Det største ønske

[emoji33][emoji33][emoji33] Har ikke fått beskjed om at du har skreve nå i dagboka di! Men så utrolig trist at det ble en kjemisk! :( :(
Sender deg masse babystøv slik at du kommer inn i mai [emoji173]️ Er på tide nå!!
Tusen takk :Heartred Håper at bare kroppen tok en testrunde nå og at det sitter denne pp :)

Huff altså [emoji26]
Sender deg en stor klem [emoji173]
Takk :Heartred

Jeg håper at du kommer deg inn i mai. Det fortjener du [emoji173] [emoji173] [emoji173]
Takk!! Håper det nå :Heartred
 
PP33 - CD6

Første dag med temping og monitor testing. Normal temp og lav på monitor. Hadde jo ikke forventet noe annet. Blir spennende å se når EL blir denne gangen også, og om det resulterer i en spire som sitter hele veien denne gangen. Vil inn i mai terminforum nå altså!! :) Var så vidt inne og kikket på april forumet mens jeg enda var i lykkerus, men forsvant fort derfra.
Spist litt for mye god mat, kake og is i helga så har gått litt opp... Nå er det ingen snop før tidligst lørdag for ned i vekt skal jeg, Skal bli godt å begynne på slankekrigen neste uke så er det enklere å være i litt bevegelse og kutte ut snopet når jeg "må" sanke inn poeng :D
 
PP33 - CD6

Første dag med temping og monitor testing. Normal temp og lav på monitor. Hadde jo ikke forventet noe annet. Blir spennende å se når EL blir denne gangen også, og om det resulterer i en spire som sitter hele veien denne gangen. Vil inn i mai terminforum nå altså!! :) Var så vidt inne og kikket på april forumet mens jeg enda var i lykkerus, men forsvant fort derfra.
Spist litt for mye god mat, kake og is i helga så har gått litt opp... Nå er det ingen snop før tidligst lørdag for ned i vekt skal jeg, Skal bli godt å begynne på slankekrigen neste uke så er det enklere å være i litt bevegelse og kutte ut snopet når jeg "må" sanke inn poeng :D
Gleder meg til å sloss mot deg i slankerkrigen [emoji41][emoji41]
 
Da får vi samarbeide godt [emoji1320][emoji1320]
Blir spennende å se lagene på mandag [emoji173]
Veldig spennende :) Det er jeg som skal sette opp lagene, men alt blir tilfeldig.
 
PP33 - CD6

Første dag med temping og monitor testing. Normal temp og lav på monitor. Hadde jo ikke forventet noe annet. Blir spennende å se når EL blir denne gangen også, og om det resulterer i en spire som sitter hele veien denne gangen. Vil inn i mai terminforum nå altså!! :) Var så vidt inne og kikket på april forumet mens jeg enda var i lykkerus, men forsvant fort derfra.
Spist litt for mye god mat, kake og is i helga så har gått litt opp... Nå er det ingen snop før tidligst lørdag for ned i vekt skal jeg, Skal bli godt å begynne på slankekrigen neste uke så er det enklere å være i litt bevegelse og kutte ut snopet når jeg "må" sanke inn poeng :D

Imponerende bra motivasjon og innstilling til ny pp :D Heier på deg :hello2
 
Her var det mye jeg ikke har fått med meg :wideyed: Så utrolig leit at dere hadde en kjemisk sist pp! Det er noe drit når man får sånn falskt håp :( Vi hadde en kjemisk i romjula, og så ble jeg gravid neste pp (i januar). Aner ikke om det hadde noen sammenheng, men det hadde jo vært såå fint om det hadde det, så sannsynligheten er litt større nå :Heartred Sender mange varme tanker og krysser alt for at det går (hele vegen) denne gangen:Heartred
 
Her var det mye jeg ikke har fått med meg :wideyed: Så utrolig leit at dere hadde en kjemisk sist pp! Det er noe drit når man får sånn falskt håp :( Vi hadde en kjemisk i romjula, og så ble jeg gravid neste pp (i januar). Aner ikke om det hadde noen sammenheng, men det hadde jo vært såå fint om det hadde det, så sannsynligheten er litt større nå :Heartred Sender mange varme tanker og krysser alt for at det går (hele vegen) denne gangen:Heartred
Nei ikke noe kjekt når man får håp etter å ha prøvd så lenge og så bare glipper det. Man rekker jo å begynner å drømme og planlegge på den korte tiden også. Håper virkelig at det sitter denne pp. Har jo hørt at man kan bli lettere gravid etter en kjemisk så håper jo det denne gangen. Er også i pp3 etter at jeg hadde en skylling (sjekke at egglederne var åpne og det var de) så håper at det også hjelper på.
Takk :Heartred:Heartred
Håper det går bra med deg og den lille i magen. Ikke så lenge igjen til oktober da ;)
 
Fortsetter å håpe for dere!
 
Back
Topp