Det største ønske

Lykke til med testing idag!
Godt du sier ifra at de kanskje kommer litt sent
 
Dagens tester er ikke noe å skryte av, de er ganske så blenda. Så får se når neste test blir tatt.

C55976D6-681F-4B07-97D6-1B4124BDEEE6.jpeg
3BB03F8E-8DC1-48B2-AC12-594FF70FD38D.jpeg
 
Så utrolig leit med blenda igjen. Tenk som du holder motet oppe måned etter måned, du fortjener så en positiv test nå :(
 
Hm. Nei, det skjønner jeg at du føler. Ahhh. Så utrolig kjipt dette er altså. Men du? Har du lest den tråden ang IVF Serum, sende prøve til Athen?
Har lest litt i den tråden tidligere og har tenkt litt på det. Får se hva vi gjør. Det er vel best at både jeg og mannen sender inn og eventuelt går på kuren samtidig hvis de finner noe? Er det sånn at da må prøvinga settes på vent i den perioden man tar antibiotika? Koster jo litt også har jeg skjønt.
 
Så utrolig leit med blenda igjen. Tenk som du holder motet oppe måned etter måned, du fortjener så en positiv test nå :(
Takk :Heartred Prøver så godt jeg kan å holde motet oppe men har kjent de siste månedene at jeg begynner å bli frustrert over at det ikke går og ønsker nesten å gi opp. Men når man har prøvd så lenge så kan man ikke bare gi opp heller så da er det tilbake til å tenke positivt etter et par dager med depping :p
 
PP33 - CD26 - 13DPO
Dag 10 med Crinone

Ikke tatt test enda, Men blir kanskje en gang i løpet av dagen. Det er ingen tegn til tantebesøk, hun er ventet alt fra i går til i morgen tenker jeg. Så da skal jeg smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer.
 
Takk :Heartred Prøver så godt jeg kan å holde motet oppe men har kjent de siste månedene at jeg begynner å bli frustrert over at det ikke går og ønsker nesten å gi opp. Men når man har prøvd så lenge så kan man ikke bare gi opp heller så da er det tilbake til å tenke positivt etter et par dager med depping :p

Det må være ekstremt frustrerende! Du må ikke gi opp, sett heller inn et ekstra støt på slankekrigen, så får du gjort noe som kanskje kan hjelpe!
 
Det må være ekstremt frustrerende! Du må ikke gi opp, sett heller inn et ekstra støt på slankekrigen, så får du gjort noe som kanskje kan hjelpe!
Veldig frustrerende, men nei vi gir ikke opp :)
Snakket med mannen i går om det med å gå ned i vekt og ble enig om at det er noe vi begge må jobbe med. Veier for mye så det er nok å ta av :p Spise sunnere og gjøre alt vi kan. Delmål er 5 kg til men skal hvertfall prøve å gå ned 10 kg hver. Jeg gikk ned 0,8kg på en uke (gått litt opp igjen nå i helga). Men hvis jeg passer på hva jeg spiser (ikke for lite og ikke for mye), mer bevegelse og mindre snop så skal dette gå bra og ikke ta altfor lang tid :)
 
Leit å se at testene er negative! Er absolutt din tur nå! Jeg skjønner godt at du mister motet litt (selvom du virker usedvanlig tolmodig og positiv i mine øyne..:) ) , men jeg er enig med Moxie, du måååå ikke gi opp!! Kanskje er det bare på tide å prøve noe nytt, tenke litt annerledes?? Sende inn prøver hos serum i Hellas, eller sette inn støtet skikkelig på slankekrigen slik som
Moxie sier, slik at dere kan få ivf gjennom det offentlige ?? Var ikke det er krav de hadde?:/ hvor mange kg er det snakk om?? Alikevel, dere har jo klart det to ganger og kan klare det igjen!! Blir bare så frustrert på dine vegne over at veien skal være så lang!! God klem:-)
 
Dagens tester er blenda... Så det er nok bare å vente på at tanta kommer tenker jeg.

IMG_2222.JPG
IMG_2223.JPG
 
Så utrolig leit at testene er negative :( Håper at fokuset på vektnedgang gjør det lettere å takle nederlaget [emoji173]️ Jeg fant i alle fall mye terapi i å fokusere på vektnedgang og trening den tiden jeg drev på med det samme. Det føltes utrolig godt å se resultater andre steder når resultatene uteble på prøverfronten. Uansett, sender en god klem.
 
Har lest litt i den tråden tidligere og har tenkt litt på det. Får se hva vi gjør. Det er vel best at både jeg og mannen sender inn og eventuelt går på kuren samtidig hvis de finner noe? Er det sånn at da må prøvinga settes på vent i den perioden man tar antibiotika? Koster jo litt også har jeg skjønt.

Nei, man trenger ikke ta pause fra prøving. Holder med at én sende inn prøve. Ville sendt fra mannen;) Det gjorde vi og begge fikk kur samtidig. Litt forskjellig kur, men de vet jo hva som er best for meg og han:) . Ja det koster ca 3000 ,- men så verdt det! Tenk så mye penger og tid som brukes på Crinone, tester, og timer hos lege/gyn. Blir fort 3000,- det også.

Vi ble gravide etter 2 års prøving, første runde etter endt kur:)

De andre som har gjort det her inne, så har flertallet lykkes innen kort tid etter endt kur (ca 6 måneder etterpå)
 
Back
Topp