Det største ønske

PP35 - CD26 - 10DPO
Dag 7 med Crinone og babyklister

Da har testinga begynt. Ikke noe å skryte av på disse testene. Syns jeg så noe på de men vanskelig å få det med på bildet. Så får se om det blir sterkere tester etterhvert eller ikke. Gir ikke opp håpet enda :)
Fortsatt kvalm, trøtt og av og til fort sliten. Brystene begynner å bli litt ømmere.

92B52899-D964-4EA3-A937-D1185E1F3E0F.jpeg

FCE4FF1F-D11B-442A-ACA5-91D3AB84F1A7.jpeg

Dette blir mitt 50 000. innlegg her på forumet :woot:

I dag har jeg vært vrak på forskjellige måter. Følelsesmessig så har det vært opp og ned. Plutselig kommer tårene av ingenting. Blir fort sliten, og plutselig skyter svetten frem. Trøtt.
Men har fått gjort litt i huset. Ryddet i matskapet og matskuffen. Fått sortert litt og kastet gammel mat. Skrevet liste har jeg også gjort så den skal settes på døra i skapet slik at vi vet hva vi har og best før-dato.

6350624A-96E8-4C4A-B2C3-41435F70DA64.jpeg

Når testet du positivt den gangen du ble gravid?
12dpo i fjor. Testet først på 10dpo, blenda men kunne kanskje være noe hvis jeg ikke husker feil. Testet ikke 11dpo.
Fikk også tydelig positiv test nå i august 11dpo men var negativ dagen etter.

Jeg synes jeg ser antydning til strek på begge jeg :p Jeg har trua!
:) Håper du har rett ;)
Så det "tydeligere" på den rosa.
Fant ut i august når jeg hadde en kjemisk at den rosa er litt mer sensitiv enn den blå, for dagen etter positiv test så var den blå negativ og den rosa en svak strek på.

Last edited:
PP35 - CD26 - 10DPO

Da har testinga begynt. Ikke noe å skryte av på disse testene. Syns jeg så noe på de men vanskelig å få det med på bildet. Så får se om det blir sterkere tester etterhvert eller ikke. Gir ikke opp håpet enda :)
Fortsatt kvalm, trøtt og av og til fort sliten. Brystene begynner å bli litt ømmere.

Vis vedlegget 278977

Vis vedlegget 278978

Ååå:) Jeg synes jeg ser noe på begge, men mest den rosa <3

Synes jeg kan skimte noe på begge
Merker jeg er litt ute av teste-tydingen gitt

Du må nå vel ha testet nå??? (Jaaaada, jeg er utålmodig.... har sjekka etter den noen ganger i dag...)

PP35 - CD26 - 10DPO

Vis vedlegget 278977

Vis vedlegget 278978
Krysser fingrene for strek idag!! :joyful:

Du må nå vel ha testet nå??? (Jaaaada, jeg er utålmodig.... har sjekka etter den noen ganger i dag...)
Hehe Har testet tidlig i dag men sovnet igjen. Testene kommer nå selv om det ikke er noe å slryte av i dag heller.

PP35 - CD27 - 11DPO
Dag 8 med Crinone og babyklister

Våknet i morges og måtte sånn på do. Skjønte at det ikke kom til å bli så veldig konsentrert urin så vurderte litt frem og tilbake om jeg skulle teste eller ikke. Men det ble testing. Ses ikke på bilde men syns det "noe" er litt sterkere i dag på en måte, men er nok bare innbilning. IKM er enten i morgen eller søndag.

F76A6D72-75D7-4258-ABE2-5766EB384D98.jpeg

04FB02C6-E96E-40F0-A3AB-13BFE983EB29.jpeg

Back
Topp