Det største ønske

PP35 - CD16

EL lar vente på seg ser det ut til. Vel kan hende den er i dag da. Har ikke testet siden lørdag etter EL. Den var da super positiv så hvis den følger samme mønster som før så var den positiv i går og sikkert negativ i dag. Fikk et skikkelig tempdropp i dag (0,4) og hvilepulsen min gikk også ned så da håper jeg at EL er i dag. Jeg har vært litt varm de to tidligere dagene med temping så kan jo være derfor den var litt høy og droppet var stort i dag. Tempet en time forsent for sov gjennom varslingen for temping, må ha slått av i søvne. Fremdeles usikker om jeg skal gå for enkel eller dobbel dose med Crinone denne pp. Har noen dager på å bestemme meg.

299F2C5B-5413-454E-98DC-B7AE80314C00.jpeg


88B770F0-2846-440B-9253-A33298A1DF61.jpeg
 
Last edited:
Det har jeg :) Bare litt utålmodig for ønsker at det skal klaffe asap ;)
Håper det går bra med deg ❤️ Nærmer seg nå ❤️
Det skjønner jeg så godt! Nå må det jo være deres tur ❤
Her går det bra, men merker at lille blir større, mer og mer sliten om dagen. Men det er så verdt det!
 
Det skjønner jeg så godt! Nå må det jo være deres tur ❤
Her går det bra, men merker at lille blir større, mer og mer sliten om dagen. Men det er så verdt det!
Håper det ❤️
❤️ Verdt det når man får den største premien i enden ❤️
 
PP35 - CD17 - 1DPO

Kan vel tro at jeg er 1dpo i dag med den tempen jeg fikk i dag, hvilepulsen hoppet også opp :) Nå må tempen bare fortsette på vei opp og holde seg der. Temper nok til helga tenker jeg så tar jeg en pause. Så er det bare å smøre meg med tålmodighet til testinga kan begynne :)

D150E54A-4B95-4B52-8833-5991CD883974.jpeg


03D782C1-0087-43FB-AC73-2665423D1273.jpeg



Testene denne pp:

11E35370-4A69-41A8-8BA5-9D4D5B8AAE97.jpeg


5E2027A4-0A03-436D-8B21-D3CED3A73043.jpeg
 
Kjenner deg ikke så godt, veldig ny i forumet. Men har sittet her på kvelden å lest litt, og jeg kan ikke si mer en at jeg heier sånn på deg !! Håper alle ting er 35 og at det endelig er deres tur nå:smiley-bounce016:hug007
 
Krysser fingerne, sender babystøv og håper inderlig!
 
Håper inderlig!
 
Kjenner deg ikke så godt, veldig ny i forumet. Men har sittet her på kvelden å lest litt, og jeg kan ikke si mer en at jeg heier sånn på deg !! Håper alle ting er 35 og at det endelig er deres tur nå:smiley-bounce016:hug007
Tusen takk for gode ord og heiing :Heartred Håper så inderlig at det skal skje nå.
Velkommen til forumet og håper prøvetiden din ikke blir så lenge og at du kan flytte inn i terminforum :)
 
Når begynner du å teste? :) krysser fingrene for deg.
Tusen takk! Vet ikke helt enda når jeg skal begynne å teste, blir enten på torsdag eller lørdag. Men så er ikm ca på lørdag så kanskje jeg begynner før.
 
Hvordan går det nå?
Går greit. Vært noen dårlige dager men håper det bare er en spire som gjør det og da er kvalme og vondt i ryggen velkommen her altså ;)
 
