Lykke til, nå må det bli baby! [emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP33 - CD12
Ingen tvil om dagens tester Max på monitor (veldig sterk strek der), og ganske så positiv strimmeltest. Ikke kjent noe særlig til at eggstokkene har gjort seg klare men kanskje de jobber i det skjulte denne gangen Har sensitive nipler allerede.
Vis vedlegget 271384
Vis vedlegget 271385
Å ja, måtte det bli så[emoji7] [emoji173]Håper for oss begge at vi kommer oss inn dit [emoji173]️
Takk Ikke noe annet valg, nå må det bli!!Lykke til, nå må det bli baby! [emoji8]
Kan ikke bli det. Litt svakere i dag men fremdeles positiv så hadde nok toppen i gårKan ikke bli bedre enn dette
Takk Det skal det bliHappy humping Nå skal det bli baby!
Håper så inderlig detÅ ja, måtte det bli så[emoji7] [emoji173]
Takk Prøver hvertfallSå flink du er som er med på slankekrigen! Trist med en kjemisk altså! Unner dere ikke det.
Like før nåHurra for straks DPO-land!
Og jeg gleder meg til vi skal igang med krigen. Har tjuvstarta litt på starten, så blir det ikke så stort sjokk når fredag kommer.
Takk! Håper jeg ogsåHåper så inderlig det er deres tur nå!
PP33 - CD14
Et lite temphopp og tydelig negativ EL test i dag så da er det kanskje EL i dag eller 1dpo. Får se hvordan tempen oppfører seg de neste dagene, går den ned eller går den videre opp...
I dag har vært ute på en liten tur, godt å få litt frisk luft. Ellers har jeg gjort litt husarbeid. Må holde meg litt i aktivitet. Har gått opp i det siste, trodde jeg endelig var på vei ned men den gang ei. Slankekrigen begynner nå på fredag så får ta en generalprøve disse dagene før og prøve å være i litt bevegelse og spise sunnere
Vis vedlegget 271709
Vis vedlegget 271710
TakkDu har så fine sykluser!!
Takk
Har bare fått beskjed om å ta det på syklusdag 3 i forbindelse med utredningen. Det er blitt gjort tre ganger, men ikke testet for alt hver gang tror jeg. Eneste var AMH verdien som var lav, det var i februar i fjor. Tok ny prøve nå i vår og da hadde den økt til over det dobbelte, fra 6,3 til 15,1. Jeg ordnet selv at jeg skulle få tatt en blodprøve ca en uke etter EL, men det ble ikke før 9dpo tror jeg det var pga helg. Syns det var rart at det ikke var en del av utredningen. Prøven fra lutealfasen på progesteron var fin fikk jeg beskjed om, var på 12 hvis jeg ikke husker feil (skal være over 15??). Hadde da en kort LF på ca 10-11dager, så tenkte at jeg testet forsent og nivået var på vei ned, skulle ha testet tidligere. Har ikke testet etter det for begynte på progesteronstøtte måneden etter.Men du? Har du tatt blodprøver i follikulære fase og lutealfasen, for å sjekke at nivåer er ok?
PP33 - CD14
Et lite temphopp og tydelig negativ EL test i dag så da er det kanskje EL i dag eller 1dpo. Får se hvordan tempen oppfører seg de neste dagene, går den ned eller går den videre opp...
I dag har vært ute på en liten tur, godt å få litt frisk luft. Ellers har jeg gjort litt husarbeid. Må holde meg litt i aktivitet. Har gått opp i det siste, trodde jeg endelig var på vei ned men den gang ei. Slankekrigen begynner nå på fredag så får ta en generalprøve disse dagene før og prøve å være i litt bevegelse og spise sunnere
Vis vedlegget 271709
Vis vedlegget 271710