Det største ønske

Jeg har ikke ord engang... Fy fader. Hva dere må gå gjennom [emoji171] Det er så ubeskrivelig vondt å få drømmen sin knust gang på gang... [emoji17] Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du får en baby i magen som vil bli der snart! Du har en styrke som er helt fantastisk og beundringsverdig [emoji173]️
 
Skjønner dere var tilbakeholdne og holdt det for dere selv.
Utrolig leit at det var kjemisk altså. Dere står da
Øverst på ventelista her...
Håper kroppen klarer få det til helt neste måned

Stor klem
 
Utrolig urettferdig å bli lurt av en kjemisk graviditet [emoji174]
Så nært , men så fjernt fra målet[emoji173]
Stor stor klem kjære deg[emoji169] [emoji169] [emoji169]
 
Nei så leit altså! Det der så jo ut som noen fine streker [emoji17]
 
Så utrolig leit å høre at det ikke ble en stayer denne gangen heller:( Unner dere så utrolig mye å klare det❤️ Håper neste pp blir den som gror seg fast! Sender over masse gotanker ❤️❤️
 
Så utrulig leit å høre :( :Heartred Jeg unner dere så utrulig mye en liten spire :Heartred Sender en stoor klem!
 
Åh så utrolig leit at det ble med en kjemisk denne gangen og :-( sender over en stor klem <3
 
Sender deg en stor klem [emoji173]urettferdig at dere ikke får det til!
 
Ånei [emoji17] Stor klem til deg [emoji173]️[emoji173]️
 
Neii! Skikkelig urettferdig!! For noe dritt altså! Det er virkelig din tur nå!![emoji173]
 
Uff så trist
emoji17.png
emoji173.png
emoji257.png
Så fine streker du fikk da!
:Heartred Veldig fine streker. Fikk ikke så sterke i fjor så håpte at denne gangen skulle det gå. Men håper neste pp går rett vei :)

Så leit. Håper virkelig på neste mnd da! [emoji171]
Neste måned må gå rett vei :Heartred

Nei så leit altså! Det der så jo ut som noen fine streker [emoji17]
Flotte streker så ble ganske så skuffet når de forsvant like fort som de kom...

Stor klem [emoji173]
Takk :Heartred

Dette er så vondt! Skikkelig Berg- og dalbane som ikke er noe gøy!! Sender deg stor klem
Det er det. Det skulle jo gå rett vei denne gangen, men den gang ei. Takk :Heartred
 
Jeg har ikke ord engang... Fy fader. Hva dere må gå gjennom [emoji171] Det er så ubeskrivelig vondt å få drømmen sin knust gang på gang... [emoji17] Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du får en baby i magen som vil bli der snart! Du har en styrke som er helt fantastisk og beundringsverdig [emoji173]️
Takk for fine og gode ord. Ble noen tårer på meg :Heartred Gir ikke opp å få oppfylt drømmen, en dag sitter den plutselig :)

Neeei...Det er ikke mulig!
Jeg håper virkelig at dere snart får det til. Det er vel fortjent! [emoji4]
Takk :Heartred Må bare tro at det sitter snart og så er all denne prøvinga glemt :)

Så leit at det ikke var deres tur denne måneden heller og spesielt trist at det var en kjemisk. Så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen! Stor klem ❤️
Frustrerende å se så fine tester for så å forsvinne. Hadde det bare vært sånne svake skyggestreker som når jeg ellers har mistenkt kjemisk pga det og symptomer så er det på en måte litt annerledes. Men med så sterke streker så tidlig så tror man jo at det skal gå bra denne gangen. Takk :Heartred

Så utrulig leit å høre :( :Heartred Jeg unner dere så utrulig mye en liten spire :Heartred Sender en stoor klem!
Tusen takk :Heartred
 
Skjønner dere var tilbakeholdne og holdt det for dere selv.
Utrolig leit at det var kjemisk altså. Dere står da øverst på ventelista her...
Håper kroppen klarer få det til helt neste måned

Stor klem
Ja syns det er på tide at vi får det til nå :) Satser på at kroppen tok en testmåned for så at det sitter neste måned :) Håper inderlig ikke at vi må vente i nye 16 pp før vi får en positiv test... Vil heller starte ferien med en positiv test enn å sitte de første dagene med TR på besøk :sick009 Takk :Heartred

Utrolig urettferdig å bli lurt av en kjemisk graviditet [emoji174]
Så nært , men så fjernt fra målet[emoji173]
Stor stor klem kjære deg[emoji169] [emoji169] [emoji169]
Ja det var ganske så nært nå syns jeg. Hadde jeg ikke testet så sent på kvelden så tror jeg ikke jeg hadde fått med meg så sterke tester. Begynte å snakke om at nå blir det vel tur til Tr.heim og handle i barnebutikker og på ikea :) Håper det ikke er lenge til neste gang :) Tusen takk :Heartred Håper vi begge snart får komme oss inn i terminforum :Heartred

Åh så utrolig leit at det ble med en kjemisk denne gangen og :-( sender over en stor klem <3
Veldig :( Tusen takk :Heartred

Sender dere en klem❤
Tusen takk :Heartred
 
Back
Topp