Det største ønske

Har vært super dum :( Beklager.
Har ikke oppdatert med vekt eller noe :(
Unnskyld :(

Har vært litt trøtt og sliten i dag men heldigvis ikke kvalm som jeg var i går. Men i kveld etter middagen så ble jeg veldig kvalm igjen, og litt vondt i hodet av og til. Senere på kvelden så spiste mannen svolværpostei, og det er ikke noe god lukt. Og når jeg nevnte det så begynte han å snakke om at det inneholdt fiskeegg etc, og da kjente jeg at det var like før noe kom opp. Ble ekstremt kvalm og kjente tårene presset på og ble litt skjelven. Spiste knekkebrød med syltetøy med håp om at kvalmen ville gi seg. Den dempet seg, men kjenner jeg fremdeles er kvalm. Håper så inderlig at det ikke er omgangssyka som er på vei. Den skulle vel kanskje ha slått ut allerede hvis det var det? Håper de neste dagene blir bedre :)
Vi fikk bare rundt en halv time med sol i dag, så det ble ingen soling på meg. Håper sola kommer i morgen så jeg kan få litt farge på denne vinterhvite kroppen :p

Håper du får en flott dag

Håper du får en flott dag
Takk i like måte :)
Nydelig dag med sol så jeg har ligget over tre timer ute og solt meg og lest i en bok. Så godt med sånne dager som må bare nytes :)

PP30 - CD10

Fremdeles lav på monitor testen men ser den begynner å bli litt sterkere så håper på høy i morgen. Blir å teste tidligere på dagen siden vi ikke er hjemme når jeg bruker å teste. Blir kanskje en el strimmeltest senere på dagen.

Siden det er fredag så er det innveiing. Går i null fra forrige fredag. Helt greit siden vekta har vært høyere i løpet av uke.
I dag har vi hatt fantastisk vær så har vært ute på verandaen og solt meg i over tre timer. Var litt vind også så smeltet ikke helt bort :) Godt å nyte disse fine dagene.

B6FC14C6-D3E7-4257-AEC6-325DC441E63E.jpeg

Takk i like måte :)
Nydelig dag med sol så jeg har ligget over tre timer ute og solt meg og lest i en bok. Så godt med sånne dager som må bare nytes :)
Så deilig.
Det er hverdagsluksus det

PP30 - CD11

Tok EL testen tidlig i dag siden vi var borte når jeg egentlig skulle teste. Hadde et lite håp om at den ble høy men fortsatt lav og streken var enda svakere. Tok en strimmeltest nå i ettermiddag og hadde nok fått høy på monitoren tenker jeg for strimmeltesten var det litt styrke på :) EL slimet har så vidt begynt å komme også. Blir spennende å se når EL kommer denne pp :)

Streken på strimmeltesten er enda sterkere en stund etter tiden, så kanskje positiv test om et par dager?

7C1C2DF4-6422-4EB6-A14A-83E0052FFE0D.jpeg

8F2AD11A-777A-4FC3-988F-DE6274EE5D8F.jpeg

I går var en fin dag. Ingen kvalme og var i god form (bare litt stiv etter treninga). I kveld har kvalmen kommet tobake og føler meg litt varm av og til. Mannen har også begynt å bli kvalm og han er enda varmere enn meg. Håper vi ikke blir syke nå når den fertile perioden begynner :sour:

Får satse på at det går fint med aksjer og gullegg!

Hvis du blir syk, så får vi satse på at immunforsvaret angriper bakteriene og lar svømmerne få gå fritt :D

PP30 - CD12

Overraskelse på monitoren i dag. Tenkte at den kom til å bli høy siden el strimmelen var sterk i går, men ble overrasket med Max!! Ser at den har litt å gå på for å bli helt positiv egentlig, så tror nok teststreken er enda sterkere i morgen på monitortesten. Og strimmeltesten var veldig positiv :) Håper og tror EL er på tirsdag på cd14, men blir spennende å se om tempen er enig :)
EL slimet er på plass og kjenner litt ilinger i høyre eggstokk og høyre lysk. Kjente det allerede i lysken i går.

I dag har jeg vært ute og kost meg i sola. Så varmt og godt. Men ble litt for varmt så tok med meg ei vifte ut så jeg ikke skulle smelte helt. Ble litt rød så gikk inn før jeg så ut som en rød hummer :hilarious: 23,5 grader i skyggen så det er ganske varmt i sola.

2C94FD0B-F19D-4209-9ACC-8EE0EED9818B.jpeg

32DFAC0F-5A29-4CEE-8141-4AEFF973BDBF.jpeg

9B9C7DD6-5680-4D2A-A280-1C1797471F36.jpeg

A3CE2EEC-49BA-4ECF-AAB2-FA391695920D.jpeg

Last edited:
AWESOMEE!! Happy humping :D
Heier masse på gullegget :Heartred:Heartred:Heartred

Heia gullegget! [emoji2] Happy humping [emoji5]

Back
Topp