Æsj. Dumme tester!! Kan se litt på nederste, men ikke nok til at jeg tror det er noe dessverre ahhh. Du er tapper!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skjønne duMasse goklemmer til deg, du er så sterk!
KlemKlem [emoji171]
Syns virkelig at det er må bli det Håper på klaff neste pp Evig optimistÅå så dritt! Nå må det jo for pokker snart være deres tur [emoji173]️
Takk for så tne ord og oppmuntringDu er jammen meg beintøff som står i dette måned etter måned. Mange hadde nok gått helt i kjelleren, eller kanskje til og med gitt opp. Den dagen dere endelig lykkes vil det være et utrolig heldig barn som får deg som mamma
Ikke en prosess for de svake. Det viser jo bare hvor mye man ønsker det Veldig synd at det skal være så vanskelig for oss som ønsker det mest her i verden. God klem tilbake til deg også Håper du får sneket i køen til neste forsøkDette var kjipt å lese! [emoji17] For en jævla drittprosess!!!!! Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å få barn, for de som ønsker det mest?! [emoji31] Livet er urettferdig! Sender deg en god klem [emoji173]️
Takk Føler meg ikke alltid som det, men gir ikke oppÆsj. Dumme tester!! Kan se litt på nederste, men ikke nok til at jeg tror det er noe dessverre ahhh. Du er tapper!!!
Det hadde jeg også, hvertfall ut fra gårsdagens testerNei[emoji29] jeg hadde så troen på gullegget deres denne pp[emoji173] [emoji173] [emoji173]
KlemEn god klem til deg
Veldig også[emoji173]️ utrolig kjipt [emoji17]
Hadde jeg også, men neste måned må det sitteVeldig leit Denne mnd hadde jeg ikke helt troen, men juli må den jo bare sitte?!
Æsj, dumme tanta altså! Stor klem til deg og masse lykke til med ny PP!PP31 (PP15 etter kjemisk/SA) - CD1
Da er jeg offisielt inne i PP31. Tanta kom nå i ettermiddag (en dag for sent) etter en morgen med litt sterke murringer som kom og gikk. Hadde håp helt frem til hun kom, selv om hvilepulsen hadde droppet litt. Håper så inderlig på en positiv test nå i juli Hadde gjort sommeren perfekt
Brystene har nesten ikke vært ømme i dpo land denne gangen, og i dag er det ingenting, bare litt sensitive nipler.
Tror jeg dropper crinone denne gangen. Har bare en igjen så da må jeg i såfall kjøpe en ny. Kanskje jeg skal prøve på ananas igjen i dpo-land? Er en stund siden jeg spiste det så kanskje jeg får testet det ut igjen
Takk for alle gode kommentarer, oppmuntringer og klemmer Dere er gode å ha
Så leit!PP31 (PP15 etter kjemisk/SA) - CD1
Da er jeg offisielt inne i PP31. Tanta kom nå i ettermiddag (en dag for sent) etter en morgen med litt sterke murringer som kom og gikk. Hadde håp helt frem til hun kom, selv om hvilepulsen hadde droppet litt. Håper så inderlig på en positiv test nå i juli Hadde gjort sommeren perfekt
Brystene har nesten ikke vært ømme i dpo land denne gangen, og i dag er det ingenting, bare litt sensitive nipler.
Tror jeg dropper crinone denne gangen. Har bare en igjen så da må jeg i såfall kjøpe en ny. Kanskje jeg skal prøve på ananas igjen i dpo-land? Er en stund siden jeg spiste det så kanskje jeg får testet det ut igjen
Takk for alle gode kommentarer, oppmuntringer og klemmer Dere er gode å ha