Helt enigIkke sant. Bare å innse hvem som har den sterkeste viljen
Takk!Flink du er!
Håper inderlig på gullegg denne måneden!
Håper og håper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigIkke sant. Bare å innse hvem som har den sterkeste viljen
Takk!Flink du er!
Håper inderlig på gullegg denne måneden!
Håper og håperHipp hurra for DPO land! Håper du holder deg der i 36-38 uker!
TakkKrysse krysse!<3
Ikke feil å ha detGod følelse for pp er noe vi kan like!
Gullegg må det være altså! PP er jo på et rundt tall så nå må det gåHåper det var gullegg denne gangen. Blir spennende å følge med utover
TakkHeier [emoji173]️[emoji173]️
Takk! Håper detÅåååh [emoji16] Heia egget [emoji322][emoji322] Håper det klorer seg fast som en helt [emoji173]️
Håper det altså!I kveld fikk jeg plutselig litt vondt/sterkt ubehag på begge sidene av livmorområdet, at jeg måtte puste litt ekstra når det sto på. Ikke lenge etterpå så ble jeg kvalm. Spiste litt knekkebrød og ble litt bedre men må er kvalmem tilbake igjen. Når jeg skulle gå å legge meg kjente jeg det ubehaget med på høyre side, og nå med ilinger. Kanskje det er gullegget som graver seg ned
TakkKrysser fingrene for gull egg
Takk Ja syns jo det er på tide nåKrysser fingrene for deg - nå må det bli!
Heia sommerens gull egg[emoji94] [emoji256] [emoji219] [emoji173] [emoji4]I kveld fikk jeg plutselig litt vondt/sterkt ubehag på begge sidene av livmorområdet, at jeg måtte puste litt ekstra når det sto på. Ikke lenge etterpå så ble jeg kvalm. Spiste litt knekkebrød og ble litt bedre men må er kvalmem tilbake igjen. Når jeg skulle gå å legge meg kjente jeg det ubehaget med på høyre side, og nå med ilinger. Kanskje det er gullegget som graver seg ned