Det største ønske

Til og med JEG med elendig streksyn ser noe på Babyplan! [emoji7][emoji1374] Hååååper [emoji1374][emoji173]️

Til og med JEG med elendig streksyn ser noe på Babyplan! [emoji7][emoji1374] Hååååper [emoji1374][emoji173]️
Ja ingen tvil om at det er en strek, men så spørs det hvilken strek :p
Hadde vært fantastisk om vi begge ble gravide denne pp ❤️ Men har større tro på at du er det enn jeg :)

Jeg ser noe på alle testene!!!! :-O
Den nederste er jo tydelig strek! <3 ååååå håper!!!
Ja syns den var litt tydelig den nederste. Og økning av skygge på den rosa. Blir spennende de neste timene/døgnet.

Jeg synes den på den rosa testen ser ut som den typiske skyggestreken men på den nederste ser jeg den enda bedre og den ser mer ekte ut :) Håper!
Enig med deg med den rosa testen, eneste at den har blitt sterkere de siste dagene, ikke vært så tydelig før. Jo mer jeg studerer den nederste jo mer ser jeg streken :p
Ain´t over before the fat lady sings :D

Fremdeles ingen tante på besøk. Ingen antydning heller. Manner meg opp hver gang jeg er på do og forbereder meg på at alt er over men ingenting. Blir ny test i morgen hvis ikke TR har kommet innen da.

Da stemmer jeg for kveldstest, jeg ;) Du kjenner meg :hilarious:
Har ikke klart å holde meg lenge nok/drukket lite nok til å få tatt en test i kveld dessverre :oops: Og akkurat vært på do så blir ingen test før i morgen.

Back
Topp