Det største ønske

Håper dette er måneden! Jammen din tur til å ta over stafettpinnen nå!
 
PP33 - CD19 - 6DPO
Dag 3 med crinone

Kom plutselig på i dag at jeg er allerede halvveis til første test :) Er ikke helt enig med FF men en dag fra eller til gjør ikke så mye akkurat nå. Syns dagene har hått veldig fort og ikke rukket å tenke på testing, så blir spennende å se om de neste dagene går like fort. Bestilte noen tester fra babyplan på fredag så håper de kommer en av de nærmeste dagene.

På fredag var det innveiing på slankekrigen. Veldig greit å få startet nå :) Kjente at jeg ikke var helt klar for å være snopefri søndag til torsdag, men skal gjøre mitt beste :) Nå må jeg være litt i mer aktivitet og spise litt sunnere. Håper at jeg klarer å gå ned mer denne gangen enn i tidligere slankekriger jeg har vært med på. Men aller helst håper jeg på et lite knøtt ;)
 
PP33 - CD19 - 6DPO
Dag 3 med crinone

Kom plutselig på i dag at jeg er allerede halvveis til første test :) Er ikke helt enig med FF men en dag fra eller til gjør ikke så mye akkurat nå. Syns dagene har hått veldig fort og ikke rukket å tenke på testing, så blir spennende å se om de neste dagene går like fort. Bestilte noen tester fra babyplan på fredag så håper de kommer en av de nærmeste dagene.

På fredag var det innveiing på slankekrigen. Veldig greit å få startet nå :) Kjente at jeg ikke var helt klar for å være snopefri søndag til torsdag, men skal gjøre mitt beste :) Nå må jeg være litt i mer aktivitet og spise litt sunnere. Håper at jeg klarer å gå ned mer denne gangen enn i tidligere slankekriger jeg har vært med på. Men aller helst håper jeg på et lite knøtt ;)

6 dpo alt, dette går unna :) Snart testing på deg, det gleder jeg meg til ;) Lykke til med slankekrigen, du er flink!! :hello2
 
Lykke til med slankekrigen
 
Så mye spennende som skjer nå :D snart test!
Lykke til med slankekrigen [emoji173]️
 
Håper med alt jeg har, at testen blir positiv denne gangen
 
DPO7 idag?
Nå går dagene unna!

Masse lykke til! [emoji173]️
Ja var 7dpo i går så dagene går så veldig fort. Litt for fort, men samtidig er jeg veldog klar for å teste. Men alt for tidlig enda :)
Takk ❤️

Håper med alt jeg har, at testen blir positiv denne gangen
Tusen takk ❤️ Håper veldig på det nå :)

Håper du får to streker nå [emoji4]
Takk! Håper jeg også ❤️
 
Blir spennende da.
Krysser fingrene for terminspire’nå!
 
Blir spennende da.
Krysser fingrene for terminspire’nå!
Veldig spennende :) Kjenner det blir noen lange dager å vente på testing men skal klare å holde ut ;)
 
Back
Topp