Tusen takkMasse masse lykke til!!!<3<3<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkMasse masse lykke til!!!<3<3<3
Håper det Jeg er veldig klar hvertfallHåper dette er måneden! Jammen din tur til å ta over stafettpinnen nå!
PP33 - CD19 - 6DPO
Dag 3 med crinone
Kom plutselig på i dag at jeg er allerede halvveis til første test Er ikke helt enig med FF men en dag fra eller til gjør ikke så mye akkurat nå. Syns dagene har hått veldig fort og ikke rukket å tenke på testing, så blir spennende å se om de neste dagene går like fort. Bestilte noen tester fra babyplan på fredag så håper de kommer en av de nærmeste dagene.
På fredag var det innveiing på slankekrigen. Veldig greit å få startet nå Kjente at jeg ikke var helt klar for å være snopefri søndag til torsdag, men skal gjøre mitt beste Nå må jeg være litt i mer aktivitet og spise litt sunnere. Håper at jeg klarer å gå ned mer denne gangen enn i tidligere slankekriger jeg har vært med på. Men aller helst håper jeg på et lite knøtt
Ja tiden går veldig fort6 dpo alt, dette går unna Snart testing på deg, det gleder jeg meg til Lykke til med slankekrigen, du er flink!!
Tusen takkLykke til med slankekrigen
Mye som skjer på en gangSå mye spennende som skjer nå snart test!
Lykke til med slankekrigen [emoji173]️
Tusen takkMasse lykke til med slankingen
Tusen takk Håper på to fine streker til helgaLykke til med både slanking og dagene frem mot (positiv!) test!
Tusen takkLykke til!
Ja var 7dpo i går så dagene går så veldig fort. Litt for fort, men samtidig er jeg veldog klar for å teste. Men alt for tidlig endaDPO7 idag?
Nå går dagene unna!
Masse lykke til! [emoji173]️
Tusen takk Håper veldig på det nåHåper med alt jeg har, at testen blir positiv denne gangen
Takk! Håper jeg ogsåHåper du får to streker nå [emoji4]
Veldig spennende Kjenner det blir noen lange dager å vente på testing men skal klare å holde utBlir spennende da.
Krysser fingrene for terminspire’nå!
Flink du er!Veldig spennende Kjenner det blir noen lange dager å vente på testing men skal klare å holde ut