Det største ønske

PP30 - CD13

Tempen har holdt seg ganske jevnt, håper ikke den hopper opp i morgen men på onsdag. Positiv EL test og monitoren sier selvfølgelig max, men syns streken på den var svakere. Håpte den skulle være sterkere siden gårsdagens ikke var så veldig sterk. Men jeg hadde bare holdt meg i litt over 2,5 timer før jeg testet så kanskje derfor.

Kvalm i kveld også. Var ute på en liten biltur og innom en butikk og følte at det ikke var langt igjen til jeg kom til å kaste opp. Heldigvis roet seg litt. Spiste knekkebrød og egg for å prøve å roe kvalmen. Hjalp littegrann. Er også så veldig sliten. I morgen blir det en rolig dag tenker jeg :)

19FF8A3E-0CEB-4ED1-A1D5-60DB908DC964.jpeg
98E81956-44BF-4F2A-8021-351DA282E817.jpeg

Spennende å følge reisen din :Heartred Nå er det din tur snart! Heier på dere! :) Sender deg masse babystøv :hug013

Håper på gullegg denne gangen

Spennende å følge reisen din :Heartred Nå er det din tur snart! Heier på dere! :) Sender deg masse babystøv :hug013
Så koselig at du følger med :) Tusen takk for babystøv! Håper vrikelig at det skal bli min tur nå ❤️

Last edited:
PP30 - CD14

Tempen ligger litt på det samme. Tempet en time før jeg bruker fordi jeg våknet litt tidlig. Begge EL testene var tydelig negative så da håper jeg at EL er i dag, og tempen spretter opp i morgen for å bekreftet det. Orker ikke mer testing nå, kanskje en strimmel i morgen men dropper monitoren. Så når EL er bekrefter så begynner jeg med crinone og babyklister.
Sov veldig lenge i dag, til over halv elleve. Har vært trøtt i hele dag (begynte for noen dager siden). Har også klødd litt på kroppen de siste dagene, og i dag fant jeg ut at jeg har ikke tatt allergitablettene mine på over en uke (gikk tom og glemte å legge de i dosetten når jeg fikk hentet ut mer). Kanskje derfor jeg er ekstra trøtt de siste dagnene, at kroppen holder på å jobbe med å holde allergien i sjakk? Har vært litt følsom i dag og tar lett til tårene.
Fikk meg et halvtimes tid i sola også i dag. Nydelig vær som bare må nytes :)

AB9D9990-24C6-47DD-9346-AC753BA5FD69.jpeg

981BDC7E-56B6-41C0-9A97-3DAE814CA566.jpeg

37DA9C28-10DD-45AB-AD79-091AAECC8AD7.jpeg

C2E098F2-ADE5-4F88-A1F0-55D1CC72EE3C.jpeg

Last edited:
Følger spent med, sender babystøv og krysser fingrene

PP30 - CD15 - 1DPO

Er vel ingen tvil om at jeg er 1dpo i dag med den tempen jeg fikk :D
Håper på en bedre dag i dag enn i går. I går var en veldig dårlig dag. Utrolig trøtt og sliten. Orket ingenting av det jeg skulle gjøre. På kvelden kom kvalmen tilbake og vondt i hodet. Fremdeles kvalm, litt vondt i hodet og trøtt. Men skal prøve å farge håret (etterveksten) i dag og så får jeg se an formen om det blir ukeshandling i dag eller ikke.
Vi har nyyydelig vær så kanskje jeg skal sette meg ut å sole meg bittelitt :) Få litt naturlig d-vitamin.

CC7092AA-58A7-4B2D-BADA-B5C18C694606.jpeg

Hurra for dpo-land

Back
Topp