Det største ønske

Så utrolig leit å høre at det ikke ble en stayer denne gangen heller:( Unner dere så utrolig mye å klare det❤️ Håper neste pp blir den som gror seg fast! Sender over masse gotanker ❤️❤️
Ja denne pp skal den sitte altså!! :) Takk :Heartred
Var det nå dere skulle starte prøvinga eller var det i september? Eller har dere startet allerede kanskje? Husker ikke helt hva du sa tidligere... (Beklager)
 
Sender dere en klem❤
Takk :Heartred

Sender deg en stor klem [emoji173]urettferdig at dere ikke får det til!
Tusen takk :Heartred Ikke noe kjekt å ikke få det til, men en dag skal det sitte :Heartred

Ånei [emoji17] Stor klem til deg [emoji173]️[emoji173]️
Takk :Heartred:Heartred

sååå urettferdig :( sender deg en stor klem :Heartred
Takk :Heartred

Neii! Skikkelig urettferdig!! For noe dritt altså! Det er virkelig din tur nå!![emoji173]
Tusen takk :Heartred Ja syns det er på tide at vi får det til :)
 
Dagen har gått sånn tålelig greit. Sterke murringer i perioder men heldigvis sluppet å ta noe smertestillende så langt, og unnsluppet de sterke krampene. Varmeflaska er god å ha :) Nå i ettermiddag/kveld så fikk jeg veldig vondt i korsryggen. Hadde det på lørdag også men nå var det ganske så kraftig. Så har varmepute som jeg har sittet med i kveld og det har hjulpet en del. Kjenner det skal bli godt å få knekt nederst i ryggen hos kiropraktor om et par uker.
Går inn i ny pp med godt mot og håper den lille hcg jeg hadde hjelper på at spiren skal sitte godt neste pp :)
 
Kjempetrist! Men nå har kroppen fått testet seg litt, og dere har igjen fått bekreftet at dere kan klare det uten hjelp! Håper dere tar med dere den boosten dere fikk inn i ny PP. Stå på! [emoji173]
 
Ja denne pp skal den sitte altså!! :) Takk :Heartred
Var det nå dere skulle starte prøvinga eller var det i september? Eller har dere startet allerede kanskje? Husker ikke helt hva du sa tidligere... (Beklager)
Hadde håpet å begynne prøvingen igjen i juli, men pga utredning og oppstart av medisiner blir det utsatt på ubestemt tid igjen. Kan visst bare drømme at det blir vår tur en dag. Så er litt stille på bv, men stikker innom og legger igjen noen spor innimellom :)
Nå er det dere som er neste ut ❤️❤️
 
Så utrolig leit å lese :( Sender en stor klem [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Nei, har jeg gått glipp av testing og alt her... Men altså... Så sinnsykt urettferdig. Krysser fingra for at dette bare betyr at det blir bebis denne pp [emoji173]
 
Kjempetrist! Men nå har kroppen fått testet seg litt, og dere har igjen fått bekreftet at dere kan klare det uten hjelp! Håper dere tar med dere den boosten dere fikk inn i ny PP. Stå på! [emoji173]
Takk :) Det er det jeg håper at denne pp så skal den sitte siden kroppen klarte det litt selv. Men nå må den klare at det sitter hele veien til mål :)

Takk ❤️

Neste gang! DA er gullegget klart [emoji173]️[emoji7]
Neste gang skal det sitte ja! :) Nå har jeg ventet på gullegget i 2,5 år så det er på tide at den kommer nå ;) ❤️
 
Hadde håpet å begynne prøvingen igjen i juli, men pga utredning og oppstart av medisiner blir det utsatt på ubestemt tid igjen. Kan visst bare drømme at det blir vår tur en dag. Så er litt stille på bv, men stikker innom og legger igjen noen spor innimellom :)
Nå er det dere som er neste ut ❤️❤️
Så synd at det blir utsatt på ubestemt tid da :( Håper det snart blir deres tur ❤️
Takk, håper det ❤️❤️
 
PP33 - CD4

Tanta har vært litt snillere med meg denne gangen, men oppført seg litt annerledes. Ettersom at det var en kjemisk så trodde jeg at blødningene skulle være litt mer, ikke mindre enn vanlig som den var nå. Den varte i to dager med lite blødninger, men nok til at jeg vet det var mensen. Tredje dag var det lite blødninger, mest spotting egentlig. Fikk ikke de sterke krampene heller men ganske sterke murringer. Klarte meg uten ibux denne runden med hjelp av varmeflasker. Men nederst i ryggen har vært veldig vond disse dagene. Har sittet med varmepute for å få døyva det litt. Det kommer litt sånn akutt også, så må bare gå å sette meg. Tok en paracet andre dagen og den hjalp på ruggsmertene. Verst de to første dagene men kjente det litt i går også, på cd3.
I går kjente jeg at jeg er ved godt mot mot en ny pp, selv om dagene før var nærme bunn. Gir ikke opp og håper så inderlig med at kroppen klarte å bli gravid forrige pp, så skal den klare det denne gangen og at det skal sitte hele veien :) Er litt fristet til å teste ut å ta crinone to ganger om dagen etter EL, men vet ikke om det er mulig eller om det er litt overkill...
 
PP33 - CD4

Tanta har vært litt snillere med meg denne gangen, men oppført seg litt annerledes. Ettersom at det var en kjemisk så trodde jeg at blødningene skulle være litt mer, ikke mindre enn vanlig som den var nå. Den varte i to dager med lite blødninger, men nok til at jeg vet det var mensen. Tredje dag var det lite blødninger, mest spotting egentlig. Fikk ikke de sterke krampene heller men ganske sterke murringer. Klarte meg uten ibux denne runden med hjelp av varmeflasker. Men nederst i ryggen har vært veldig vond disse dagene. Har sittet med varmepute for å få døyva det litt. Det kommer litt sånn akutt også, så må bare gå å sette meg. Tok en paracet andre dagen og den hjalp på ruggsmertene. Verst de to første dagene men kjente det litt i går også, på cd3.
I går kjente jeg at jeg er ved godt mot mot en ny pp, selv om dagene før var nærme bunn. Gir ikke opp og håper så inderlig med at kroppen klarte å bli gravid forrige pp, så skal den klare det denne gangen og at det skal sitte hele veien :) Er litt fristet til å teste ut å ta crinone to ganger om dagen etter EL, men vet ikke om det er mulig eller om det er litt overkill...

Stakkars, høres ikke ut som tr er snill mot deg :( Hvis jeg hadde hatt crinone hadde jeg definitivt prøvd ut uten tvil så kjør på :rolleyes::D
 
[emoji33][emoji33][emoji33] Har ikke fått beskjed om at du har skreve nå i dagboka di! Men så utrolig trist at det ble en kjemisk! :( :(
Sender deg masse babystøv slik at du kommer inn i mai [emoji173]️ Er på tide nå!!
 
Huff altså [emoji26]
Sender deg en stor klem [emoji173]
 
Stakkars, høres ikke ut som tr er snill mot deg :( Hvis jeg hadde hatt crinone hadde jeg definitivt prøvd ut uten tvil så kjør på :rolleyes::D
På en måte var hun snillere men på en annen måte ikke, så det går opp i opp :p
Crinonen er jo ikke så billig men hvis det resulterer i en spire som sitter så hvorfor ikke :) Ble enig med mannen om at vi prøver det to ganger pr dag denne gangen, så får se om det gir resultater :)
 
Back
Topp