Det største ønske

Er så spent for i morgen! :) Sikker på at du ikke skal ta kveldstest? ;)
Skulle kanskje ha gjort det men det er nok forsent for det nå. Var nettopp på do og har lagt meg så ingen test før i morgen :)
 
PP29 - CD(27)28 - (9)10DPP
Dag (7)8 med crinone

I dag ha det vært en deilig dag (eller blir vel i går siden det er over midnatt). Hatt sol og blå himmel så jeg tok med meg ei bok ut og satte meg på verandaen for å sole meg litt og lese litt. Så godt å benytte de fine dagene.
Har hatt 4 øyeblikk i dag hvor jeg ble litt sensibel og kjente at tårene presset litt på. Det ene var av noe jeg så på tv som ikke var trist. To ganger var når jeg leste noe i boka jeg leser i nå og det var ikke noe trist. Fjerde ganger var fordi en hest med vogn gikk forbi her jeg bor og plutselig ble jeg litt følsom for jeg hadde lyst å ri :wacky: Fortalte mannen om disse øyeblikkene og da rant tårene :hilarious: Merkelige greier altså :p
Nå er det ikke mange timene til første test, blir spennende. Men det skal komme noen sterke streker før jeg skal tro på at jeg er gravid.
 
Dagens tester. Ser "noe" på de i virkeligheten hvertfall, men det skal ikke bare være "noe" der før jeg tror på det. Er blitt lurt av "noe" før. Fremdeles tidlig da.
Etter testinga så gikk jeg å la meg igjen. La meg på høyre side og kjente da en litt sterk mensfølelse. Snudde meg og la meg på venstre side så ble det borte og jeg kjente en liten strekk i venstre lysk.

Vet ikke om det vises noe på bildene...

892BDCDF-4812-4D57-9736-05A1AF832B2B.jpeg
93DCE0FF-6F88-494E-83CF-80279F599716.jpeg
 
Ser noe på babyplan, litt mer usikker på den andre.
Krysser fingerne intenst!
 
Ser noe på babyplan, litt mer usikker på den andre.
Krysser fingerne intenst!
Stoler ikke på noen av de akkurat nå. Fått sterkere strek på babyplan da jeg bare var 3dpo (i forrige pp) så de må bli ganske så sterk for at jeg skal tro det er noe der.
Men gir ikke opp håper :)
Takk ❤️
 
Ser på babyplan [emoji7] Håper håper håper den blir sterkere i dagene som kommer [emoji173]️
 
Juhu, så spennende.[emoji92] [emoji28] Jeg ser "noe" på begge, satser på sterkere strek i kveld/morgen. Når er neste test?[emoji1]
Håper virkelig dette er baby [emoji173] [emoji7]
 
Ser «noe» på begge jeg og, men skjønner hva du mener. Blitt lurt flere ganger av begge disse testene jeg og, så tror det lissom ikke før det lyser røde streker der. Jeg har fortsatt troa ❤️❤️
 
Ser noe svakt :D
 
Jeg ser også på babyplan! Heiaheia [emoji1][emoji173]️
 
Ser på babyplan [emoji7] Håper håper håper den blir sterkere i dagene som kommer [emoji173]️
Håper virkelig jeg også :) Begynner å fantasere om at jeg får positiv test og det er farlig for da er fallhøyden så stor :sour:
 
Ser «noe» på begge jeg og, men skjønner hva du mener. Blitt lurt flere ganger av begge disse testene jeg og, så tror det lissom ikke før det lyser røde streker der. Jeg har fortsatt troa ❤️❤️
Takk :Heartred
Var derfor jeg egentlig ikke skulle teste før 12dpo denne gangen for orket ikke de ultrasvake strekene. Men når jeg ikke var helt enig med tempen i forhold til testene, og få en mulighet til å rekke å teste så ble det 10dpo.
 
Juhu, så spennende.[emoji92] [emoji28] Jeg ser "noe" på begge, satser på sterkere strek i kveld/morgen. Når er neste test?[emoji1]
Håper virkelig dette er baby [emoji173] [emoji7]
Veldig spennende :) Det ble ingen kveldstest i dag. Vurderte det men venter til i morgen tidlig.
 
I dag har det vært en rolig dag. Ikke gjort så mye og det har vært godt.
Kjenner jeg har slappet av i denne syklusen, spesielt i dpo land. Og det har vært utrolig godt. Kanskje det hjelper på at en spire skal feste seg? Noe av det har nok med at jeg ikke har tempet og ikke sjekket hvilepulsen. Tar det som det kommer. Men når man fantaserer om at jeg kommer til å være så og så langt på vei når vi skal være med familien i sommer eller når vi drar på ferie til høsten så er det litt "farlig". For drømmer kan knuses. Og samme hvor rolig jeg er nå og håp om at jeg skal være gravid, så tenker jeg at hva skal være annerledes denne pp, at vi klarer det nå når spiren ikke har sittet før? (utenom den i mai i fjor som vi mistet så altfor tidlig)
Med dette innlegg så har jeg nå 44 444 innlegg på dette flotte forumet :)

A58D1FA5-5427-4378-A05D-926BD5F22B68.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp