Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse masse lykke til i morgen <3
Masse lykke til i morgen.
Gleder meg til i morgen!! Masse lykke til!
Tusen takkLykke til med testing!
Jeg håper det blir i morgen tidlig [emoji4]Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nedtelling til testing. Får se når jeg eventuelt tar den men blir på morgen/formiddag en gang
Jeg håper det blir i morgen tidlig [emoji4]
Det blir sikkert om morgenen, men spørs om når jeg får lagt utJeg venter super spent på morgendagens test[emoji1] [emoji7]
Håper så inderlig nå altså Får se hvor dette enderSer dette «noe» ja, men forstår godt tankene dine.
Sterkest på nederste testen.
Håper virkelig det er starten på noe!
Måtte endre innstilling når jeg fikk en del sånne "noe" streker. Har jo alltid håp men den må være en del sterkere for at jeg skal tro på detJeg ser noe på begge, men som du sier det er fremdeles tidlig [emoji4]
Du har samme innstilling til tester som meg, skyggestrek er negativt.
Jeg har troen på at det kommer strek[emoji1] [emoji173]
Håper så sterkt takk for klem og klem tilbake til deg og håper det går bra med deg og den lilleKrysser fingrene! Ser noe jeg også, men skjønner du er avventende. Håper det er starten på en babystrek[emoji178] klem til deg!
Så koselig med sånne drømmer da Nå må det jo bare skjeI natt drømte jeg faktisk at du var gravid. Håper jeg er sanndrømt og at dette "noe " bare blir sterkere i dagene som kommer
TakkJeg ser kanskje noe nederst... håper med deg!
Håper virkelig detSer skyggene, så håper de bare blir sterkere og sterkere de neste dagene
Takk for oppmuntringen! En dag skal det skje så likegodt at det skal skje nåJeg ser også på begge og håper det er starten på noe[emoji173]️
Jeg hadde ofte tester med skyggestreker, du så strekene godt men var aldri gravid. Helt til den en dag plutselig var veldig klar! Og det skal din også bli[emoji173]️