Det største ønske

Hvordan er formen? :)
 
PP33 - CD10

Endelig kom det høy på monitoren :) Tempen er lav og fin. Er veldig klar for at det skal klaffe denne pp altså :)

Veiing i dag, ned 0,2kg siden forrige uke. Ikke så mye men det er litt. Litt for mye godsaker forrige helg så gikk endel opp, men heldigvis nedgang nå da :) Må jobbe hardt men håper på å gå ned 1-1,5kg de neste to ukene.

9C94B97D-F897-4DE4-B9B9-9D1364E55916.jpeg


2BF57D10-25A2-46D3-AF8C-DCDA28080A2B.jpeg


0370B1FF-F357-4DE1-B42E-B3E8372B485A.jpeg
 
Formen er fin den :) Mye trøtt og sliten men klar for ny prøverunde og snart oppstart i slankekrigen :)

Så bra :D
Gleder meg masse til oppstart jeg også!
Skal bli bra :D
 
Skal bli veldig bra :) Håper det går bra med deg også :)

Jeg har det bra :)
Venter på IVF bare ;) Men det er jo en evig ventelek :P
Har du tenkt noe mer på lunch som er godt og metter lenge? :)
 
Jeg har det bra :)
Venter på IVF bare ;) Men det er jo en evig ventelek :p
Har du tenkt noe mer på lunch som er godt og metter lenge? :)
Det er ikke så enkelt med den ventinga :)

I dag hadde jeg en frunsj som bestod av eggerøre av to egg, litt melk og smør. Hadde noen plommetomater ved siden av, litt jalapeno og et par knekkebrød. For meg mettet det nok, i dag... ikke spist på en stund men jeg beveger meg ikke så veldig mye i løpet av dagen. Jeg spiser alt for lite i løpet av dagen så må prøve å spise mer, men ikke så lett.
 
Det er ikke så enkelt med den ventinga :)

I dag hadde jeg en frunsj som bestod av eggerøre av to egg, litt melk og smør. Hadde noen plommetomater ved siden av, litt jalapeno og et par knekkebrød. For meg mettet det nok, i dag... ikke spist på en stund men jeg beveger meg ikke så veldig mye i løpet av dagen. Jeg spiser alt for lite i løpet av dagen så må prøve å spise mer, men ikke så lett.

Jeg spiser for mye, men jeg sliter med å finne noe jeg synes er godt, metter og tilfredstiller meg psykisk.
 
Jeg spiser for mye, men jeg sliter med å finne noe jeg synes er godt, metter og tilfredstiller meg psykisk.

Det skal ikke være så enkelt. Er av og til litt matlei også, i tillegg til å være kresen så det går mye i det samme. Jeg følger Fitfocus på FB og der får jeg mange tips til forskjellige måltider. I perioder er jeg flink å ta tips derfra. Hun har også et opplegg som heter Fit på 30 dager med kostholdsplan uke for uke. Jeg har også kjøpt 5 ingredienser boka til Jamie Oliver. Mye godt og spennende der og enkelt å lage.
 
Det skal ikke være så enkelt. Er av og til litt matlei også, i tillegg til å være kresen så det går mye i det samme. Jeg følger Fitfocus på FB og der får jeg mange tips til forskjellige måltider. I perioder er jeg flink å ta tips derfra. Hun har også et opplegg som heter Fit på 30 dager med kostholdsplan uke for uke. Jeg har også kjøpt 5 ingredienser boka til Jamie Oliver. Mye godt og spennende der og enkelt å lage.

Ja, der er det mye å hente.
Har selv bok av ham og det er myyye god mat der :D
 
Ja, der er det mye å hente.
Har selv bok av ham og det er myyye god mat der :D

Veldig mye god mat [emoji4] Har tre bøker av han og man blir så inspirert av all maten. Men ikke alltid jeg er i sånn kokkeleringshumør, må bare tvinge meg av og til. I perioder så går det greit. Mannen synes at når jeg lager mat fra den 5 ingredienser så føler han seg så mye bedre i kroppen, så får lage mer fra den [emoji4]
 
Veldig mye god mat [emoji4] Har tre bøker av han og man blir så inspirert av all maten. Men ikke alltid jeg er i sånn kokkeleringshumør, må bare tvinge meg av og til. I perioder så går det greit. Mannen synes at når jeg lager mat fra den 5 ingredienser så føler han seg så mye bedre i kroppen, så får lage mer fra den [emoji4]

Kanskje jeg burde sett litt etter den boka gitt.
 
Skader ikke ;) Jeg kjøpte min på engelsk før den kom ut på norsk. I tillegg så var den billigere.

Hvorfor ikke. Synes det er like lett å lese engelsk som norsk egentlig.
 
Har dere prøvd hummus? Min favoritt om dagen i alle fall :) ikke ekstremt lavt på kalorier, men mye bra fett og proteiner. Metter godt og smaker digg! [emoji4]
 
Har dere prøvd hummus? Min favoritt om dagen i alle fall :) ikke ekstremt lavt på kalorier, men mye bra fett og proteiner. Metter godt og smaker digg! [emoji4]
Har ikke prøvd det, men kikerter står ikke øverst på lista mi over ting jeg liker :D Er kresen og smaksløkene er veldig sensibel på ting jeg ikke liker.
 
Back
Topp