Det største ønske

Nei, man trenger ikke ta pause fra prøving. Holder med at én sende inn prøve. Ville sendt fra mannen;) Det gjorde vi og begge fikk kur samtidig. Litt forskjellig kur, men de vet jo hva som er best for meg og han:) . Ja det koster ca 3000 ,- men så verdt det! Tenk så mye penger og tid som brukes på Crinone, tester, og timer hos lege/gyn. Blir fort 3000,- det også.

Vi ble gravide etter 2 års prøving, første runde etter endt kur:)

De andre som har gjort det her inne, så har flertallet lykkes innen kort tid etter endt kur (ca 6 måneder etterpå)

Det høres veldig interessant ut. Etter prøvene er analysert og man får vite hvilken antibiotika man skal ha, får man resept fra de som kan brukes her eller må man gjennom fastlegen for å få resept? I såfall er fastlegene vanskelig på det?
Ja har blitt endel tusen gjennom denne lange prøvingen, så hvis dette hadde resultert i et lite knøtt så hadde det jo vært helt perfekt [emoji4]
Så bra det gikk så fort med dere da etter endt kur. Håper vi blir like heldige [emoji4]
 
Det høres veldig interessant ut. Etter prøvene er analysert og man får vite hvilken antibiotika man skal ha, får man resept fra de som kan brukes her eller må man gjennom fastlegen for å få resept? I såfall er fastlegene vanskelig på det?
Ja har blitt endel tusen gjennom denne lange prøvingen, så hvis dette hadde resultert i et lite knøtt så hadde det jo vært helt perfekt [emoji4]
Så bra det gikk så fort med dere da etter endt kur. Håper vi blir like heldige [emoji4]

Man kan få resept fra klinikken (men den er det ikke alle apotek som godtar, men har hørt at den er lett å få ut i Sverige. Ellers er det mange som også har fått ut i Norge, man må bare prøve flere apotek). Jeg vet ikke hvordan fastlegen din er, men min hadde nok aldri skrevet det ut til meg. Vi hentet det ut hos en Androlog i Oslo, som er utrolig dyktig.
Ja, jeg ble ikke gravid mer en en kjemisk iløpet av 2 år (23 pp, har sykluser på 36 dager)
 
Man kan få resept fra klinikken (men den er det ikke alle apotek som godtar, men har hørt at den er lett å få ut i Sverige. Ellers er det mange som også har fått ut i Norge, man må bare prøve flere apotek). Jeg vet ikke hvordan fastlegen din er, men min hadde nok aldri skrevet det ut til meg. Vi hentet det ut hos en Androlog i Oslo, som er utrolig dyktig.
Ja, jeg ble ikke gravid mer en en kjemisk iløpet av 2 år (23 pp, har sykluser på 36 dager)
Tror hverken min eller mannens fastlege er så villig til å skrive ut en sånn resept. Så da får vi prøve å finne et apotek som kan levere det ut. Får se når det eventuelt nærmer seg :) Takk for tips!
 
Hvordan går det? Har tanta kommet?

15dpo og ingen tante. Ikke noen tegn på at hun er på vei og ingen positiv test. Så må bare vente å se. Går fremdeles på Crinone, vet ikke om det er derfor hun ikke kommer, selv om hun alltid har kommet før når jeg har brukt det.
 
Åj! Så rart... Dette har jo ikke skjedd før? Helt tydelig at EL var, pga temp og test... Får håpe HCG bare er litt treg <3
Aldri skjedd før, TR bruker å komme når den skal, men mistenker at den dobledosen med Crinone har skylda. Ingen tvil om når EL var nei. Har sluttet med Crinone nå siden det fortsatt var blenda tester i går, så får se hva kroppen finner på. Kommer ikke TR en av de neste dagene så får jeg ta en ny test. Men håper jo at det bare er litt treg hcg :)
 
Leit å se at testene er negative! Er absolutt din tur nå! Jeg skjønner godt at du mister motet litt (selvom du virker usedvanlig tolmodig og positiv i mine øyne..:) ) , men jeg er enig med Moxie, du måååå ikke gi opp!! Kanskje er det bare på tide å prøve noe nytt, tenke litt annerledes?? Sende inn prøver hos serum i Hellas, eller sette inn støtet skikkelig på slankekrigen slik som Moxie sier, slik at dere kan få ivf gjennom det offentlige ?? Var ikke det er krav de hadde?:/ hvor mange kg er det snakk om?? Alikevel, dere har jo klart det to ganger og kan klare det igjen!! Blir bare så frustrert på dine vegne over at veien skal være så lang!! God klem:)
Takk for gode og oppmuntrende ord ❤️ Nei kan ikke gi opp håpet om at en dag så skal vi klare det. Jeg og mannen har blitt enig om å skjerpe oss og gå ned i vekt, og er veldig interessert i å sende inn prøver til Hellas. Så håper og tror at med litt mer vektnedgang så skal vi klare det selv :) Ikke så mye det er snakk om på vekt til eventuell ivf men håper helst at vi klarer det selv. ❤️❤️
 
Håper mannen også engasjerer seg i vektnedgang, det er så mye lettere når en er to om det! Utrolig leit at det skal ta så lang tid og være så tøff en vei for dere. Håper snart spira sitter, enten på egenhånd eller med en liten hjelpende hånd. :Heartred
 
Så utrolig leit at testene er negative :( Håper at fokuset på vektnedgang gjør det lettere å takle nederlaget [emoji173]️ Jeg fant i alle fall mye terapi i å fokusere på vektnedgang og trening den tiden jeg drev på med det samme. Det føltes utrolig godt å se resultater andre steder når resultatene uteble på prøverfronten. Uansett, sender en god klem.
Tror jeg må fokusere litt mer på vektnedgang denne gangen, gjennom hele syklusen og ikke bare før EL. Er ikke mye aktiv pga helsa men er enda mindre aktiv når det er "rugetid" :p Er så klar for å gå ned i vekt men er så svak for usunne ting :wacky: Men nå skal jeg ned altså :) Takk ❤️
 
Håper mannen også engasjerer seg i vektnedgang, det er så mye lettere når en er to om det! Utrolig leit at det skal ta så lang tid og være så tøff en vei for dere. Håper snart spira sitter, enten på egenhånd eller med en liten hjelpende hånd. :Heartred
Helt enig at det er mye lettere når vi er to, så nå må vi bare gå skikkelig inn for det. Veldig enkelt å falle tilbake på dårlige vaner men istedenfor å gi opp hvis man en dag skeier skikkelig ut så må man bare ta seg sammen og fortsette på veien til vektnedgang :)
Håper virkelig det ❤️
 
PP33 - CD30 - 17DPO

Fremdeles ingen positiv test og ingen TR. Har en følelse av at TR er forsinket pga dobbel dose med Crinone. De to siste dagene har jeg tatt bare en dose for å se hvordan kroppen reagerer. I går tok jeg en test og den var fremdeles ganske så blenda så i dag droppet jeg Crinone. Så da får jeg bare vente å se om/når TR kommer. Har nå en følelse av at hun kanskje kommer i dag eller i morgen. Får se. Har hun ikke kommet før helgen er over så blir det en test på mandag.

Takk for mange oppmuntrende og gode ord, og klemmer ❤️❤️
 
Da ser det ut til at tanta har kommet og jeg er da over i PP34 - CD1. Greit å vite, så slipper jeg å gå og vente. Det blir ingen testing eller temping denne pp så vi tar det som det kommer.
 
Back
Topp