Det største ønske

Tenker masse på deg og fortsetter håpe det snart er deres tur
 
PP35 - CD13

Endelig begynner det å nærme seg positiv test. Ikke lenge igjen til positiv test på strimmeltesten og monitortesten begynner også å nærme seg. Håper på max på monitoren i morgen. Satser på at tempen går litt ned de neste dagene før den tar turen opp igjen og forhåpentlig holder seg der i 9 måneder ;)
Har kjent litt ilinger i eggstokkene de siste dagene så håper de jobber med gullegget som skal slippes :)

568042A9-3D1F-4B4C-B114-2949B846B953.jpeg


9443F150-375E-4C9B-B3E1-1B66FC408B26.jpeg
 
PP35 - CD13

Endelig begynner det å nærme seg positiv test. Ikke lenge igjen til positiv test på strimmeltesten og monitortesten begynner også å nærme seg. Håper på max på monitoren i morgen. Satser på at tempen går litt ned de neste dagene før den tar turen opp igjen og forhåpentlig holder seg der i 9 måneder ;)
Har kjent litt ilinger i eggstokkene de siste dagene så håper de jobber med gullegget som skal slippes :)

Vis vedlegget 277821

Vis vedlegget 277822
Det ser ut som om det bare er å kjøre på!
 
Alle gode ting kan godt være 35! Det hadde du definitivt fortjent.

Er dere sjekket for "forklaringer" og står som uforklarlig? Jeg husker ikke.
 
PP35 - CD13

Endelig begynner det å nærme seg positiv test. Ikke lenge igjen til positiv test på strimmeltesten og monitortesten begynner også å nærme seg. Håper på max på monitoren i morgen. Satser på at tempen går litt ned de neste dagene før den tar turen opp igjen og forhåpentlig holder seg der i 9 måneder ;)
Har kjent litt ilinger i eggstokkene de siste dagene så håper de jobber med gullegget som skal slippes :)

Vis vedlegget 277821

Vis vedlegget 277822
Heia gullegget!! :D
 
PP35 - CD14

Ingen tvil om dagens tester, super positiv EL strimmeltest og max på monitoren. Alltid like kjekt å se maksimal på monitoren :D Tempen har fortsatt på sin vei oppover så syns den kan gå ned i morgen altså :) Sov litt over tre timer før temping (sovnet sent) og i tillegg var jeg varm og svett i går kveld og når jeg tempet så det kan være grunnen til at den gikk opp istedenfor ned, kanskje.

59955DE6-1148-4F7C-9272-AE35F7A65D4F.jpeg


CAD56B8B-A02E-4FF2-9CD3-EDC120091E79.jpeg


CBC6A9B8-08AE-45D8-81E2-81BDD3AEA47B.jpeg
 
Alle gode ting kan godt være 35! Det hadde du definitivt fortjent.

Er dere sjekket for "forklaringer" og står som uforklarlig? Jeg husker ikke.
Takk :happy:
Har vært til utredning og ikke fått noen forklaring på hvorfor vi ikke får det til. Først var egglageret litt lavt så jeg tenkte at det var grunnen, men et år etter så var den over fordoblet til over 15. Så er nok uforklarlig medisinsk kan jeg tenke meg, men har endel kilo for mye så håper og tror det kanskje hjelper på å gå ned litt hvertfall :) Enklere sagt enn gjort :wacky:
 
PP35 - CD14

Ingen tvil om dagens tester, super positiv EL strimmeltest og max på monitoren. Alltid like kjekt å se maksimal på monitoren :D Tempen har fortsatt på sin vei oppover så syns den kan gå ned i morgen altså :) Sov litt over tre timer før temping (sovnet sent) og i tillegg var jeg varm og svett i går kveld og når jeg tempet så det kan være grunnen til at den gikk opp istedenfor ned, kanskje.

Vis vedlegget 277882

Vis vedlegget 277883

Vis vedlegget 277884
Nå er det bare å kjøre på ;);)
 
Håper på gullegg
 
Nå er det bare å kjøre på ;);)
Det skal ikke ligge på at vi ikke har lagt inn aksjer på rett tidspunkt hvertfall :D

Har en skikkelig god følelse denne pp!! Masse lykke til <3
Tusen takk! Håper jeg kan følge etter deg inn i terminforum :Heartred

Heia heia egget!!
Håper på gullegg
Tusen takk :Heartred:dance008
 
Back
Topp