Det største ønske

PP29 - CD24 - 6DPO
Dag 4 med crinone

Da ble det temping i dag også :p våknet av meg selv så da ble det temping :D Høy og fin enda.
Sola skinner og det er nydelig vær ute. Så når jeg får stått opp og spist frokost så blir det nok en liten tur ut tenker jeg. Få litt sol på denne vinterhvite kroppen :D

1BF1F4D5-CC9F-442B-845E-ECBB956087DE.jpeg
 
Flott temp!
Håper du får nytt finvær idag og
 
Savner Shoegrl jeg og ❤️

Jeg syns kurven er spennende, gleder meg til testing snart ;) Nyt finværet så lenge :)
❤️

Gleder meg jeg også :) Takk! Fikk solt meg litt i ettermiddagssola.
 
Flott temp!
Håper du får nytt finvær idag og
Veldig høy og fin :)

Fikk nytt finværet i dag ja. Solte meg i ettermiddagssola mens mannen satte i gang grillinga.
 
I dag har det vært skikkelig sommer. Kl 19:40 var det over 22 grader ute. Vært ute å handlet i dag, og gikk uten jakke og hadde på meg en kortermet kjole. Det har vært så fint. Kjøpte meg et par billige sommersko i dag. Ble grilling i dag også. Og mens mannen satte i gang grillen så solte jeg meg i den varme ettermiddagssola :) ☀️

Har kjent litt ilinger i dag og håper det er en spire som fester seg godt fast ;) Fremdeles ømme bryst og trøtt.
Tempen er jo fin og høy så håper den holder seg der. Men det får jeg ikke vite for tar en liten pause fra tempinga.
 
Disse sommerdagene er fantastiske! [emoji7] Her i Bergen har vi en dag med regn nå, men det ryktes at sommeren kommer tilbake i helgen [emoji1374]
 
Disse sommerdagene er fantastiske! [emoji7] Her i Bergen har vi en dag med regn nå, men det ryktes at sommeren kommer tilbake i helgen [emoji1374]
Det er bare å nyte det så lenge man kan :) Meldt regn i kveld og kjenner det har blitt kaldere nå, men i morgen skal sola være tilbake. Kjedelig med regn da, men håper sola snart er tilbake hos dere.
 
Hvordan går det idag?
 
PP29 - CD26 - 8DPO
Dag 6 med crinone

Nå er det ikke lenge til jeg starter testinga :) 2 dager til bare. Blir spennende. Mannen nevnte i dag at jeg ikke har hatt sånne mensfølelser som jeg bruker (nevner det som regel alltid for han at jeg har det) så han er veldig spent siden det nå er litt utenom de vanlige symptomene jeg har i dpo land. Syns selv det har vært merkelig stille, bare kjent noe av og til i motsetning til andre pp. Kanskje det er positivt når det er mindre symptomer?? Håper det :)
Brystene er blitt enda ømmere. I går kveld så begynte jeg å bli kvalm, selv om det ikke var så lenge siden vi hadde spist. Spiste et par knekkebrød med leverpostei og agurk og det hjalp.
Denne pp har jeg slappet litt av i dpo land. Som regel har jeg holdt meg unna is og brus i dpo land, men nå har jeg spist et par is og drukket litt brus. Føler på hele kroppen akkurat nå hvertfall at den er rolig og avslappet, og håper det fortsetter og hjelper på :)

Innveiing i dag:
98,7 kg så står stille fra forrige uke.
Ser at den magen er større de siste ukene etter slankekrigen. Må prøve å bli kvitt den.
Har ikke hatt helt snopefri uke denne uka, men spist mye mindre enn jeg bruker :)
 
Last edited:
PP29 - CD26 - 8DPO
Dag 6 med crinone

Nå er det ikke lenge til jeg starter testinga :) 2 dager til bare. Blir spennende. Mannen nevnte i dag at jeg ikke har hatt sånne mensfølelser som jeg bruker (nevner det som regel alltid for at jeg har det) så han er veldig spent siden det nå er litt utenom de vanlige symptomene jeg har i dpo land. Syns selv det har vært merkelig stille, bare kjent noe av og til i motsetning til andre pp. Kanskje det er positivt når det er mindre symptomer?? Håper det :)
Brystene er blitt enda ømmere. I går kveld så begynte jeg å bli kvalm, selv om det ikke var så lenge siden vi hadde spist. Tok meg knekkebrød med leverpostei og agurk og det hjalp.

Innveiing i dag:
98,7 kg så står stille fra forrige uke.
Ser at den magen er større de siste ukene etter slankekrigen. Må prøve å bli kvitt den.
Jeg synes nå heller at du skal gå for større mage jeg da ;)

Krysser fingrene for to streker på søndag, og sender over mer babystøv :)
 
Jeg synes nå heller at du skal gå for større mage jeg da ;)

Krysser fingrene for to streker på søndag, og sender over mer babystøv :)
Så lenge det er en god grunn til det så sier jeg ikke nei takk til en større mage ;)

Takk ❤️
 
Nå SKAL det klaffe :Heartred:Heartred
 
Back
Topp