PP33 - CD4
Tanta har vært litt snillere med meg denne gangen, men oppført seg litt annerledes. Ettersom at det var en kjemisk så trodde jeg at blødningene skulle være litt mer, ikke mindre enn vanlig som den var nå. Den varte i to dager med lite blødninger, men nok til at jeg vet det var mensen. Tredje dag var det lite blødninger, mest spotting egentlig. Fikk ikke de sterke krampene heller men ganske sterke murringer. Klarte meg uten ibux denne runden med hjelp av varmeflasker. Men nederst i ryggen har vært veldig vond disse dagene. Har sittet med varmepute for å få døyva det litt. Det kommer litt sånn akutt også, så må bare gå å sette meg. Tok en paracet andre dagen og den hjalp på ruggsmertene. Verst de to første dagene men kjente det litt i går også, på cd3.
I går kjente jeg at jeg er ved godt mot mot en ny pp, selv om dagene før var nærme bunn. Gir ikke opp og håper så inderlig med at kroppen klarte å bli gravid forrige pp, så skal den klare det denne gangen og at det skal sitte hele veien
Er litt fristet til å teste ut å ta crinone to ganger om dagen etter EL, men vet ikke om det er mulig eller om det er litt overkill...