Det største ønske

Hei! Så spennede det er å følge deg og å lese det du skriver. Har fulgt med siden mai 2017, har ikke skrevet så mye, men sender alltid gode tanker din veg. [emoji5] Nå håper jeg virkelig at det er deres tur og jeg er så spent på første test! Lykke til, god natt og sov godt!
 
Krysser fingrene for a dette er måneden
 
Hei! Så spennede det er å følge deg og å lese det du skriver. Har fulgt med siden mai 2017, har ikke skrevet så mye, men sender alltid gode tanker din veg. [emoji5] Nå håper jeg virkelig at det er deres tur og jeg er så spent på første test! Lykke til, god natt og sov godt!
Så koselig å høre :) Takk for alle gode tanker og kjenner jeg er spent selv på første test. Skal prøve å holde meg til søndag men får se ;)
 
Krysser fingrene for a dette er måneden
Takker så mye ❤️

Gleder meg til test
Jeg også, blir spennende kjenner jeg.

Krysser fingrene for deg❤️
Tusen takk ❤️

Krysser også fingrene for deg.
Tusen takk ❤️

Nå blir det spennende fremover her :D
Veldig spennende :)
 
PP32 - CD23 - 9DPO
Dag 7 med crinone og babyklister

En dag nærmere testing :) Skal prøve å holde meg til å teste 12dpo som er på søndag. Tror egentlig det skal gå greit enn så lenge. Ingen spesielle symptomer utenom litt uggen av og til. Kjenner strekk en sjelden gang i livmorområdet. Sensitve nipler noen dager nå, og begynner så vidt å få ømme bryst. På tirsdag så kjente jeg litt sånn mensen murringer, men altfor tidlig at det skal være i forbindelse med TR siden det var 4+ dager før den eventuelt er ventet. I går (onsdag) så kjente jeg at jeg var veldig sliten i korsryggen og det gikk nedover høyre lår. Gikk over etter en stund, men kom tilbake når jeg dusjet. Er også litt sånn varm/kald om hverandre av og til, men det kan være varmen vi har hatt og at vi bruker aircondition. Men bruker ikke være så opp og ned til vanlig, men nå er det jo litt uvanlig vær da :D
Er veldig fristet til å sjekke hvilepulsen min bare for å være forberedt på det som eventuelt kommer, nederlaget, men skal klare å holde meg unna. Sist jeg sjekket var for noen dager siden og da var den bare på 69, og det hadde den vært 3-4 dager. Den bruker som regel å gå over 70 og et par ganger helt opp til 74.
Har d-vitamin mangel og går på 4000IE. Fikk beskjed fra legen at så høy dose kan være skadelig for fosteret så med en gang jeg blir gravid så skal jeg slutte med de og gå over til gravid vitaminer. Tar ingen sjanser denne gangen så droppet den høye dosen for noen dager siden og gikk over til gravid vitaminer.
 
Last edited:
Krysser fingrene og håper inderlig
 
Krysser fingrene :Heartred:Heartred
 
Krysser fingrene for fin test på søndag! [emoji1374][emoji173]️
 
Krysser fingrene og håper inderlig
Krysser fingrene :Heartred:Heartred
Krysser fingrene for fin test på søndag! [emoji1374][emoji173]️
Krysser fortsatt fingrene for deg og håper så inderlig at det blir en fin test på søndag :Heartred
Håper på positiv test på søndag! [emoji4]
Krysser alt jeg har!
Krysser fingrene for deg [emoji173]️
Tusen takk alle sammen ❤️ Håper så inderlig.
 
PP32 - CD24 - 10DPO
Dag 8 med crinone og babyklister

Klokken er over midnatt så da blr det ang i går (torsdag). Gått greit i går. Kjente litt en slags mensfølelse på morgenen. Kanskje det er egget som fester seg? ;) Har kjent litt ilinger nedover lårene og stikk i livmor og i lyskene. Litt vondt/sliten i korsygg som gikk hele veien ned i høyre lår. Litt mer ømme bryst. På kvelden begynte jeg å bli kvalm. Vi satt å så på tv så spurte mannen om jeg kunne sitte ved siden av han i sofaen (jeg satt i godstolen men følte for å sitte ved siden av han), kjente da at jeg ble litt emosjonell så noen tårer presset på. Kjente tårene presset på senere på kvelden også, ingenting trist. Kvalmen ble bare sterkere så jeg tok meg noen salte kjeks. Ble litt bedre men så ble jeg bare kvalmere. Spiste da et par knekkebrød. Det hjalp en stund. Ble igjen litt kvalmere men nå er jeg litt sånn uggen kvalm. Er det en spire så er kvalmen velkommen altså, men hvis ikke så kan den bare holde seg unna :D
Blir et par spennnede dager nå fremover. IKM kan være alt fra lørdag til tirsdag. Denne gamgen må det jo bare gå rett vei!!! Håper på det beste men er forberedt på at tanta kommer. Men må bare si at jeg er møkklei henne :D
 
Back
Topp