Har ikke prøvd det, men kikerter står ikke øverst på lista mi over ting jeg liker Er kresen og smaksløkene er veldig sensibel på ting jeg ikke liker.
Ser den [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke prøvd det, men kikerter står ikke øverst på lista mi over ting jeg liker Er kresen og smaksløkene er veldig sensibel på ting jeg ikke liker.
Håper for oss begge at vi kommer oss inn ditSpennende med el rundt hjørnet, håper på en maibaby [emoji169] [emoji173]
Ser den [emoji28]
Takk! Håper virkelig detKrysser fingrene for deg. Håper virkelig du snart sitter med positiv test som er terminspire
Tusen takk! Håper detMasse lykke til [emoji173]️ Håper det er deres tur nå [emoji257]
Krysser fingerne for en mai-spire
TakkHåper det går denne gangen [emoji4]
PP33 - CD12
Ingen tvil om dagens tester Max på monitor (veldig sterk strek der), og ganske så positiv strimmeltest. Ikke kjent noe særlig til at eggstokkene har gjort seg klare men kanskje de jobber i det skjulte denne gangen Har sensitive nipler allerede.
Vis vedlegget 271384
Vis vedlegget 271385
ThanksWeeee [emoji322][emoji322] Happy humping [emoji38]
Tusen takk og lykke til du også! Inn i mai skal viMasse lykke til denne ppen! Mai here we come [emoji8]
Det skal det bli Tusen takkNå blir det baby! Sender babystøv [emoji173]️
Tusen takkLykke til!!!
Håper så inderlig detTvi, tvi! Alle gode ting er 3 (33!) [emoji16]