PP35 - CD23 - 7DPO
Dag 4 med Crinone og babyklister

Beklager lite oppdatering her men har vært en dårlig uke. EL var forrige mandag så var veldig greit å det bekreftet i FF. Dropper temping resten av syklusen.
En til to uker før EL begynte jeg å bli litt småkvalm, tenkte at det kan være et av EL tegnene da. Men det har jo ikke gått over.
Litt symptomer de siste dagene:
På fredag begynte jeg å få vondt helt nederst i ryggen. Det kom og gikk også lørdagen, og natt til søndag var det veldig vondt så jeg lå med varmeflaske på ryggen. Kjenner ikke noe særlig til det nå egentlig.
Begge dagene med vondt i ryggen hadde jeg også en rar følelse i livmorområdet, litt stikninger og ikke helt som en mensmurringer men noe lignende. Når jeg bøyde meg fremover så livmorområdet kom i klem så var det vondt. Kjenner ingenting av dette nå. Kan det ha vært pga at spiren festet seg? For tidlig å si enda :)
På lørdag ble kvalmen sterkere og den var ganske så sterk i perioder i går, søndag, at jeg tenkte at enten så er det en spire eller så er omgangssyka på vei.
I går ble jeg også fort sliten. Skulle rydde og sortere i babytingene mine. Ikke den store jobben men etter å ha vært å hentet en kasse og funnet frem tingene måtte jeg legge meg nedpå litt for var så sliten. Fikk skrevet en liste over hva jeg har og sortert det i to esker. Har flere ting men de ligger andre plasser :D
Var også veldig trøtt i går så sovnet på sofaen. Bare en halv time men det var godt og trengtes.
I dag er jeg kvalm og lett på gråten, og kjenner at ryggen er litt vond og fort sliten.

Håper så inderlig at det er en spire der denne gangen og at det ikke bare er kroppen som tuller med meg.


5D4BA79C-DEA4-4D89-AAC3-539FE5317B2D.jpeg
 
Last edited:
PP35 - CD25 - 9DPO
Dag 6 med Crinone og babyklister

Kvalmen er blitt litt mindre men er nesten like trøtt. Brystene begynte å bli litt ømme i går. Litt fort sliten men det har også roet seg, men det kan jo hende det er fordi jeg ikke har gjort så mye. Skal gjøre litt mer i huset i dag så får se hvordan det blir. Når jeg la meg så fikk jeg en sterk mensfølelse på en måte på høyre side. Håper på en positiv overraskelse når jeg begynner å teste men er forberedt på at jeg bare blir møtt av negative tester. Hvorfor skal det gå nå når det ikke har gått før. Håper på det beste :)
 
PP35 - CD25 - 9DPO
Dag 6 med Crinone og babyklister

Kvalmen er blitt litt mindre men er nesten like trøtt. Brystene begynte å bli litt ømme i går. Litt fort sliten men det har også roet seg, men det kan jo hende det er fordi jeg ikke har gjort så mye. Skal gjøre litt mer i huset i dag så får se hvordan det blir. Når jeg la meg så fikk jeg en sterk mensfølelse på en måte på høyre side. Håper på en positiv overraskelse når jeg begynner å teste men er forberedt på at jeg bare blir møtt av negative tester. Hvorfor skal det gå nå når det ikke har gått før. Håper på det beste :)
Krysser fingrene for deg :)
 
PP35 - CD25 - 9DPO
Dag 6 med Crinone og babyklister

Kvalmen er blitt litt mindre men er nesten like trøtt. Brystene begynte å bli litt ømme i går. Litt fort sliten men det har også roet seg, men det kan jo hende det er fordi jeg ikke har gjort så mye. Skal gjøre litt mer i huset i dag så får se hvordan det blir. Når jeg la meg så fikk jeg en sterk mensfølelse på en måte på høyre side. Håper på en positiv overraskelse når jeg begynner å teste men er forberedt på at jeg bare blir møtt av negative tester. Hvorfor skal det gå nå når det ikke har gått før. Håper på det beste :)
Fordi hver syklus er en ny start, og det har gått før ❤ derfor :)

Krysser alt jeg kan krysse for deg:) masse lykke til med testing :)
 
Fordi hver syklus er en ny start, og det har gått før ❤ derfor :)

Krysser alt jeg kan krysse for deg:) masse lykke til med testing :)
Det er sant som du sier ❤️ Takk :) Blir noen spennende dager fremover nå.
 
Lykke til med testing!
 
Back
Topp