Det største ønske

PP30 - CD19 - 5DPO
Dag 3 med crinone

Har tempet i helga også, har våknet til den tiden likevel så da ble det temping :) Den holder seg veldig fin og høy, enda hvertfall. Hvilepulsen spiller ikke helt på lag enda. Den holder seg stabil på 66 nå, den får snart begynne å hoppe opp :D
I går morges fikk jeg en rar følelse i korsryggen til høyre og samtidig en lignende følelse på forsiden av høyre lår. Og senere på dagen litt av det samme rundt lysk og lår pluss en slags murring i livmorområdet.
I går hadde jeg også en godfølelse for denne pp. Ingen tydelige symptomer så langt, for eller i mot. Får se hvor lenge den godfølelsen varer :p
Skulle ut å nyte sola i dag tenkte jeg men nei da. Den valgte å gjemme se bakom skyene og bare leke "Titt-tei" i løpet av dagen. Det blåser også ute. Så da ble det å rydde litt inne.

5A2DBB38-A942-4C55-BA80-6303107B8153.jpeg

Last edited:
Hipp hurra for DPO land! Håper du holder deg der i 36-38 uker!

Håper det var gullegg denne gangen. Blir spennende å følge med utover

Hipp hurra for DPO land! Håper du holder deg der i 36-38 uker!
Håper og håper ❤️

Krysse krysse!<3
Takk ❤️❤️

God følelse for pp er noe vi kan like! :)
Ikke feil å ha det :)

Håper det var gullegg denne gangen. Blir spennende å følge med utover
Gullegg må det være altså! PP er jo på et rundt tall så nå må det gå ;)

Heier [emoji173]️[emoji173]️
Takk ❤️❤️

Ååååh [emoji16] Heia egget [emoji322][emoji322] Håper det klorer seg fast som en helt [emoji173]️

I kveld fikk jeg plutselig litt vondt/sterkt ubehag på begge sidene av livmorområdet, at jeg måtte puste litt ekstra når det sto på. Ikke lenge etterpå så ble jeg kvalm. Spiste litt knekkebrød og ble litt bedre men må er kvalmem tilbake igjen. Når jeg skulle gå å legge meg kjente jeg det ubehaget med på høyre side, og nå med ilinger. Kanskje det er gullegget som graver seg ned :)

I kveld fikk jeg plutselig litt vondt/sterkt ubehag på begge sidene av livmorområdet, at jeg måtte puste litt ekstra når det sto på. Ikke lenge etterpå så ble jeg kvalm. Spiste litt knekkebrød og ble litt bedre men må er kvalmem tilbake igjen. Når jeg skulle gå å legge meg kjente jeg det ubehaget med på høyre side, og nå med ilinger. Kanskje det er gullegget som graver seg ned :)
Håper det altså!

Heia sommerens gull egg[emoji94] [emoji256] [emoji219] [emoji173] [emoji4]

Hvordan går det? [emoji173]️

Back
Topp