt forskjell fra hvis man går bare ut i fra tempen og tempen i kombinasjon med tester.
 
Tror vi er like mange dpo :) Blir spennende å følge med på deg denne syklusen! Håper på to streker :love7
 
Tror vi er like mange dpo :) Blir spennende å følge med på deg denne syklusen! Håper på to streker :love7
Ja vi ligger ganske likt denne pp. Takk og det samme til deg :Heartred
 
PP40 - CD18 - 4DPO
Dag 3 med babyklister, Crinone og ananas

Registrering av vekt i dag på Slankekrigen og er veldig fornøyd med ukens resultat der, -1,5kg på en uke :smiley-bounce012 Siden innveiing for 7 uker siden så har jeg gått ned 3kg og 96 tallet er rett rundt hjørnet :happy: Håper dette vekttapet hjelper på at en liten spire fester seg ganske så godt fast. Hjelper på at jeg har kuttet ut godteri og snop så det må jeg bare fortsette med :)
Ca en uke til første test og det blir spennende denne gangen. Skal ta en i morgen også men den teller ikke fordi jeg bare skal se hvor mye det er igjen etter sprøyta.
 
PP40 - CD18 - 4DPO
Dag 3 med babyklister, Crinone og ananas

Registrering av vekt i dag på Slankekrigen og er veldig fornøyd med ukens resultat der, -1,5kg på en uke :smiley-bounce012 Siden innveiing for 7 uker siden så har jeg gått ned 3kg og 96 tallet er rett rundt hjørnet :happy: Håper dette vekttapet hjelper på at en liten spire fester seg ganske så godt fast. Hjelper på at jeg har kuttet ut godteri og snop så det må jeg bare fortsette med :)
Ca en uke til første test og det blir spennende denne gangen. Skal ta en i morgen også men den teller ikke fordi jeg bare skal se hvor mye det er igjen etter sprøyta.
Kan jeg spørre hvor høy du er? :) Bare litt nysjerrig. :D
 
Back
Topp