Det største ønske

PP40 - CD25 - 11DPO
Dag 10 med Crinone og babyklister

Nå syns jeg det er på tide at testene viser noe tydelig altså!!! Ingenting mer på testene i dag. Men etter at den rosa testen var tørket helt så er det en sterkere skygge en i går. Men vil ikke ha skygge vil ha fin rosa strek :smiley-angelic001 Får se når det blir ny test, kveld eller i morgen en gang.
Liten anstrengelse (gå litt eller gjør noe annet) så skyter varmen ut og jeg blir helt svett.

79AD639F-8B95-41DE-9812-0BB98788012B.jpeg
E3C3CBA1-9064-4C1C-B690-83EC37C90FEC.jpeg

Last edited:
Krysser alt jeg har for fine helgetester

Krysser alt jeg har for fine helgetester
Takk! Tenkte jeg skulle teste i kveld men var akkurat innom Burger King og drakk en stor brus så tror ikke det er noen vits å teste :P Tester en gang i løpet av morgendagen.

Synes jeg ser noe på begge testene
Krysser fingrene for bra resultat imorgen

Registrering av vekt i dag på slankekrigen og det ble 1 kg ned denne uka :dance008 så det feiret jeg med en Stratos og noe pastry på butikken og til middag ble det Burger King :D Mange år siden jeg har veid det jeg veier nå, så må bare klare å holde meg litt stabil eller aller helst fortsette å gå ned. Men er jeg gravid så skal jeg ikke tenke på det. Fortsette å spise sunt og mindre sukker om jeg er gravid eller ei.

Spennende du driver på å tester igjen ❤ håper den sitter snart ❤ så noe om symptomer og Ovitrelle. Må si jeg aldri har fått en eneste symptom på den.

Spennende du driver på å tester igjen ❤ håper den sitter snart ❤ så noe om symptomer og Ovitrelle. Må si jeg aldri har fått en eneste symptom på den.
Veldig spennende og tror du ikke jeg endelig fikk positiv test i dag :excited001
Godt å høre at andre også ikke fikk symptomer etter sprøyta.

PP40 - CD26 - 12DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister

Ikke noe å si om testene i dag enn at jeg håper spiren sitter denne gangen :dance008 Er litt redd for å teste videre fordi jeg er redd for negative tester igjen men blir nok ny test i morgen og digital på mandag. Har nok av all slags tester :)
Ingen slags symptomer før etter testene ble tatt og de viste positiv. Kjenner det veldig i livmoren nå, og kjente en iling ut i lysken.
Tenk om vi endelig har klart det etter 3år som prøvere ❤️

E615D8C1-29C2-40A0-97E1-B29928CAB9E7.jpeg

PP40 - CD26 - 12DPO

Ikke noe å si om testene i dag enn at jeg håper spiren sitter denne gangen :dance008 Er litt redd for å teste videre fordi jeg er redd for negative tester igjen men blir nok ny test i morgen og digital på mandag. Har nok av all slags tester :)
Ingen slags symptomer før etter testene ble tatt og de vist positiv. Kjenner det veldig i livmoren nå, og kjente en iling ut i lysken.

Vis vedlegget 291955
Oi oi oi oi....her var det strek jo!!!!!
Selv om du holder igjen....så tar jeg en liten dans for deg her ❤ så spennende!!!!!!

PP40 - CD26 - 12DPO

Ingen slags symptomer før etter testene ble tatt og de viste positiv. Kjenner det veldig i livmoren nå, og kjente en iling ut i lysken.

Vis vedlegget 291955
Å så tydelig atte!!!! :D Krysser fingrene for at det er en terminspire. :)

Å så tydelig atte!!!! :D Krysser fingrene for at det er en terminspire. :)
Det må bare være en terminspire altså. Klar for å flytte inn i terminforum nå :D

PP40 - CD26 - 12DPO

Vis vedlegget 291955
Åååh :Heartred denne gangen må det jo bare gå bra! Gratulere med positiv test :Heartred

Åh, nå gikk det kaldt gjennom kroppen og tårene står i øynene - så utrolig glad jeg er på deres vegne!

Finere tester enn det der får du ikke! Jeg har en god følelse for denne :Heartred

Gratulerer!!!! :love7

Håper, håper, håper denne sitter!

Back
Topp