Det største ønske

Lykke til med testing!

Last edited:
PP30 - CD23 - 9DPO
Dag 7med crinone

Dagen i dag har gått fint. En daffedag :) Fikk meg noen minutter ute i sola før skyene og den kalde vinden sendte meg inn igjen :p
Nå i ettermiddag/kveld så har jeg begynt å kjenne litt symptomer. Kjenner strekk i livmorområdet, lysken og på utsiden av låret og litt nedover. Reiste meg opp i sted og måtte stoppe opp for kjente en strekk hele veien bortover nederst i magen/på toppen av livmorområdet. Akutt ilinger i låret mot lysken og måtte reise meg opp. Har også kjent litt rar følelese, ikke helt murring men noe. Er også blitt kvalm, varierer litt i styrke og den kom plutselig, men det kan være kremen jeg spiste til dessert som ble for mye. Vært mye på do i dag, tror kroppen holder på å kvitte seg med endel overflødig vann den har :D
I morgen ryker første test så det blir spennende :) Ikke de store forhåpningene enda siden det fortsatt er tidlig.
I morgen er det også innveiingsdag. Hvis den ligner på dagens vekt så er det lovende :)

PP30 - CD24 - 10DPO
Dag 8 med crinone

Ikke så mye å si om dagens tester. Syns kanskje det er "noe" der, men det bryr jeg meg ikke om for det har det vært før. Når det kommer en tydelig strek der da skal jeg juble :) Enn så lenge vil jeg si det er eventuelle skyggestreker og at testene er negative. Fremdeles tidlig så gir ikke opp håpet enda. Har litt sterke murringer nå og vondt i korsryggen.

D70546EB-7285-4380-8A7B-33D19238E7A0.jpeg

12442DB0-E2CC-48AF-991A-FF2805990D38.jpeg

Ser dette «noe» ja, men forstår godt tankene dine.
Sterkest på nederste testen.
Håper virkelig det er starten på noe!

Jeg ser noe på begge, men som du sier det er fremdeles tidlig [emoji4]
Du har samme innstilling til tester som meg, skyggestrek er negativt.
Jeg har troen på at det kommer strek[emoji1] [emoji173]

I natt drømte jeg faktisk at du var gravid. Håper jeg er sanndrømt og at dette "noe " bare blir sterkere i dagene som kommer :)❤️

Jeg ser også på begge og håper det er starten på noe[emoji173]️
Jeg hadde ofte tester med skyggestreker, du så strekene godt men var aldri gravid. Helt til den en dag plutselig var veldig klar! Og det skal din også bli[emoji173]️

Ser dette «noe» ja, men forstår godt tankene dine.
Sterkest på nederste testen.
Håper virkelig det er starten på noe!
Håper så inderlig nå altså :) Får se hvor dette ender :D

Jeg ser noe på begge, men som du sier det er fremdeles tidlig [emoji4]
Du har samme innstilling til tester som meg, skyggestrek er negativt.
Jeg har troen på at det kommer strek[emoji1] [emoji173]
Måtte endre innstilling når jeg fikk en del sånne "noe" streker. Har jo alltid håp men den må være en del sterkere for at jeg skal tro på det :)

Krysser fingrene! Ser noe jeg også, men skjønner du er avventende. Håper det er starten på en babystrek[emoji178] klem til deg!
Håper så sterkt :) takk for klem og klem tilbake til deg :Heartred og håper det går bra med deg og den lille :Heartred

I natt drømte jeg faktisk at du var gravid. Håper jeg er sanndrømt og at dette "noe " bare blir sterkere i dagene som kommer :)❤️
Så koselig med sånne drømmer da :) Nå må det jo bare skje :Heartred

Jeg ser kanskje noe nederst... håper med deg!
Takk :Heartred

Ser skyggene, så håper de bare blir sterkere og sterkere de neste dagene ❤️❤️
Håper virkelig det :Heartred

Jeg ser også på begge og håper det er starten på noe[emoji173]️
Jeg hadde ofte tester med skyggestreker, du så strekene godt men var aldri gravid. Helt til den en dag plutselig var veldig klar! Og det skal din også bli[emoji173]️
Takk for oppmuntringen! En dag skal det skje så likegodt at det skal skje nå ;) :Heartred

Back
Topp