Det største ønske

Håper dette er mnd [emoji173]️ Skal dere ha noe mer utredning, eller er dere ferdige? Husker ikke helt hvordan det var, men har fått en diagnose eller noe?
 
PP32 - CD15 - 1DPO?

I dag kom temphoppet og hvilepulsen gikk opp 2 hakk (får se om det blir en eller to hakk i kveld siden den kan variere litt). Så da tror jeg at EL var i går og at jeg er 1dpo i dag. Blir spennede å se hva tempen sier i morgen. Har ikke testet enda i dag, så blir spennende å se om den fortsatt er positiv eller om den er blitt negativ. Den var jo ganske så sterk i går så tror den kanskje er positiv i dag.
Blir jo aldri klok på denne kroppen. Noen ganger så har den en rask økning av LH og noen ganger sakte økning. Noen ganger sakte nedgang og noen ganger rask nedgang.
Håper virkelig at dette er siste pp. Er nå inne i pp 16 etter at vi mistet så altfor tidlig, totalt 32 så det begynner å ta på kjenner jeg. Tar det som det kommer egentlig og er ikke nevneverdig stresset. Men har et lite håp at det skal hvertfall klaffe nå :) Skal ta ut mer crinone i dag, og så skal jeg kjøpe ananas. Bestilte også mer babyklister i dag siden jeg ikke har så mye igjen.

Begynte med litt trening i går, 30days shred, men klarte bare 10 minutter før jeg ble ganske så kvalm. Vil ikke presse meg for mye heller, og det er ikke rett tid å starte akkurat nå når prøvinga er. Ble ganske så stiv og støl at det er vondt å gå. Legger og lår var som gele i går. Nå er jeg bare stiv og støl. Tok de siste 10minuttene i dag, de var litt roligere. Skal prøve å gjøre enkel trening hver dag, godt for blodsirkulasjonen og jeg har gått litt opp så må komme meg ned igjen. Men det viktigste er jo hva jeg spiser, må begynne å spise sunnere. Ikke så enkelt når jeg elsker alt som er søtt, surt, salt og fett :hilarious:

Vis vedlegget 268213

Spennende :D blir gøy å følge med utover dpo nå :D
 
Håper dette er mnd [emoji173]️ Skal dere ha noe mer utredning, eller er dere ferdige? Husker ikke helt hvordan det var, men har fått en diagnose eller noe?
Takk ❤️ Er forsåvidt ferdig utredet men hva diagnosen ble vet jeg ikke (glemte å spørre men det vet vel fastlegen tenker jeg). Sikkert ufrivillig barnløs. Hadde lav amh i fjor så tenkte det var grunnen til at det ikke klaffet. Tok ny test i vår og da var den over det dobbelt. Økte fra 6,3 til 15. Så det er jo bra. Måtte bare et godt egg slippe snart :)
 
PP32 - CD17 - 3DPO
Dag 1 med crinone, ananas og babyklister

Da er det bekreftet at jeg er i dpo land :) Visste jo at jeg var det men godt å få det bekreftet med kryss i FF. Så da begynner nedtellingen til testing. Skal prøve å holde meg til 12dpo som vil si søndag i neste uke. Tror jeg dropper mer temping denne gangen også, og bare leve i håpet :)
De to siste dagene etter EL har jeg vært litt våt der nede. Bruker ikke være det, for det tørker gjerne opp dagen EL er. I går kjente jeg at begge eggstokkene jobbet litt, det har de aldri gjort etter at EL har vært. Kanskje dobbel EL? Er helt sikkert ikke det men bare litt rart og uvanlig. Eller den ikke klarte helt på tirsdag? Vel jeg er i dpo så samme kan det være :p
I dag har vi fantastisk vær så da blir det litt soling og få litt naturlig d-vitamin :)

Gikk opp litt i vekt den siste måneden. Men har nå greid å komme meg nesten ned på det jeg veide i slutten av juni. Når ikke målet jeg satte meg til 3.august som betyr at jeg må gå ned ca 2,5 kg på en uke og det går jo ikke :wacky: Men jeg er glad jeg er på vei ned igjen. Nå må det bare fortsette.


