Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Tenker masse på deg og fortsetter håpe det snart er deres tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som om det bare er å kjøre på!PP35 - CD13
Endelig begynner det å nærme seg positiv test. Ikke lenge igjen til positiv test på strimmeltesten og monitortesten begynner også å nærme seg. Håper på max på monitoren i morgen. Satser på at tempen går litt ned de neste dagene før den tar turen opp igjen og forhåpentlig holder seg der i 9 måneder
Har kjent litt ilinger i eggstokkene de siste dagene så håper de jobber med gullegget som skal slippes
Vis vedlegget 277821
Vis vedlegget 277822
Har ikke noe annet valgDet ser ut som om det bare er å kjøre på!
Greit med noen svømmere som venter på gulleggetHar ikke noe annet valg
Det er detGreit med noen svømmere som venter på gullegget
Takk Håper det Alle gode ting er 35?Jeg krysser fingrene hardt for deg! Nå er det din tur
Det skal detNå skal det skje!
Takk Håper det. Håper det går bra med deg og den lilleTenker masse på deg og fortsetter håpe det snart er deres tur
Det har jeg Bare litt utålmodig for ønsker at det skal klaffe asapHåper du har det fint
Heia gullegget!!PP35 - CD13
Endelig begynner det å nærme seg positiv test. Ikke lenge igjen til positiv test på strimmeltesten og monitortesten begynner også å nærme seg. Håper på max på monitoren i morgen. Satser på at tempen går litt ned de neste dagene før den tar turen opp igjen og forhåpentlig holder seg der i 9 måneder
Har kjent litt ilinger i eggstokkene de siste dagene så håper de jobber med gullegget som skal slippes
Vis vedlegget 277821
Vis vedlegget 277822
TakkHeia gullegget!!
TakkAlle gode ting kan godt være 35! Det hadde du definitivt fortjent.
Er dere sjekket for "forklaringer" og står som uforklarlig? Jeg husker ikke.
Nå er det bare å kjøre påPP35 - CD14
Ingen tvil om dagens tester, super positiv EL strimmeltest og max på monitoren. Alltid like kjekt å se maksimal på monitoren Tempen har fortsatt på sin vei oppover så syns den kan gå ned i morgen altså Sov litt over tre timer før temping (sovnet sent) og i tillegg var jeg varm og svett i går kveld og når jeg tempet så det kan være grunnen til at den gikk opp istedenfor ned, kanskje.
Vis vedlegget 277882
Vis vedlegget 277883
Vis vedlegget 277884
Det skal ikke ligge på at vi ikke har lagt inn aksjer på rett tidspunkt hvertfallNå er det bare å kjøre på
Tusen takk! Håper jeg kan følge etter deg inn i terminforumHar en skikkelig god følelse denne pp!! Masse lykke til <3
Heia heia egget!!
Heier
Tusen takkHåper på gullegg