Det største ønske

PP35 - CD27 - 11DPO
Dag 8 med Crinone og babyklister

Våknet i morges og måtte sånn på do. Skjønte at det ikke kom til å bli så veldig konsentrert urin så vurderte litt frem og tilbake om jeg skulle teste eller ikke. Men det ble testing. Ses ikke på bilde men syns det "noe" er litt sterkere i dag på en måte, men er nok bare innbilning. IKM er enten i morgen eller søndag.

Vis vedlegget 279079

Vis vedlegget 279080

Jeg synes absolutt det er «noe» mer enn i går. Spesielt på den grønne! Jeg testet aldri noe sterkere på morning, men derimot kveldsurin var helt anderledes!
 
Jeg synes absolutt det er «noe» mer enn i går. Spesielt på den grønne! Jeg testet aldri noe sterkere på morning, men derimot kveldsurin var helt anderledes!
Bra det ikke er bare jeg som ser "noe" :D Tok ny test i kveld men kan ikke skryte noe av den. Ny test i morgen :)
 
Tok ny test i kveld. Men det var nok en gang på utvannet urin selv om jeg ikke drakk noe siden siste dobesøk. På bildene så ser jeg ingenting men kan hende jeg ser noe i virkeligheten. Gir ikke opp håpet enda, men forbereder meg på at TR kommer i løpet av helga :)

5DFAB176-5750-49D0-891A-0D4A06FEA3A2.jpeg


A1C75027-6042-485F-8D6E-DD6688966AB8.jpeg
 
PP35 - CD28 - 12DPO
Dag 9 med Crinone og babyklister

Nei da er det vel bare å vente på at tanta skal komme da. Ser ikke noe på testene i dag, nok en dag med ikke så konsentrert urin. Fremdeles et bittelite håp så lenge tanta er fraværende.

04591A69-339C-48AF-8FB9-6085B4BEA64E.jpeg


2C5D5880-8C95-4321-982B-EEE0AC621F5F.jpeg
 
Æsj. Hadde håpet på mer<3 God klem til deg.
Jeg også :( Takk ❤️

Så kjedelig....
Veldig kjedelig. Gir ikke opp helt enda, men kjenner håpet glipper.

Æsj, klem fra meg. Jeg håper jo virkelig det er din og min tur snart:Heartbigred
Ja nå syns jeg det er virkelig på tide at det blir vår tur ❤️❤️ Heier på deg ❤️

Ja, dessverre :(
 
Dropper å teste i morgen. IKM i morgen mest sannsynlig ut i fra tidligere sykluser hvor EL var på CD16. Kommer ikke TR i morgen så blir det nok en test på mandag tenker jeg. Men har en følelse at hun er på vei...
 
Last edited:
Ånei, så utrolig kjipt med negative tester :( Stor klem [emoji3590]
 
Tenker på deg. Har du kommet noe videre med vektnedgangen? Håper det kan gjøre at det løsner!
 
Back
Topp