Det største ønske

Lykke til! Håper en avslappende pp gjør susen [emoji3590]
 
PP34 - CD24

Da tror jeg at kanskje TR er på vei. Var litt blod på papiret da jeg var på do i morges (sammen med litt slim som jeg har hatt litt av de siste dagene, ikke mye), men ingenting mer etter det. Lov å håpe på en festeblødning eller en uskyldig blødning men sjekket da hvilepulsen og den er på vei ned. Håper jo at den skal gå opp igjen men ikke de store forhåpningene. Er i så fall litt kort syklus denne gangen. Skal ikke ta sorgene på forskudd [emoji4] Fortsatt ømme bryst og litt uggen.

IMG_2630.jpg
 
PP35 (PP19 etter kjemisk/SA) - CD1

Da ønsker jeg motvillig den uvelkomne tanta og ny pp velkommen... Ble en kort syklus denne gangen på 24 dager. Så nå blir det tilbake med temping og testing, og Crinone etter EL. Har endel i hus så det er bare å bruke de. Usikker på om jeg skal ta dobbel dose denne gangen eller bare ta det en gang om dagen, få se.
Får fortsette å jobbe med vekta. Gikk opp når jeg var på ferie men det meste er bort nå i følge vekta på fredag.
 
Last edited:
Så kjipt at det ikke noe noe denne PP’en heller :( Du er virkelig tålmodig og flink som stadig holder motet oppe! Jeg forstår jo selvfølgelig at dere helst vil klare det selv men kanskje det ikke er dumt å pushe på mtp å få litt hjelp..? Da skjer det i hvert fall noe og man vet at sjansene er bedre?
Kjedelig når det ikke skjer noe, men gir ikke opp enda. Får se ang hjelp. Jobber fremdeles med vekta og den har gått i motsatt retning av det som er plana...
 
PP35 - CD9

Litt stille fra meg her i det siste. Har startet med temping og testing med monitor. Tempen holder seg lavt og monitoren var på tredje dag med lav i går (søndag). Kjenner at eggstokkene har startet jobbinga mot en EL men er litt stlle også for det er noen dager igjen enda. Har vært litt kvalm de siste par dagene men spesielt nå på søndag, vondt i hodet og ikke helt i form. Kjenner det er litt vondt i venstre hoft også når jeg ligger på høyre side og kjente at jeg kunne trengt en pute mellom bena, klarte å sovne uten heldigvis. Håper formen ikke blir verre.
Så at Mimmis.no hadde salg på bbhugme til 999,-. Nevnte det for mannen men hadde ikke noen tanker om å kjøpe den nå, er jo ikke gravid, men fikk beskjed om at da måtte jeg jo bare kjøpe den siden den var på tilbud, og i samme slengen kjøpte jeg et ekstra trekk, også det på tilbud. Så fikk bbhugme + et ekstra trekk 100kr billigere enn hva bare puta egentlig koster. Liker sånne kupp :)
 
PP35 - CD11

Venter på positiv el-test og økning på monitoren. Den viser fremdeles lav men ser at strek nr 2 har begynt å få litt farge så da håper jeg at høy er like rundt hjørnet. Kjenner jeg er litt øm i livmorområdet nå og helt til eggstokkene. Tempen er litt opp og ned men generelt lav.
Har begynt å sy babynest nå :) Har kjøpt meg overlockmaskin så måtte teste den ut. Blir spennende å se hvordan resultatet blir til slutt. Har bare sydd over- og undersiden sammen og så må jeg planlegge litt mer hvordan jeg skal sy resten.

92561FD9-BC24-4320-9677-138228BF2EA9.jpeg
BCFC31F1-B0BD-4F7F-A2C4-6EEC6F6080D7.jpeg
C2DD74AD-A321-406B-BC71-DDA48B4C944F.jpeg
 
Blir spennende å se nestet du syr da!

Og greit med kupp ja.

Nå venter jeg på at det skal skje noe såennende med testing og temp, tid for slikt nå snart!
 
Blir spennende å se nestet du syr da!

Og greit med kupp ja.

Nå venter jeg på at det skal skje noe såennende med testing og temp, tid for slikt nå snart!
Like spent jeg :p

Veldig greit med kupp. Håper bare så inderlig at jeg får det snart til det det er beregnet for ;)

Endelig høy på monitoren og sterkere EL strimmeltest i dag så det begynner heldigvis å nærme seg nå :)
 
PP35 - CD12

Endelig høy på monitoren så nå begynner det å nærme seg :) EL strimmelen er også sterkere så tror ikke det er mange dagene til positiv test :) Blir noen spennende dager fremover før jeg får bekreftet EL, så noen dager med å ta det rolig før tankene på om det har klaffet begynner :D

760F8FAA-8FF6-4E9E-9E45-2FD498BC6ED4.jpeg
C1897FD7-A581-421A-B0AC-677F369CC96A.jpeg
62F24BF2-E0A0-4B35-9A1E-ECBAACBB7BCB.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp