Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Lykke til med testing!
Testinga er i gangInnom for å se om det er testing på gang!
Tidlig enda så får smøre meg med tålmodighet litt tilJeg ser dessverre ikke noe, men det er jo tidlig enda!
Når testet du positivt den gangen du ble gravid?Tidlig enda så får smøre meg med tålmodighet litt til
12dpo i fjor. Testet først på 10dpo, blenda men kunne kanskje være noe hvis jeg ikke husker feil. Testet ikke 11dpo.Når testet du positivt den gangen du ble gravid?
Håper du har rettJeg synes jeg ser antydning til strek på begge jeg Jeg har trua!
PP35 - CD26 - 10DPO
Dag 7 med Crinone og babyklister
Da har testinga begynt. Ikke noe å skryte av på disse testene. Syns jeg så noe på de men vanskelig å få det med på bildet. Så får se om det blir sterkere tester etterhvert eller ikke. Gir ikke opp håpet enda
Fortsatt kvalm, trøtt og av og til fort sliten. Brystene begynner å bli litt ømmere.
Vis vedlegget 278977
Vis vedlegget 278978
Ååå Jeg synes jeg ser noe på begge, men mest den rosa <3
Håper den blir sterkere denne gangenSynes jeg kan skimte noe på begge
Merker jeg er litt ute av teste-tydingen gitt
Krysser fingrene for strek idag!!PP35 - CD26 - 10DPO
Dag 7 med Crinone og babyklister
Da har testinga begynt. Ikke noe å skryte av på disse testene. Syns jeg så noe på de men vanskelig å få det med på bildet. Så får se om det blir sterkere tester etterhvert eller ikke. Gir ikke opp håpet enda
Fortsatt kvalm, trøtt og av og til fort sliten. Brystene begynner å bli litt ømmere.
Vis vedlegget 278977
Vis vedlegget 278978
Lykke til med dagens test!
Lykke til med dagens
TakkKrysser fingrene for strek idag!!
Hehe Har testet tidlig i dag men sovnet igjen. Testene kommer nå selv om det ikke er noe å slryte av i dag heller.Du må nå vel ha testet nå??? (Jaaaada, jeg er utålmodig.... har sjekka etter den noen ganger i dag...)