Det største ønske

PP29 - CD22 - 4DPO
Dag 2 med Crinone

Tempen holder seg høy. Gikk bittelitt opp. Nå blir det ikke mer temping tror jeg, kanskje en og annen dag, får se.
Brystene har begynt å bli litt ømme og niplene litt sensitive. I går kjente jeg at jeg ble litt nummen nedover bena, litt svak. Og på kvelden begynte jeg å få vondt i korsryggen. Våknet til vondt i korsryggen. Kjenner litt ilinger og rar følelse nedover bena og i livmorområdet. I dag er jeg veldig varm, men samtidig fryser jeg litt :wacky: Er veldig sliten og trøtt, gjør jeg noe så blir jeg fort sliten og puster og peser litt lett :p Kan være pga allergien, men håper jo at det er pga en spire, selv om det kanskje er litt tidlig for å få de symptomene :p
6 dager til første test :)
 
Krysser fingerne!
 
Masse masse lykke til! Krysser alt jeg har!
 
Spennende uke!
 
PP29 - CD23 - 5DPO
Dag 3 med Crinone

Startet dagen med temping, jeg som ikke skulle tempe noe mer :p Men den spratt opp igjen :) Kanskje fordi det er veldig varmt ute, eller så er det en liten spire?? Det har vært så tungt å våkne de siste dagene og er veldig trøtt i løpet av dagen. Litt fort sliten. Skulle hente posten i dag og gikk 30-40 meter og pustet litt tungt etterpå for jeg var sliten. Håper dette er fordi det er en spire, men godt mulig det er pga allergien.
Tenkte ikke at jeg skulle ta ut noe mer crinone etter at den pakken jeg har nå går tom, men kanskje jeg må det likevel. Har ikke nok til hele LF tiden nå og kjedelig å gå å tenke på at hvis det ikke går denne gangen så var det kanskje fordi jeg ikke brukte crinone hele veien...
Vi har en skikkelig sommerdag i dag, over 20 grader. Tenker og vurderer om jeg skal sette meg litt ut og trosse allergien eller bare være inne. Tror kanskje jeg må en bitteliten tur ut. Hadde kjære Shoegrl vært her så hadde hun beordret meg ut for å nyte det flotte været :D


3F4B1B52-E74E-41C8-9C74-70AD64B18E87.jpeg
 
Last edited:
Gjett om hun hadde. Får håpe alt står bra til med dem!

Fikk du nytt sola noe? Her har det vært sommertemperatur med unntak av vinden idag..
Fortsetter du å tempe nå eller hva tenker du?
 
Gjett om hun hadde. Får håpe alt står bra til med dem!

Fikk du nytt sola noe? Her har det vært sommertemperatur med unntak av vinden idag..
Fortsetter du å tempe nå eller hva tenker du?
Håper jeg også. Savner henne her inne :)

Fikk meg noen minutter ute på verandaen mens pølsene ble grillet. Mannen kom hjem med grillmat så da det ble grilling i dag. Vi hadde hvertfall 23 grader i skyggen med en sval vind. Så deilig med sånne dager. Plana er at jeg skal ut å nyte finværet i morgen også :) Så bra dere også hadde sommertempratur i dag. Tror store deler av landet hadde det.

Kanskje jeg temper i morgen, kanskje ikke. Får se hvilken tilstand jeg er i :p Ingen vekkerklokke på. Men tenkte ikke stresse noe mer med det nå og ta en og annen temp.
 
Last edited:
Back
Topp