Det største ønske

PP30 - CD15 - 1DPO

Er vel ingen tvil om at jeg er 1dpo i dag med den tempen jeg fikk :D
Håper på en bedre dag i dag enn i går. I går var en veldig dårlig dag. Utrolig trøtt og sliten. Orket ingenting av det jeg skulle gjøre. På kvelden kom kvalmen tilbake og vondt i hodet. Fremdeles kvalm, litt vondt i hodet og trøtt. Men skal prøve å farge håret (etterveksten) i dag og så får jeg se an formen om det blir ukeshandling i dag eller ikke.
Vi har nyyydelig vær så kanskje jeg skal sette meg ut å sole meg bittelitt :) Få litt naturlig d-vitamin.

Vis vedlegget 260362

Hurraaaa [emoji322][emoji322][emoji5][emoji1303]

PP30 - CD15 - 1DPO

Er vel ingen tvil om at jeg er 1dpo i dag med den tempen jeg fikk :D
Håper på en bedre dag i dag enn i går. I går var en veldig dårlig dag. Utrolig trøtt og sliten. Orket ingenting av det jeg skulle gjøre. På kvelden kom kvalmen tilbake og vondt i hodet. Fremdeles kvalm, litt vondt i hodet og trøtt. Men skal prøve å farge håret (etterveksten) i dag og så får jeg se an formen om det blir ukeshandling i dag eller ikke.
Vi har nyyydelig vær så kanskje jeg skal sette meg ut å sole meg bittelitt :) Få litt naturlig d-vitamin.

Vis vedlegget 260362

Krysser fingrene! Spennende :D

Hurra for DPO-land! Herlig når tempen ikke etterlater noe rom for tvil :)
Veldig herlig og den gikk enda mer opp i dag så ingen tvil her nei :)

Velkommen til DPO-land! [emoji2] Krysser fingrene [emoji173]️

Jeg følger med og krysser fingrene hardere og hardere [emoji173]
Takk for det
emoji173.png
Én gang så må jo det sitte så like greit at det skjer nå ;)

Velkommen til DPO-land! [emoji2] Krysser fingrene [emoji173]️
Takk for det, ligger bare en dag bak deg :) Lykke til og håper det sitter for deg nå :Heartred (for oss begge egentlig :) )

Når kroppen vet at den skal gjennom en graviditet en gang så likegodt at den gir seg nå syns jeg og lar det bare skje :D
Ikke sant. Bare å innse hvem som har den sterkeste viljen

Så spennende!! Så herlig bra når tegnene er så tydelige, både med EL test og temp! :joyful: Heier på gullegget! :happy093.
Veldig kjekt når temp og test er enig om når EL er for det er de ikke alltid altså :p
Takk! Og heier på deg denne pp!!

PP30 - CD 17 - 3DPO
Dag 1 med crinone

I dag kom krysset, og veldig greit å få EL bekreftet :) Fin og høy temp. Får se om jeg legger bort temp måleren eller ikke. Kommer ikke til å sette på alarm i helga hvertfall, så hvis jeg våkner så temper jeg kanskje. Begynte med crinone i dag. Blir spennende denne pp om det klaffer. Håper så inderlig det. Når jeg ble gravid i fjor og mistet så tenkte jeg at det ikke måtte gå 16 nye pp før vi blir gravide igjen. Vel det nærmer seg med stormskritt det...

Fredag i dag og det betyr innveiing :) Ned 0,5kg fra forrige uke, og det skal jeg være fornøyd med :) Nå er skal det bare gå nedover.

1A96D0B6-DCAA-4855-AD88-7982FAA11AD5.jpeg

Last edited:
Flink du er!

Håper inderlig på gullegg denne måneden!

Back
Topp