Det største ønske

Æsj, var jo ikke sånne tester du skulle ha nå
 
Syns jeg kunne se noe på de babyplan testene, men igjen de har gitt meg skyggestreker før:( Krysser fingrene for en sen positiv test :Heartpink
 
Æsj, håper det snur og blir en svakt pos i morgen!
 
Sender en god klem [emoji173]️
 
Last edited:
PP32 - CD28 - 14DPO

Ingen TR enda men kjennes ut som hun ikke er langt unna. Ingen kramper men bare den følelsen. Så da er det bare å forberede seg på ny pp. Ingen test i dag men tok noen i går og de var blenda (vel kanksje noe skygge på babyplan), så nå venter jeg bare på at TR kommer. Ikke noe kjekt med denne ventinga altså. Kan den ikke bare komme og bli ferdig med det...
 
Sender deg en klem [emoji173]️
 
PP32 - CD28 - 14DPO

Ingen TR enda men kjennes ut som hun ikke er langt unna. Ingen kramper men bare den følelsen. Så da er det bare å forberede seg på ny pp. Ingen test i dag men tok noen i går og de var blenda (vel kanksje noe skygge på babyplan), så nå venter jeg bare på at TR kommer. Ikke noe kjekt med denne ventinga altså. Kan den ikke bare komme og bli ferdig med det...

Sender deg en god klem :Heartred:Heartred
 
Håper du tar feil[emoji173]
Men vi kjenner kroppen vår godt som langtidsprøvere, så skjønner tanken.
❤️ Så lenge TR holder seg borte så lever jo håpet, men håpet er ute for denne gamgen. Spottinga begynte nå i kveld og litt sterke murringer så tanta kommer vel i natt eller i morgen tenker jeg.

Sender deg en klem [emoji173]️
❤️❤️

Sender deg en god klem :Heartred:Heartred
❤️❤️

❤️❤️
 
PP33 (PP17 etter kjemisk/SA) - CD1

Da er det bare å begynne på nytt da... Hadde litt store forhåpninger denne pp at det skulle gå rett vei, fordi jeg fikk positiv test i pp16 og nå var vi i pp16 etter den (totalt 32).

Men jeg ble faktisk gravid denne pp. Men det var dessverre en kjemisk :( Første gang jeg har fått så tydelige tester. Har jo mest sannsynlig hatt kjemiske før men ikke med så sterke tester. Det skjedde på lørdag og vi fikk være i lykkerus i et lite døgn. Vi ville ikke si noe siden vi ikke visste om hvilken vei det ville gå.
På morgenen lørdagen så fikk jeg ganske negative tester, men en svak skygge på babyplan. Tenkte da å ikke teste noe før søndagen. Men kl 22:30 så var jeg på do og fikk et lite innfall om å ta en test. Tok Helm testen først og der kom det en tydelig strek. Ropte på mannen og gledestårene trillet ❤️ Tok så to tidligtester av babyplan, en strimmel og en stav, og tok også en CB tidligtest. Alle viste strek. Tok også en CB digital som sa Ikke gravid men tenkte at det var ganske tidlig så derfor den ikke slo ut (var da bare 3+4). Da vi la oss kjente jeg masse ilinger på høyre side av livmoren, og det samme på venstre side på hofta. Tenkte at nå fester egget seg skikkelig godt fast. Dagen etter kjente jeg ilinger på høyre side av livmor og tullet med at det kanskje var et egg til som festet seg der :) Fikk også ilinger nedover venstre lår, hadde det på høyre siden tidligere. Man begynner jo å planlegge mye og snakke om det når man får positiv test. Tok ny test kl 14:50 på søndag. Da var Helm testen negativ men babyplan var positiv men endel svakere, monitor sa Ikke gravid. Tenkte og håpte at det var at kroppen ikke skylte ut noe særlig hcg på den tiden av døgnet så ga ikke opp håpet enda. Men på kvelden så var begge negative, babyplan hadde vel en svak skygge (det var de testene jeg la ut). I mitt indre håpte jeg at det skulle snu og jeg skulle få positive tester igjen. Håpte også jeg kanskje hadde to eggløsninger siden jeg hadde EL smerter og symptomer to dager etter den første. Levde i håpet helt til murringen begynte å bli sterkere i går kveld tirsdag. Har prøvd noen ganger å skrive om denne kjemiske (tidligst søndag) men følte meg ikke klar for det er så sårt. Gleder meg over alle de langtidsprøverne som får positive tester nå og skulle så inderlig ha fulgt dem inn i april terminforumet ❤️

Her er testene fra lørdag (føler de er sterkere i virkeligheten)

C0B0CF0F-5BAE-49D2-BBC8-6AF5B3F967C6.jpeg


De første testene fra søndagen (babyplan sterkere i virkeligheten)

585F43C3-A773-4DA9-BCA2-1912BA008A69.jpeg
 
Back
Topp