Det største ønske

Så spennede dette blir, krysser fingrene for positiv test på søndag, dette virker jo lovende :Heartred
 
I dag har det gått litt bedre mht kvalmen. Kjenner jeg er litt uggen inni mellom. Når jeg sto opp kjente jeg en litt sterk murring. Litt senere kjente jeg det igjen men i tillegg så gikk det helt ut til høyre hoft og ned høyre lår. Det kjentes også rett gjennom til ryggen så kjente en sliten følelse helt nederst i ryggen. I løpet av dagen så har jeg hatt noen murringer men veldig kortvarig. Håper det er et egg som graver seg ganske så langt ned. Ble veldig trøtt i 16-17 tiden så sov ca 1,5 timer på sofaen. Merket det nå i kveld at det kommer til å være noen nervepirrende dobesøk de neste dagene. Første test på søndag, hvis jeg klarer å holde meg til da :p
Kjenner det er spennende frem til første test, men har ikke så stor tro på at det gikk denne gangen heller. Håpe på det beste, men er forberedt :)
 
Last edited:
Håper virkelig og venter i spenning!
 
Gir meg over av hvor flink du er til å la være å teste [emoji28] Håper på positiv test-bonanza når du omsider er i gang :D
 
Håper virkelig og venter i spenning!
Vel det var ikke så mye å se på dagens tester... (ja jeg sprakk :p )

Gir meg over av hvor flink du er til å la være å teste [emoji28] Håper på positiv test-bonanza når du omsider er i gang :D
Kjente virkelig på trangen i går så det ble en test i dag :) Nada på testene så blir nye i morgen.
 
PP32 - CD25 - 11DPO
Dag 9med crinone og babyklister

Det ble til at jeg tok test i dag. Syns det ble for lenge å vente til i morgen :p Men ser ikke noe på testene, ganske så blenda og ikke en skyggestrek engang. Men så var det ikke så veldig konsentrert urin heller denne morgenen da... Etter at jeg tok testene så fikk jeg en mensfølelse at jeg er sikker på at den kommer i dag. Fikk sovet litt til og nå er det ikke der, bare mye luft i magen. Kjenner litt stikk også. Får bare vente å se hva dagen/e vil vise.

Ble tatt en vanlig strimmeltest fra babyplan også, tok feil først.
Når jeg nå ser på bildene så ser jeg noe kanskje på tidligtesten fra babyplan, men er sikkert bare skygge.

B84BDD10-32FE-418A-ACBD-BAA961615BE9.jpeg


BD476A77-04EB-49C6-AEB9-F706E50948CB.jpeg


A7C2A034-864A-44F4-BB58-E1C610B620BA.jpeg
 
PP32 - CD25 - 11DPO
Dag 9med crinone og babyklister

Det ble til at jeg tok test i dag. Syns det ble for lenge å vente til i morgen :p Men ser ikke noe på testene, ganske så blenda og ikke en skyggestrek engang. Men så var det ikke så veldig konsentrert urin heller denne morgenen da... Etter at jeg tok testene så fikk jeg en mensfølelse at jeg er sikker på at den kommer i dag. Fikk sovet litt til og nå er det ikke der, bare mye luft i magen. Kjenner litt stikk også. Får bare vente å se hva dagen/e vil vise.

Ble tatt en vanlig strimmeltest fra babyplan også, tok feil først.
Når jeg nå ser på bildene så ser jeg noe kanskje på tidligtesten fra babyplan, men er sikkert bare skygge.

Vis vedlegget 269413

Vis vedlegget 269414

Vis vedlegget 269415

Så spennende!!
Syns også jeg kan se noe på tidligtesten til Babyplan, håper så på dine vegne at det ikke er en skygge :Heartred
 
Så spennende!!
Syns også jeg kan se noe på tidligtesten til Babyplan, håper så på dine vegne at det ikke er en skygge :Heartred
Takk, håper inderlig jeg også ❤️Veldig spennende.
 
Ser noe på babyplan. Blir ekstra spennende til morgenen
 
PP32 - CD26 - 12DPO

Blir ikke test helt enda, tar en i ettermiddag eller i kveld når jeg har kontroll på hvor mye væskeinntak jeg har og ikke er skikkelig tissatrengt (som jeg gjerne er på morgenen).
Litt uggen, fremdeles ømme bryst og kjenner litt stikninger.
 
Last edited:
Kveldens tester, ganske så blenda...

E42FC1E7-AB1E-4A2C-B3F8-EB3B9313B3C7.jpeg
 
:sorry::sorry::Heartbigred
 
Back
Topp