Det største ønske

Da var det jo innveiing i dag også, og siden jeg allerede har skrevet ferdig dagens hovedpost så får jeg skrive det i eget innlegg :) Gått ned 0,7kg siden forrige fredag :happy: Og det er jeg fornøyd med. Endelig tilbake på 97-tallet. Må bare fortsette å være forsiktig med snop og for mye mat/for lite mat. Håper jeg ikke går opp altfor mye hvis TR kommer bankende på på mandag. Men det skal hun jo ikke for jeg skal jo få en positiv test innen da :D

Da var det jo innveiing i dag også, og siden jeg allerede har skrevet ferdig dagens hovedpost så får jeg skrive det i eget innlegg :) Gått ned 0,7kg siden forrige fredag :happy: Og det er jeg fornøyd med. Endelig tilbake på 97-tallet. Må bare fortsette å være forsiktig med snop og for mye mat/for lite mat. Håper jeg ikke går opp altfor mye hvis TR kommer bankende på på mandag. Men det skal hun jo ikke for jeg skal jo få en positiv test innen da :D
Heier på egget[emoji173] flink du er[emoji123] [emoji4]

Venter allerede spent på dagens test og krysser fingrene

PP30 - CD25 - 11DPO
Dag 9 med crinone

Ikke så mye å si om dagens test. Syns kanskje det "noe" på Helm testen er litt sterkere, vet ikke om det kom med på bildet, men langt fra sterkt nok til at jeg tror jeg er gravid. Var ikke så veldig konsentrert i dag urinen, drakk litt for mye i går kveld.
I går begynte jeg å få ømmere bryst. I dag har jeg kjent litt strekk i lysk og lår. Får se hva morgendagens test sier. Har bare en babyplan test igjen, og over en pakke av de Helm testene.

BACDEB80-6429-425A-82AC-A676A295EEE7.jpeg

2D86FFAF-3DD3-4E3F-B248-D80845A10256.jpeg

Last edited:
Nå kjenner ikke jeg til babyplantestene, men jeg synes den i dag er hakket «sterkere» enn i går? Altså mer farge nederst i hvert fall. Eller er det jeg som ser feil?
Når du sier det så måtte jeg sjekke, og er enig med deg at den er litt sterkere enn i går. Har bare brukt de babyplantesten noen få pp, men har ofte fått skygge på de, i tillegg til at de kan være helt blenda.

Kjente at jeg mistet litt håpet i dag. Tok crinone og det var litt blod på applikatoren etterpå :( Jeg hadde det flere ganger første pp jeg brukte det for slimhinnene kan bli litt irritert. Ellers har jeg fått det bare den dagen TR banker på... Det kan jo hende det bare er helt uskyldig. Får se hva dagen bringer. Men rett etterpå begynte jeg å kjenne litt murringer, men i tillegg så kjenner jeg litt ilinger i lysk og lår. Får bare vente tålmodig og se hva som skjer :) Er veldig fristet til å se på hvilepulsen, men da vet jeg at det er game-over så skal holde meg fra det.

Ikke mist håpet!!! Kan jo være en festeblødning? [emoji5] Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

Ikke mist håpet!!! Kan jo være en festeblødning? [emoji5] Hvor lang lutealfase pleier du å ha?
Håper jo at det er det :) Lutealfasen varierer litt etter når jeg har EL. Denne gangen hadde jeg EL på CD 14 så har da hatt LF på 10, 11 og 12 dager. Så forventet TR er senest på mandag, men kan komme før. Er sånn at jeg ikke tør å gå på do kjenner jeg :nailbiting:

Når du sier det så måtte jeg sjekke, og er enig med deg at den er litt sterkere enn i går. Har bare brukt de babyplantesten noen få pp, men har ofte fått skygge på de, i tillegg til at de kan være helt blenda.

La oss håpe det er babystrek<3 angående blod i dag, så vil jeg tro det er skylden til Crinone :)

Heldigvis ikke kommet noe mer blødning enda, bare litt brunt, så håper det har bare noe uskyldig. Blir spennende å se hva som skjer når jeg skal legge meg og i morgen. Har begynt å få veldig vondt i hodet. Får se om jeg må ty til paracet senere eller klarer meg uten. Vondt i korsryggen også så sitter her med varmepute. Er litt kvalm også, og har kjent at jeg har blitt tettere i nesen de siste dagene etter en ukes tid hvor jeg ikke har trengt noe særlig nesespray.
I dag har vi hatt fantastisk sommervær. Blå himmel og så varmt. Så jeg har vært ute og solt meg litt. Og det var godt :) Lå og hørt på musikk og slappet av. Er meldt litt sol i morgen, ellers skyer og regn de neste dagene.

Last edited:
Back
Topp