Går greit her Teller ned dagene til jeg kan testeHvordan går det? [emoji173]️
Heier sånn på deg denne pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går greit her Teller ned dagene til jeg kan testeHvordan går det? [emoji173]️
Veldig spennendeHerregud så spennende!!!
Går greit her Teller ned dagene til jeg kan teste
Heier sånn på deg denne pp
Heia sommerens gull egg[emoji94] [emoji256] [emoji219] [emoji173] [emoji4]
TakkJeg krysser fingrene for deg [emoji4]
Første test blir på fredag tenker jeg, er da 10dpo Spenning i lufta de neste dagene!Når tenker du å ta første test? [emoji4] Ja herregud, jeg dør innvendig av spenning! [emoji28]
Første test er på fredag, er da 10dpo. Ingen spesielle symptomer egentlig. Så kanskje det er et godt tegn når det ikke er så mange symptomer! Går an å håpeHvordan føler du deg?
Har du noen symptomer?
Når skal du ta første test?
Nå må du mate fansen din her!
Fortsetter å følge med og håpe for deg
Å som jeg heier på dette gullegget[emoji7] [emoji8]PP30 - CD22 - 8DPO
Dag 6 med crinone
Dagene har faktisk gått litt fort syns jeg Ikke hatt trang til å teste i det hele tatt. Men første test ryker på fredag når jeg er 10dpo. Skulle jo ikke teste før 12dpo forrige pp, men ble jo 10dpo siden jeg test og temp ikke var helt enig. Tenkte å vente til 12dpo denne gangen også, men så kom EL litt tidligere en vanlig og da kan det bli litt annen lengde på LF.
Ingen spesielle symptomer egentlig.
Har så vidt begynt å få ømme bryst, men det er bare hvis jeg kjenner etter.
Har litt vondt i ryggen. Det kan være fordi jeg ikke har fått knekt korsryggen hos kiropraktor på 4-5 måneder, har sittet litt skjevt eller andre ting.
Når jeg satt i sofaen med føttene i vinkel så kjente jeg en mensmurringsfølelse øverst på lårene mot utsiden. Aldri kjent før. Også kjent en slags mensmurringsfølelse på høyre side av livmorområdet.
I dag har jeg solt meg litt ute og det var godt! Litt kald vind men varmt i sola. Så kjekt å få litt farge på denne bleke kroppen Må det fine været bare fortsette
PP30 - CD22 - 8DPO
Dag 6 med crinone
Dagene har faktisk gått litt fort syns jeg Ikke hatt trang til å teste i det hele tatt. Men første test ryker på fredag når jeg er 10dpo. Skulle jo ikke teste før 12dpo forrige pp, men ble jo 10dpo siden jeg test og temp ikke var helt enig. Tenkte å vente til 12dpo denne gangen også, men så kom EL litt tidligere en vanlig og da kan det bli litt annen lengde på LF.
Ingen spesielle symptomer egentlig.
Har så vidt begynt å få ømme bryst, men det er bare hvis jeg kjenner etter.
Har litt vondt i ryggen. Det kan være fordi jeg ikke har fått knekt korsryggen hos kiropraktor på 4-5 måneder, har sittet litt skjevt eller andre ting.
Når jeg satt i sofaen med føttene i vinkel så kjente jeg en mensmurringsfølelse øverst på lårene mot utsiden. Aldri kjent før. Også kjent en slags mensmurringsfølelse på høyre side av livmorområdet.
I dag har jeg solt meg litt ute og det var godt! Litt kald vind men varmt i sola. Så kjekt å få litt farge på denne bleke kroppen Må det fine været bare fortsette
Å som jeg heier på dette gullegget[emoji7] [emoji8]
Jeg heier med all min sjel at dette er gullegget!
Tusen takk alle sammenHeier på deg! Og gleder meg til test [emoji173]
Tusen takk Ikke så mange timer igjen. Måtte dagen og natta gå fortGleder meg til freddan[emoji41][emoji41]krysser fingrer, tær og hårstrå- det som krysses kan
Tusen takkMasse masse lykke til i morgen [emoji173]️