Ikke så lett å ikke fantaserer om positiv test når ønsket er så stortJa, det skjønner jeg godt [emoji173]️ Kjenner meg igjen i det ja. Fallhøyden er stor [emoji53]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så lett å ikke fantaserer om positiv test når ønsket er så stortJa, det skjønner jeg godt [emoji173]️ Kjenner meg igjen i det ja. Fallhøyden er stor [emoji53]
Veldig spent selv, så glad du tester tidlig, men skjønner godt frustrasjonen din når du helst skulle sett to røde streker Du er virkelig tålmodig som gjør dette måned etter måned. Men nå SKAL bare spiren sitte! Det har alle vi her inne bestemt, då hør hør!!Takk
Var derfor jeg egentlig ikke skulle teste før 12dpo denne gangen for orket ikke de ultrasvake strekene. Men når jeg ikke var helt enig med tempen i forhold til testene, og få en mulighet til å rekke å teste så ble det 10dpo.
Gode klemmer [emoji173] Ser noe på begge to. La de bli sterkere [emoji7] [emoji92]
Sov til nesten elleve i dag så har ikke fått lagt ut noen bilder før nå Ser ikke noe på dagens, så blir spennende å se hva morgendagens test sierFremdeles ingen test idag?????
Nå som jeg ser på annen skjerm ser jeg strek på begge testene fra igår.
Håper på terminspire!!!
Du er ikke alene om detJeg vil så gjerne se noe
Takk for gode ord Blir et par spennende dager nå før IKMVeldig spent selv, så glad du tester tidlig, men skjønner godt frustrasjonen din når du helst skulle sett to røde streker Du er virkelig tålmodig som gjør dette måned etter måned. Men nå SKAL bare spiren sitte! Det har alle vi her inne bestemt, då hør hør!!
Ikke så mye bedre resultat i dag. Men hvis du så noe på gårsdagens test så ser du nok noe i dag også. Men ikke noe tydelig babystrek, så det er bare en tulle strek.Jeg synes jeg skimter noe på babyplan fra i går også, men det er langt fra umulig at jeg har et noe overutviklet streksyn. Krysser uansett fingrene for bedre resultater på dagens tester
Jeg ser ikke noe på noen av dem, men håper veldig på i dag!!
Ser noe i dag også ja, men enig i at den helst skulle vært sterkere. Håpet er ikke ute før den utrivelige tanta har meldt sin ankomst, så her krysses fingre og tær videre!Ikke så mye bedre resultat i dag. Men hvis du så noe på gårsdagens test så ser du nok noe i dag også. Men ikke noe tydelig babystrek, så det er bare en tulle strek.
Nei gir ikke håpet enda. Selv om jeg fikk positiv test 12dpo forrige gang så betyr det jo ikke at det skjer denne gangen (hvis jeg er gravid). Så jeg får bare være tålmodig å vente litt tilSer noe i dag også ja, men enig i at den helst skulle vært sterkere. Håpet er ikke ute før den utrivelige tanta har meldt sin ankomst, så her krysses fingre og tær videre!
Jeg har testet positivt henholdsvis 8 DPO, 9 dager etter IKM og 10 DPO, så det kan absolutt variere (nå skal det sies at jeg nok hadde testet positivt tidligere enn 9 dager etter IKM om jeg hadde fortsatt å teste, men testen var helt blenda 14 DPO da jeg ga opp.).Nei gir ikke håpet enda. Selv om jeg fikk positiv test 12dpo forrige gang så betyr det jo ikke at det skjer denne gangen (hvis jeg er gravid). Så jeg får bare være tålmodig å vente litt til