Det største ønske

PP30 - CD26 - 12DPO
Dag 10 med crinone

Føler jeg har mistet litt håpet for denne gang. Blenda test, mulig det kanskje er en skygge. Igjen så var det ikke så konsentrert urin jeg tok test av så sparte babyplan testen (siste testen) til senere i dag. Spørs når det blir :) I morgen er ikm etter tidligere sykluser så blir spennende å se hva som skjer. Vel spennende om jeg får positiv test, ikke spennende om tanta kommer :p

8E8EC013-D93F-4AD7-BF0D-5B087E31E0FF.jpeg

Ser ikke lovende ut for denne måneden nei :(

Jeg testet positivt i juli i fjor, håper juli blir din måned også!

PP30 - CD26 - 12DPO
Dag 10 med crinone

Føler jeg har mistet litt håpet for denne gang. Blenda test, mulig det kanskje er en skygge. Igjen så var det ikke så konsentrert urin jeg tok test av så sparte babyplan testen (siste testen) til senere i dag. Spørs når det blir :) I morgen er ikm etter tidligere sykluser så blir spennende å se hva som skjer. Vel spennende om jeg får positiv test, ikke spennende om tanta kommer [emoji14]

Vis vedlegget 261940
Ser skyggen, håper håper[emoji173] den tanta kan bare holde seg borte[emoji4]

PP30 - CD26 - 12DPO
Dag 10 med crinone

Føler jeg har mistet litt håpet for denne gang. Blenda test, mulig det kanskje er en skygge. Igjen så var det ikke så konsentrert urin jeg tok test av så sparte babyplan testen (siste testen) til senere i dag. Spørs når det blir :) I morgen er ikm etter tidligere sykluser så blir spennende å se hva som skjer. Vel spennende om jeg får positiv test, ikke spennende om tanta kommer :p

Vis vedlegget 261940

Jeg ser skyggen lett, så jeg tviholder på håpet :Heartred

Ser ikke lovende ut for denne måneden nei :(

Jeg testet positivt i juli i fjor, håper juli blir din måned også!
Ikke store håpet denne gangen nei. Håper sommeren hjelper på :) Ved neste ikm så er jeg sammen med familien. Hadde vært kjekt med positiv test da, men det er det å klare å holde det hemmelig :)

Huff, det var triste tester!:( Men jeg synes du tar det så utrolig bra!! Har dere fått utredning?
Ikke så oppløftende å se de testene.
Takk :) Har vært mange frustrerende tårer før, og det er det fremdeles men man kan ikke gjøre annet enn å fortsette. Gir ikke opp håpet om at vi en dag skal få oss et lite nurk. Depper en dag når tanta banker på og koser meg litt ekstra og så er det bare å gjøre klar for neste pp :)
Ble utredet i fjor. De har ikke funnet noen grunn som er åpenbar, utenom at egglageret er litt lavt. Jeg har også litt ekstra kilo på kroppen så må ned litt før jeg eventuelt får noe mer hjelp. Men håper jo at vi skal klare det på egenhånd da :)

I dag har vært en dårlig dag. Har vært trøtt, så jeg sovnet på sofaen en god stund og det var godt. Våknet og kjente jeg var kvalm. Tenkte det kanskje var fordi jeg sov på ettermiddagen men det ga seg ikke. Kvalmen har variert utover kvelden. Hjalp ikke så mye å spise noe heller. Litt vondt i hodet, heldigvis ikke like vondt som i går kveld. Litt vondt i nakke og korsrygg.
Hadde alt dette vært pga en liten spire så hadde det vært helt greit. Men med blenda test i dag så er ikke håpet så stort selv om det er der likevel :)
Kommer ikke TR innen i morgen tidlig så blir det en test da.

På den siste babyplan så jeg også noe, i motsetning til testen før.
litt usikker på dagens og skjønner godt du er skeptisk. Vi har jo håpet utifra skyggestreker hos deg før...
Bevarer håpet litt til jeg altså

På den siste babyplan så jeg også noe, i motsetning til testen før.
litt usikker på dagens og skjønner godt du er skeptisk. Vi har jo håpet utifra skyggestreker hos deg før...
Bevarer håpet litt til jeg altså
Bittelite håp så lenge tanta holder seg unna :)

PP30 - CD27 - 13DPO
Dag 11 med crinone

Da er dagens tester tatt. Syns skyggestreken på babyplan sin test er sterkere og ser den bedre også i virkeligheten, så det gir meg et håp :) Det var den siste babyplan testen og har ikke bestilt nye. Føler på meg at tanta lusker like rundt hjørnet. Håper selvfølgelig ikke at hun gjør det, men er i såfall forberedt. Er litt kvalm kjenner jeg. Blir noen nervepirrende timer fremover, og nervepirrende dobesøk om håpet blir knust eller ei.

Helm test
920BF01B-402E-4910-AB00-7200A1AA0EEA.jpeg

Babyplan
2FBF688D-214A-4F8C-9AD3-39EE3CB57FF7.jpeg

Boots test
9E6ED0A4-72CC-4387-9EC5-F64EDB333581.jpeg

PP30 - CD27 - 13DPO
Dag 11 med crinone

Da er dagens tester tatt. Syns skyggestreken på babyplan sin test er sterkere og ser den bedre også i virkeligheten, så det gir meg et håp :) Det var den siste babyplan testen og har ikke bestilt nye. Føler på meg at tanta lusker like rundt hjørnet. Håper selvfølgelig ikke at hun gjør det, men er i såfall forberedt. Er litt kvalm kjenner jeg. Blir noen nervepirrende timer fremover, og nervepirrende dobesøk om håpet blir knust eller ei.

Helm test
Vis vedlegget 262060

Babyplan
Vis vedlegget 262061

Boots test
Vis vedlegget 262062

Ser noe på alle, håper så inderlig at dette er hcg og baby strek[emoji173] [emoji173] [emoji173]

Ingen tvil om at det er to streker på babyplan i alle fall! Krysser fingrene for at det er starten på en babystrek, ikke bare skygge ❤️

Jeg håper med deg (men klarer dessverre ikke å se noe - særlig ikke for så mange dager dpo…)

Synes så innmari at du fortjener klaff nå, og at du skal slippe å være positiv for noe annet enn en tydelig positiv test for en spire som sitter hele veien.

Ingen tvil om at det er to streker på babyplan i alle fall! Krysser fingrene for at det er starten på en babystrek, ikke bare skygge ❤️
Håper på babystrek ❤️ Kjedelig at den blir sterkere hvis det ikke er en spire der.

Jeg håper med deg (men klarer dessverre ikke å se noe - særlig ikke for så mange dager dpo…)

Synes så innmari at du fortjener klaff nå, og at du skal slippe å være positiv for noe annet enn en tydelig positiv test for en spire som sitter hele veien.
Håper men har likevel ikke den store troa, tenker realistisk. Vet jo at det er mange som kanskje ikke får positiv test før etter ikm. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet litt til :)
Takk for gode ord ❤️ Håper så inderlig en spire snart sitter hele veien til mål ❤️

Back
Topp