60751723-6592-4BE4-B5FA-40BD35401AD5.jpeg
 
Hurra for dpo-land
 
Så deilig med dpo-land! :) Håper du kan feire med en positiv test om en drøy uke, som bare stiger og stiger [emoji173]️
 
Hurra for dpo-land
Godt å være her i dpo land :)



Så deilig med dpo-land! :) Håper du kan feire med en positiv test om en drøy uke, som bare stiger og stiger [emoji173]️
Veldig deilig. Håper uka går fort til jeg skal teste, og at det venter en positiv test :Heartred

Hurra for dpo! Håper vekten går rette veien snart!
Håper jeg også. Må bare begrense inntaket og det er ikke så lett :p
 
PP32 - CD19 - 5DPO
Dag 3 med crinone og babyklister. Tredje og siste dag med ananas

Har vært litt trøtt de siste dagene. Både i går og i dag har jeg sovna på sofaen. Har også vært litt kvalm/uggen. Satt ved dataen nå i kveld og skulle reise meg. Fikk akutt vondt i livmora. Tok lang tid før det gikk over, måtte puste meg litt gjennom det. Når jeg satt gikk det greit men med en gang jeg reiste meg så var det veldig vondt og fikk iling/vondt hele veien til øverst på magen. Gikk litt krokbøyd :D Heldigvis roet seg nå da, men merker jeg reiser meg forsiktig opp så jeg ikke får trykk på magen. Øver meg på gravidegangen :p Er veldig mett i dag selv om jeg ikke har spist noe særlig, litt tullmat også, men det har jeg vært før også og ikke fått så vondt så tror ikke det er det som er hovedgrunnen. Håper jo at det kunne vært festesmerter selv om jeg ikke vet hvordan det er. Har også kjent litt ilinger ned låret og ut i lyskene.
Bare en uke til testing. Blir veldig spennende å se hva testene sier denne gangen, om vi har klart det :)
 
PP32 - CD19 - 5DPO
Dag 3 med crinone og babyklister. Tredje og siste dag med ananas

Har vært litt trøtt de siste dagene. Både i går og i dag har jeg sovna på sofaen. Har også vært litt kvalm/uggen. Satt ved dataen nå i kveld og skulle reise meg. Fikk akutt vondt i livmora. Tok lang tid før det gikk over, måtte puste meg litt gjennom det. Når jeg satt gikk det greit men med en gang jeg reiste meg så var det veldig vondt og fikk iling/vondt hele veien til øverst på magen. Gikk litt krokbøyd :D Heldigvis roet seg nå da, men merker jeg reiser meg forsiktig opp så jeg ikke får trykk på magen. Øver meg på gravidegangen :p Er veldig mett i dag selv om jeg ikke har spist noe særlig, litt tullmat også, men det har jeg vært før også og ikke fått så vondt så tror ikke det er det som er hovedgrunnen. Håper jo at det kunne vært festesmerter selv om jeg ikke vet hvordan det er. Har også kjent litt ilinger ned låret og ut i lyskene.
Bare en uke til testing. Blir veldig spennende å se hva testene sier denne gangen, om vi har klart det :)
Håper det er gode tegn :)
 
Heia oss 80modellene [emoji4] [emoji173]
Dette lover da veldig godt da, jeg kommer dumpende etter i dpoland. [emoji274]
 
Krysser fingerne
 
PP32 - CD21 - 7DPO
Dag 5 med crinone og babyklister

Etter midnatt så nå er det "bare" 5 dager til testing :) Men kommer det veldig mye symptomer før det så tar jeg en test før 12dpo, så blir spennende å se :)
Er litt uggen. Kjenner det mest på kvelden tror jeg. På kvelden og enda så kjenner jeg litt rar føleles i livmorområdet ut mot lyskene, egentlig hele veien fra hoft til hoft, og litt ned i høyre lår. Også hatt på en måte en mensfølelse men ikke helt det heller de siste tre kveldene.
Håper inderlig at det er vår tur nå ❤️ Jeg skal bli gravid en vakker dag så llikegodt at det er nå :D
 
Back
Topp