Det største ønske

PP40 - CD26 - 12DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister

Ikke noe å si om testene i dag enn at jeg håper spiren sitter denne gangen :dance008 Er litt redd for å teste videre fordi jeg er redd for negative tester igjen men blir nok ny test i morgen og digital på mandag. Har nok av all slags tester :)
Ingen slags symptomer før etter testene ble tatt og de viste positiv. Kjenner det veldig i livmoren nå, og kjente en iling ut i lysken.
Tenk om vi endelig har klart det etter 3år som prøvere ❤️

Vis vedlegget 291955

Jeg tror digital hadde slått ut i dag på disse testene faktisk:)
 
Åh! Gratulerer så mye ❤️
 
Åååååååååååh!  For noen fine streker! Trengte ikke ta fram noe streksyn nei. Så velfortjent. :Heartred
Ingen tvil på disse testene nei, slapp å vri og vrenge på testene om det var en strek der :D Tusen takk ❤️
 
Jeg tror digital hadde slått ut i dag på disse testene faktisk:)
Tenkte på det i ettertid at det hadde nok gjort det, så hvis testene er like sterk i morgen så tar jeg en digital da :) Har 4-6 digitale hvis jeg ikke husker helt feil så har nok å ta av :D
 
Tusen takk for alle gratulasjoner ❤️ Håper så inderlig at dette er en terminspire. Har ikke gledet meg for mye enda for er redd for at testen er blenda i morgen. Men er den like sterk i morgen så kan jeg glede meg litt mer :) Kjenner vi snakker litt om et lite nurk men ikke for mye enda, må komme over noen delmål først før vi kan planlegge litt mer. Håper på det beste ❤️
I dag har kvalmen kommet. Er trøtt og sov over en time på sofaen i ettermiddag. Litt ukomfortabel.
 
Last edited:
:Heartred:Heartred:Heartred
 
PP40 - CD27 - 13DPO
Dag 12 med Crinone og babyklister

Jeg gledet meg sånn til å teste med digitaltest i dag men det ble ikke noe av nå på morgenen hvertfall... Var bare 3,5 timer siden jeg var på forrige dobesøk og sier til meg selv at det var kanskje ikke rette tidspunktet å ta testen på, at hcg ikke skiller ut akkurat da. Men vet jo innerst inne at det er over for denne gangen også. Blir en ny test senere i dag for å se. Blir så frustrert at det ikke vil sitte. At vi skal få fine streker på testene og få håp for så å se at det forsvinner.
Er kvalm, ingen matlyst.

05A5DDAE-9800-4711-A0FA-EBAA8065BCE4.jpeg
88AFB290-09B9-4A0F-BDB7-DC32D0F883ED.jpeg
 
Nei!!! Jeg så testene fra i går først nå og hoppet i taket. Men så ble det jo DEN nedturen med dagens tester. Åå, jeg håper det bare var dårlig konsentrert urin :( Synes det er på tide at spira sitter for deg nå. Stor klem ❤️❤️
 
PP40 - CD27 - 13DPO
Dag 12 med Crinone og babyklister

Jeg gledet meg sånn til å teste med digitaltest i dag men det ble ikke noe av nå på morgenen hvertfall... Var bare 3,5 timer siden jeg var på forrige dobesøk og sier til meg selv at det var kanskje ikke rette tidspunktet å ta testen på, at hcg ikke skiller ut akkurat da. Men vet jo innerst inne at det er over for denne gangen også. Blir en ny test senere i dag for å se. Blir så frustrert at det ikke vil sitte. At vi skal få fine streker på testene og få håp for så å se at det forsvinner.
Er kvalm, ingen matlyst.

Vis vedlegget 292069 Vis vedlegget 292070

Men hvorfor testet du med formiddagsurin og ikke den for 3,5 time siden? Jeg tror det bare er for dårlig konsentrasjon.
 
Jeg krysser fingrene for at det er konsentrasjonen.

Men sabla nedtur
 
Åh, kjære deg! Håper virkelig at det bare er konsentrasjonen... skimter såvidt noe på den rosa, stemmer det?
 
Back
Topp