Det største ønske

Ja, det skjønner jeg godt [emoji173]️ Kjenner meg igjen i det ja. Fallhøyden er stor [emoji53]
Ikke så lett å ikke fantaserer om positiv test når ønsket er så stort ❤️❤️
 
Takk :Heartred
Var derfor jeg egentlig ikke skulle teste før 12dpo denne gangen for orket ikke de ultrasvake strekene. Men når jeg ikke var helt enig med tempen i forhold til testene, og få en mulighet til å rekke å teste så ble det 10dpo.
Veldig spent selv, så glad du tester tidlig, men skjønner godt frustrasjonen din når du helst skulle sett to røde streker❤️ Du er virkelig tålmodig som gjør dette måned etter måned. Men nå SKAL bare spiren sitte! ❤️ Det har alle vi her inne bestemt, då hør hør!! ;) ❤️❤️
 
Fremdeles ingen test idag?????
Nå som jeg ser på annen skjerm ser jeg strek på begge testene fra igår.
Håper på terminspire!!!
 
Gode klemmer [emoji173] Ser noe på begge to. La de bli sterkere [emoji7] [emoji92]
❤️❤️
Ikke noe synlige på dagens så får se hva morgendagens tester sier :)
 
Fremdeles ingen test idag?????
Nå som jeg ser på annen skjerm ser jeg strek på begge testene fra igår.
Håper på terminspire!!!
Sov til nesten elleve i dag så har ikke fått lagt ut noen bilder før nå :) Ser ikke noe på dagens, så blir spennende å se hva morgendagens test sier :)
 
PP29 - CD29 - 11DPO
Dag 9 med crinone

Her er dagens tester. Ser ikke noe på de, og om det er noe så er de hvertfall ikke noe tydelige. Ny test i morgen tenker jeg.
I går hadde jeg skikkelig mens følelse og tenkte at nå begynner det, game over for denne gang. Men ingenting enda og håper det er minst 9 måneder til neste gang :p

814CF5B0-5558-4983-81C2-3C5CD732200E.jpeg
2D1D1B8E-B86A-4AD0-BD6B-52A31518E7D5.jpeg
 
Jeg vil så gjerne se noe :(
 
Veldig spent selv, så glad du tester tidlig, men skjønner godt frustrasjonen din når du helst skulle sett to røde streker❤️ Du er virkelig tålmodig som gjør dette måned etter måned. Men nå SKAL bare spiren sitte! ❤️ Det har alle vi her inne bestemt, då hør hør!! ;) ❤️❤️
Takk for gode ord ❤️ Blir et par spennende dager nå før IKM :nailbiting:
Ja har hatt en alvorsprat med kroppen om at det er flere som mener den må høre etter så håper den lytter og gjør som den får beskjed om :D Nå SKAL den sitte ja!!
 
PP29 - CD30 - 12DPO

Kjenner at det er nervepirrende når jeg går på do. Er det nå håpet skal bli borte liksom. Men enn så lenge holder tanta seg unna. Ingen symptmer utenom ømme bryst. Rart at jeg plutselig skal ha så få symptomer når det har herjet symptomer de siste måndene. Håper jo at det skal være positivt men vet jo aldri med denne kroppen :p
 
Jeg synes jeg skimter noe på babyplan fra i går også, men det er langt fra umulig at jeg har et noe overutviklet streksyn. Krysser uansett fingrene for bedre resultater på dagens tester :)
 
Jeg synes jeg skimter noe på babyplan fra i går også, men det er langt fra umulig at jeg har et noe overutviklet streksyn. Krysser uansett fingrene for bedre resultater på dagens tester :)
Ikke så mye bedre resultat i dag. Men hvis du så noe på gårsdagens test så ser du nok noe i dag også. Men ikke noe tydelig babystrek, så det er bare en tulle strek.
 
PP29 - CD30 - 12DPO
Dag 10 med crinone

Dagens test er ikke så mye å skryte av. Ser noe på babyplan men ikke på Helm testen. Syns jo det skulle ha vært noe sterkere der hvis jeg er gravid. Så da er det bare å vente å se om den fæle tanta kommer i morgen eller ikke.
I natt da jeg la meg hadde jeg noen sekunder litt svak rar kvalme. Husker at jeg tenkte at kanskje det var et godt tegn og at det kanskje ble sterkere, men ble borte ganske så fort.


D508FC30-4CD0-4521-9550-8C1DE37FBAA4.jpeg
F1037301-F31D-4657-97AA-024C9487F57F.jpeg
 
Ikke så mye bedre resultat i dag. Men hvis du så noe på gårsdagens test så ser du nok noe i dag også. Men ikke noe tydelig babystrek, så det er bare en tulle strek.
Ser noe i dag også ja, men enig i at den helst skulle vært sterkere. Håpet er ikke ute før den utrivelige tanta har meldt sin ankomst, så her krysses fingre og tær videre!
 
Ser noe i dag også ja, men enig i at den helst skulle vært sterkere. Håpet er ikke ute før den utrivelige tanta har meldt sin ankomst, så her krysses fingre og tær videre!
Nei gir ikke håpet enda. Selv om jeg fikk positiv test 12dpo forrige gang så betyr det jo ikke at det skjer denne gangen (hvis jeg er gravid). Så jeg får bare være tålmodig å vente litt til :)
 
Nei gir ikke håpet enda. Selv om jeg fikk positiv test 12dpo forrige gang så betyr det jo ikke at det skjer denne gangen (hvis jeg er gravid). Så jeg får bare være tålmodig å vente litt til :)
Jeg har testet positivt henholdsvis 8 DPO, 9 dager etter IKM og 10 DPO, så det kan absolutt variere (nå skal det sies at jeg nok hadde testet positivt tidligere enn 9 dager etter IKM om jeg hadde fortsatt å teste, men testen var helt blenda 14 DPO da jeg ga opp.).
 
Jeg ser noe på begge! Det skal være babystrek! [emoji36] ser veldig godt den på babyplan sin og skimter på den andre. Syns jo den på babyplan sin er tydeligere enn den har vert. Krysser alle fingrer og tær og hårstrå !
 
Back
Topp