Det største ønske

PP33 - CD13

Andre dag med positiv EL strimmeltest. Streken var litt svakere i dag i forhold til kontrollstreken i begynnelsen, i går var den knallsterk med en gang, men dagens test endte opp som positiv. Droppet monitoren i dag siden jeg fikk max i går, så sparer jeg de testene :)
Tempen var veldig lik i går. Blir spennende å se om tempen går opp i morgen eller på onsdag.
Litt EL slim igjen men mye mindre enn i går.
Hvilepulsen hoppet to hakk opp i dag så det er noe som holder på å skje. Går den ned i morgen fordi EL er da eller holder den seg der oppe. Hvilepulsen har gått veldig fort opp denne gangen syns jeg.


03A675AC-7AFB-4A57-BB21-743E1BA92EE7.jpeg


005BB839-BFE1-4875-8C1E-1AF683D2AB30.jpeg


879C54FE-E20D-4C9A-8B5E-A6D480F4BEEF.jpeg
 
Last edited:
PP33 - CD14

Et lite temphopp og tydelig negativ EL test i dag så da er det kanskje EL i dag eller 1dpo. Får se hvordan tempen oppfører seg de neste dagene, går den ned eller går den videre opp...
I dag har vært ute på en liten tur, godt å få litt frisk luft. Ellers har jeg gjort litt husarbeid. Må holde meg litt i aktivitet. Har gått opp i det siste, trodde jeg endelig var på vei ned men den gang ei. Slankekrigen begynner nå på fredag så får ta en generalprøve disse dagene før og prøve å være i litt bevegelse og spise sunnere :)

5505DE75-449B-4453-9FA2-186B2A731EF8.jpeg


2E956527-16C7-49E3-B1BE-A4B912085E8B.jpeg
 
Så flink du er som er med på slankekrigen! Trist med en kjemisk altså! Unner dere ikke det.
 
Hurra for straks DPO-land! :)

Og jeg gleder meg til vi skal igang med krigen. :D Har tjuvstarta litt på starten, så blir det ikke så stort sjokk når fredag kommer. :P
 
Så flink du er som er med på slankekrigen! Trist med en kjemisk altså! Unner dere ikke det.
Takk :) Prøver hvertfall :)
Veldig trist når det endelig klaffet, men håper det går rett vei denne pp :) Evig optimist :D
 
Hurra for straks DPO-land! :)

Og jeg gleder meg til vi skal igang med krigen. :D Har tjuvstarta litt på starten, så blir det ikke så stort sjokk når fredag kommer. :p
Like før nå :)

Blir veldig godt med oppstart av slankekrigen og kjekt at vi kom på lag :) Flink du er! Har ikke tjuvstartet helt enda men moderert meg og fikk gått en liten tur i dag (i går siden det er over midnatt). Men blir harde bud fra søndag av :p
 
Håper så inderlig det er deres tur nå!
 
PP33 - CD14

Et lite temphopp og tydelig negativ EL test i dag så da er det kanskje EL i dag eller 1dpo. Får se hvordan tempen oppfører seg de neste dagene, går den ned eller går den videre opp...
I dag har vært ute på en liten tur, godt å få litt frisk luft. Ellers har jeg gjort litt husarbeid. Må holde meg litt i aktivitet. Har gått opp i det siste, trodde jeg endelig var på vei ned men den gang ei. Slankekrigen begynner nå på fredag så får ta en generalprøve disse dagene før og prøve å være i litt bevegelse og spise sunnere :)

Vis vedlegget 271709

Vis vedlegget 271710


Du har så fine sykluser!!
 
PP33 - CD14 - 2DPO (mest sannsynlig)

Da har tempen gått enda mer opp i dag så da vil nok FF si at EL var på CD13. Vet ikke om jeg er helt enig men lite å gjøre med det :p Har ikke hatt EL så tidlig før men alt er mulig. Når jeg kan ha det så sent som CD18 så kan det jo være så "tidlig" som CD13 :p Skal hente ut endel crinone i dag så jeg kan begynne på dobbeldose og håper at det klaffer denne pp :)

04BC246E-D548-4DDB-BA94-931B81C26F73.jpeg
 
Men du? Har du tatt blodprøver i follikulære fase og lutealfasen, for å sjekke at nivåer er ok?:)
Har bare fått beskjed om å ta det på syklusdag 3 i forbindelse med utredningen. Det er blitt gjort tre ganger, men ikke testet for alt hver gang tror jeg. Eneste var AMH verdien som var lav, det var i februar i fjor. Tok ny prøve nå i vår og da hadde den økt til over det dobbelte, fra 6,3 til 15,1. Jeg ordnet selv at jeg skulle få tatt en blodprøve ca en uke etter EL, men det ble ikke før 9dpo tror jeg det var pga helg. Syns det var rart at det ikke var en del av utredningen. Prøven fra lutealfasen på progesteron var fin fikk jeg beskjed om, var på 12 hvis jeg ikke husker feil (skal være over 15??). Hadde da en kort LF på ca 10-11dager, så tenkte at jeg testet forsent og nivået var på vei ned, skulle ha testet tidligere. Har ikke testet etter det for begynte på progesteronstøtte måneden etter.
 
PP33 - CD14

Et lite temphopp og tydelig negativ EL test i dag så da er det kanskje EL i dag eller 1dpo. Får se hvordan tempen oppfører seg de neste dagene, går den ned eller går den videre opp...
I dag har vært ute på en liten tur, godt å få litt frisk luft. Ellers har jeg gjort litt husarbeid. Må holde meg litt i aktivitet. Har gått opp i det siste, trodde jeg endelig var på vei ned men den gang ei. Slankekrigen begynner nå på fredag så får ta en generalprøve disse dagene før og prøve å være i litt bevegelse og spise sunnere :)

Vis vedlegget 271709

Vis vedlegget 271710

Spennende... blir så inspirert av deg så skal jaggu prøve meg på temping selv :D Håper du og mannen din har det hyggelig disse dager da ;) Alle menn er vell lykkelige rundt el... :D hehe
 
Back
Topp