Det største ønske

Ser noe på alle tre, guri så spennende!! Gi oss tydelig strek snart!! ❤️❤️
Syns det er på tide med en tydelig strek nå ja ❤️ Både Babyplan og Boots testene besto mannetesten, han så på begge to :)

Fremdeles ingen tante på besøk. Ingen antydning heller. Manner meg opp hver gang jeg er på do og forbereder meg på at alt er over men ingenting. Blir ny test i morgen hvis ikke TR har kommet innen da.
Spennende!

Ser noe på alle testene fra igår så håper inderlig på dagens test!

Venter spent på dagens test!
Ser noe på alle testene fra igår så håper inderlig på dagens test!
Utrolig spent på dagens test !
Ååå spent spent
Hvor blir dagens test av? [emoji1]
Nå er jeg så spent at magen gjør vondt!
Oppdatering kommer vært øyeblikk :)

PP30 - CD28 - 14DPO / PP31 - CD1
Dag 12 med crinone

Vel dagens tester er ikke like oppløftende som gårsdagens tester. Ser ingenting på testene. I går fikk jeg testet på konsentrert urin, men det fikk jeg ikke i dag, drakk altfor mye vann i går kveld. Så følte håpet ikke var over enda, og at jeg skulle teste senere i dag. Når jeg våknet nå og var på do kom det rosa på papiret så tror nok egentlig at løpet er kjørt og at jeg må belage meg på ny pp. Hvilepulsen er ikke noe å skryte av heller... Sjekket den nettopp siden jeg er sikker på at tanta er på vei i dag.

F308E21B-79D2-465C-923B-F14A98FAA2A7.jpeg
896F6A6E-A717-4AFA-AC67-E203A7604616.jpeg
BF8FFE9A-E158-4859-925A-3E30BCCE20B0.jpeg

skjønner hva du mener og liker det ikke!

Synes absolutt det er deres tur for lenge siden

skjønner hva du mener og liker det ikke!

Synes absolutt det er deres tur for lenge siden
Takk ❤️ Syns jo det er på tide at vi får oss et lite nurk før eggene går ut på dato :D

Du er jammen meg beintøff som står i dette måned etter måned. Mange hadde nok gått helt i kjelleren, eller kanskje til og med gitt opp. Den dagen dere endelig lykkes vil det være et utrolig heldig barn som får deg som mamma ❤️❤️

Åå så dritt! Nå må det jo for pokker snart være deres tur [emoji173]️

Dette var kjipt å lese! [emoji17] For en jævla drittprosess!!!!! Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å få barn, for de som ønsker det mest?! [emoji31] Livet er urettferdig! Sender deg en god klem [emoji173]️

Back
Topp