Det største ønske

PP33 - CD22 - 9DPO
Dag 6 med Crinone

Trodde jeg skulle få litt bivirkninger av Crinone siden jeg har begynt å ta det to ganger om dagen men det har gått veldig greit. Husker når jeg begynte å bruke det så fikk jeg en liten blødning fordi det kan irritere slimhinnene så trodde jo at det skulle reagere når jeg økte, men slapp heldigvis det :)
Har ikke vært noe særlig symptomer egentlig denne gangen. På søndag og mandag kjente jeg noen strekk der nede når jeg strekte meg. På søndagskveld var jeg kvalm. I går (tirsdag) så kjente jeg trykk ut mot venstre lysk/hoft, og på et måte mot midten også, og føler meg litt oppblåst. Brystene begynt også å bli litt mer øm.
Blir spennende de neste dagen kjenner jeg :) Håper så inderlig, som alle andre ganger, at nå skal det sitte ❤️ Er så overmoden nå på å bli gravid og få vårt lille nurk.
 
Venter spent på testing og håper på to streker hos deg!
 
Krysser alt jeg har for at det endelig blir positiv test og spire hele veien til mål nå! [emoji173]️
 
PP33 - CD23 - 10DPO
Dag 7 med Crinone

I dag har det vært en grei dag. En del trøtt, vært litt uggen og hatt et punkt i livmora som stikker. Føler meg litt oppblåst. Brystene blir mer og mer øm. Først gikk dagene til testing fort, så gikk de litt sent men plutselig så er første test rett rundt hjørnet :) Håper så inderlig på to streker denne gangen. Strek som blir sterkere, ikke svakere :Heartred
Har ikke tempet noe mer og ikke sjekket hvilepulsen. Lever i håper så lenge jeg kan :)
 
Last edited:
PP33 - CD23 - 10DPO
Dag 7 med Crinone

I dag har det vært en grei dag. En del trøtt, vært litt uggen og hatt et punkt i livmora som stikker. Føler meg litt oppblåst. Brystene blir mer og mer øm. Først gikk dagene til testing fort, så gikk de litt sent men plutselig så er første test rett rundt hjørnet :) Håper så inderlig på to streker denne gangen. Strek som blir sterkere, ikke svakere :Heartred
Har ikke tempet noe mer og ikke sjekket hvilepulsen. Lever i håper så lenge jeg kan :)
Når tester du?
 
Masse lykke til med testing imorgen
Håper inderlig
 
Krysser fingrene for deg i morgen! Selv om jeg ikke er så aktiv på forumet om dagen må jeg alltid innom her og kikke.
 
Så utrolig spennende! Håper så på babystrek for deg:Heartred
 
PP33 - CD25 - 12DPO

Da har jeg entret den store testedagen :D Klokken er halv to og jeg skal sove til jeg våkner så det kan hende testene kommer litt sent i morgen :) Har ikke den store troa på at det klaffet denne pp heller. Får heller bli overrasket hvis jeg får en positiv test en av de neste dagene :) IKM er alt fra i morgen til mandag tenker jeg.
 
Back
Topp