Håper så sterkt takk for klem og klem tilbake til deg og håper det går bra med deg og den lille
Her går det fint[emoji178] lille er 7 uker og vi hadde dåp i går. Var veldig koselig. Krysser fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så sterkt takk for klem og klem tilbake til deg og håper det går bra med deg og den lille
Så koselig da Nyt tiden med den lilleHer går det fint[emoji178] lille er 7 uker og vi hadde dåp i går. Var veldig koselig. Krysser fingrene for deg!
Ja ingen tvil om at det er en strek, men så spørs det hvilken strekTil og med JEG med elendig streksyn ser noe på Babyplan! [emoji7][emoji1374] Hååååper [emoji1374][emoji173]️
Jeg ser noe på alle testene!!!! :-O
Ja syns den var litt tydelig den nederste. Og økning av skygge på den rosa. Blir spennende de neste timene/døgnet.Den nederste er jo tydelig strek! <3 ååååå håper!!!
Enig med deg med den rosa testen, eneste at den har blitt sterkere de siste dagene, ikke vært så tydelig før. Jo mer jeg studerer den nederste jo mer ser jeg strekenJeg synes den på den rosa testen ser ut som den typiske skyggestreken men på den nederste ser jeg den enda bedre og den ser mer ekte ut Håper!
Syns den har en rosaskjær farge ja, ikke helt skygge Spennende fremoverSyntes jeg ser noe på babyplan og den ser jo rosa ut. Håper
Håper så inderligJeg ser jeg ser! Håper [emoji173]️[emoji173]️
Har ikke klart å holde meg lenge nok/drukket lite nok til å få tatt en test i kveld dessverre Og akkurat vært på do så blir ingen test før i morgen.Da stemmer jeg for kveldstest, jeg Du kjenner meg
Håper virkelig detKrysser fingrer for sterkere streker i morgen [emoji257]
Har hun vett nok så gjør hun detHåper tante grusom holder seg unna!! ❤