Det største ønske

Lykke lykke til!! Håper det klaffer denne pp for deg/dere <3
Vi sees i slankekrigen. :-)
 
Spennende... blir så inspirert av deg så skal jaggu prøve meg på temping selv :D Håper du og mannen din har det hyggelig disse dager da ;) Alle menn er vell lykkelige rundt el... :D hehe
Så kjekt å høre :) Spennende med temping og veldig greit å få bekreftet EL med det :) Vi har hatt det hyggelig disse dagene og håper det går rett vei denne pp ;)
 
Lykke lykke til!! Håper det klaffer denne pp for deg/dere <3
Vi sees i slankekrigen. :)
Tusen takk ❤️
Vi ses i slankekrigen ja, blir spennende denne runden :)
 
PP33 - CD16 - 3DPO

Da kom krysst i FF :) Tempet 2,5 timer tidligere fordi jeg våknet og måtte på do. Det er den tempen som er satt inn i FF. Tempet på nytt til vanlig tid og da var den på 36,97. Så en plass mellom der er kanskje rett. Var kald når jeg tempet første gang og varm når jeg tempet siste gang.
Hatt veldig lite EL symptomer denne pp. EL slim har det vært men ingen ilinger eller stikninger, hvertfall ikke i de grad det har vært før. Ganske så stille egentlig.
Vet ikke om jeg er helt enig med FF, men godt mulig jeg hadde EL på cd13.
Blir første dag med ananas i dag og har allerede begynt på babyklister. Begynner med crinone i morgen.

7B4E88CF-445F-4E60-8DA9-78D3E0E1545A.jpeg




Testene fra denne pp

33EDA463-513D-498A-9C34-530FD1DAECD6.jpeg B3D6CC92-F6EE-4C6B-A443-F70097478E64.jpeg
 
Last edited:
Så kjekt å høre :) Spennende med temping og veldig greit å få bekreftet EL med det :) Vi har hatt det hyggelig disse dagene og håper det går rett vei denne pp ;)

Så bra :D Jeg håper virkelig det sitter for dere denne pp:Heartblue Hvilken CD begynner du temping foressten?
 
Okei, da prøver jeg denne pp :D Blir spennende. Lastet ned FF nå :D
Spennende da :) Jeg bruker å ha EL mellom cd13 og cd18, så greit å starte litt før. Lykke til!
 
Ja ikke sant, er det på morgenen før du går ut av sengen du måler? Og hva hvis du glemmer? er løpet kjørt da den dagen? :)
Ja du skal ta det med en gang du våkner og før du har rørt noe særlig på deg. Vi har det litt kaldt på soverommet så varmer temp.måleren litt før jeg temper. Glemmer du å tempe før du står opp så er løpet kjørt for den dagen ja.
 
Ja du skal ta det med en gang du våkner og før du har rørt noe særlig på deg. Vi har det litt kaldt på soverommet så varmer temp.måleren litt før jeg temper. Glemmer du å tempe før du står opp så er løpet kjørt for den dagen ja.

Okei takk!! Håper jeg husker dette når jeg står opp i halvsøvne :p
 
PP33 - CD 17 - 4DPO
Dag 1 med Crinone og dag 2 med ananas og babyklister

Var veldig spent på tempen i dag. For første gang var jeg redd kroppen ikke hadde klart EL og ville prøve igjen, så forberedte meg på at tempen kanskje gikk ned. Heldigvis gjorde den ikke det, den gikk opp så da kunne jeg trygt begynne på Crinone. Dagens første dose er tatt, og så blir det en i kveld. Holder på å hente ut Crinone fra apotekene. Skulle ta ut to pakker men på det ene apoteket hadde de bare en, og på det andre måtte de bestille så skal hente den siste pakken i dag. Så må jeg ordne med ny resept.

Første innveiing i slankekrigen i dag. Håper at reglene for krigen hjelper meg til å holde meg unna snop i ukedagene og ikke overspise i helgene. Og håper jeg kommer meg over kneika til å komme meg enda mer ned. Hvis jeg ikke blir gravid nå da ;) Men skal ikke så mye opp så kan hjelpe å holde meg i sjakk :)


CE510C67-CC80-457F-8A0C-B8A7BFEA7D7B.jpeg
 
Last edited:
PP33 - CD 17 - 4DPO
Dag 1 med Crinone og dag 2 med ananas og babyklister

Var veldig spent på tempen i dag. For første gang var jeg redd kroppen ikke hadde klart EL og ville prøve igjen, så forberedte meg på at tempen kanskje gikk ned. Heldigvis gjorde den ikke det, den gikk opp så da kunne jeg trygt begynne på Crinone. Dagens første dose er tatt, og så blir det en i kveld. Holder på å hente ut Crinone fra apotekene. Skulle ta ut to pakker men på det ene apoteket hadde de bare en, og på det andre måtte de bestille så skal hente den siste pakken i dag. Så må jeg ordne med ny resept.

Første innveiing i slankekrigen i dag. Håper at reglene for krigen hjelper meg til å holde meg unna snop i ukedagene og ikke overspise i helgene. Og håper jeg kommer meg over kneika til å komme meg enda mer ned. Hvis jeg ikke blir gravid nå da ;) Men skal ikke så mye opp så kan hjelpe å holde meg i sjakk :)


Vis vedlegget 272076
Spennende! fin temp! Håper dette er gullegget!
 
Back
Topp