lillyzilly
Forumet er livet
Er så spent for i morgen! Sikker på at du ikke skal ta kveldstest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene!!
TakkKrysser også fingrene for deg
Skulle kanskje ha gjort det men det er nok forsent for det nå. Var nettopp på do og har lagt meg så ingen test før i morgenEr så spent for i morgen! Sikker på at du ikke skal ta kveldstest?
Gleder meg til test
Stoler ikke på noen av de akkurat nå. Fått sterkere strek på babyplan da jeg bare var 3dpo (i forrige pp) så de må bli ganske så sterk for at jeg skal tro det er noe der.Ser noe på babyplan, litt mer usikker på den andre.
Krysser fingerne intenst!
Håper virkelig jeg også Begynner å fantasere om at jeg får positiv test og det er farlig for da er fallhøyden så storSer på babyplan [emoji7] Håper håper håper den blir sterkere i dagene som kommer [emoji173]️
TakkSer «noe» på begge jeg og, men skjønner hva du mener. Blitt lurt flere ganger av begge disse testene jeg og, så tror det lissom ikke før det lyser røde streker der. Jeg har fortsatt troa
Ser noe svakt
Jeg ser også på babyplan! Heiaheia [emoji1][emoji173]️
Veldig spennende Det ble ingen kveldstest i dag. Vurderte det men venter til i morgen tidlig.Juhu, så spennende.[emoji92] [emoji28] Jeg ser "noe" på begge, satser på sterkere strek i kveld/morgen. Når er neste test?[emoji1]
Håper virkelig dette er baby [emoji173] [emoji7]
Håper virkelig jeg også Begynner å fantasere om at jeg får positiv test og det er farlig for da er fallhøyden så stor