Det største ønske

Får virkelig det ja :D Skal klare å holde meg. Spent på vektnedgangen selv, akkurat nå så er det ingen nedgang men fremdeles noen dager til fredag heldigvis.

Det er sant :D
Hvor mye veide du på mandag? Jeg var oppe i 92,3 :(
 
Det er sant :D
Hvor mye veide du på mandag? Jeg var oppe i 92,3 :(
Var 99,1 tror jeg i går. Var 98,9 på fredag. Kjedelig når vekta går feil vei, men vi skal klare det! Ned skal vi!
 
Last edited:
Var 99,1 tror jeg i går. Var 98,9 på fredag. Kjedleig når vekta går feil vei, men vi skal klare det! Ned skal vi!

Det skal vi :D
Kan jeg spørre hvor lang du er? :)
 
PP29 - CD16

Fikk et temphopp i dag og tenkte at da var kanskje EL i går da. Håpte litt på det egentlig. Men EL testen var veldig positiv i dag også, Så håper EL er i dag :) Kjenner jeg er litt mer øm mot midten i dag.
Nå har jeg ingen EL tester igjen, så håper de kommer i morgen eller så får jeg bare gå etter tempen. Senest EL i morgen etter tidligere sykluser så får se hva FF sier etterhvert :)

Andre dag men snopefri. Kjenner jeg har veldig lyst å spise noe snop, men er bare gammel vane. Blir bedre etterhvert :)

12978393-0053-4C7A-A080-ED45ECABBA09.jpeg


A5C13814-5A68-4482-800E-64C758E6D5E7.jpeg
 
Last edited:
Var 99,1 tror jeg i går. Var 98,9 på fredag. Kjedleig når vekta går feil vei, men vi skal klare det! Ned skal vi!
Tenk gjennom om du fikk i deg mye krydder eller salt eller sånn i helga.
F eks ser jeg stor forskjell på vekta om jeg har spist taco eller liknende....
 
Tenk gjennom om du fikk i deg mye krydder eller salt eller sånn i helga.
F eks ser jeg stor forskjell på vekta om jeg har spist taco eller liknende....
Spiste ikke så mye av salt mat egentlig. Hadde kylling og ris på fredag og kyllingwok på lørdag. Men det vil jo variere litt i løpet av uka.
 
Bare tenkte tipse.
Hørtes godt ut med kyllingwok. Her blir det spaghetti og kjøttsaus idag. Må finne på noe som kan friste ungene så jeg slipper grøt og pannekake-ønske
 
Bare tenkte tipse.
Hørtes godt ut med kyllingwok. Her blir det spaghetti og kjøttsaus idag. Må finne på noe som kan friste ungene så jeg slipper grøt og pannekake-ønske
Kyllingwoken var god, så det skal vi ha igjen :) (Rema 1000 middag) Her bøe det italienske kjøttboller med fersk spaghetti og litt grønt ved siden av. Må jo ha litt sunne middager selv om grøt og pannekake middager høres veldig godt ut :D
 
PP29 - CD17

Dagens temp gikk så vidt opp men tror egentlig at EL kanskje er i dag... Vet at FF vil si at EL var på mandag men med gårsdagens test som var like sterk som på mandag så er det ingen tvil om at EL ikke var på mandag. Testen var tydelig negativ i dag (selv om streken var like sterk etter at de var tørket, men det er på vei ned). Tror ikke jeg orker å teste i morgen. Var tom for tester så var veldig glad for at testene kom i posten i dag.
Nå begynner det noen lange dager med venting på å starte testinga. Har bestemt meg for å vente til 12dpo denne gangen, så første test blir ca 13.mai. Uff det er lenge til :hilarious:
EL-slimet er borte, men har fått veldig sensitive nipler.

FA948C38-0B46-48D0-AC0A-B0B569AD8AF4.jpeg


767D966D-6903-4002-9068-FAA18B5134C4.jpeg
 
PP29 - CD18

Jeg som håpte på temphopp idag selv om det hadde satt krysset på feil plass, men det skjedde ikke. Istedenfor gikk den ned... :shifty:Kjente jeg var litt kald når jeg våknet, jeg som var så varm når jeg la meg. Så da er kanskje EL i dag? Håper virkelig det, og at tempen de neste dagene går opp og ikke holder seg der nede. Er litt redd den skal fortsette å være lav og at jeg ikke skal få EL, men skal ikke ta sorgene på forskudd. EL på cd18 har jeg aldri hatt før så vet jo ikke når ikm blir da. Blir det en 11dagers LF eller 13? Kan ikke kroppen bare være som den bruker, hvorfor skal den begynne å tulle nå? Kanskje gullegget trenger litt ekstra tid på å gjøre seg klar :D

5425AF62-6452-4B2D-A701-30C2ACE2A762.jpeg
 
Krysser fingrene for et skikkelig temphopp i morgen! Kroppen har nok bare bestemt seg for å bruke litt lengre tid for å produsere et skikkelig gullegg denne gangen :D
 
Kyllingwoken var god, så det skal vi ha igjen :) (Rema 1000 middag) Her bøe det italienske kjøttboller med fersk spaghetti og litt grønt ved siden av. Må jo ha litt sunne middager selv om grøt og pannekake middager høres veldig godt ut :D
Er ikke så glad i grøt og pannekaker egentlig, men ungene elsker det jo så kommer gjerne først når de skal komme med forslag.
Samtidig greit å slippe tomatsuppe med makaroni for det er jeg skikkelig lei
 
Krysser fingrene for et skikkelig temphopp i morgen! Kroppen har nok bare bestemt seg for å bruke litt lengre tid for å produsere et skikkelig gullegg denne gangen :D
Håper virkelig det! Kjenner jeg blir litt stresset men det hjelper jo ikke på :wacky: Får ta en dag om gangen :)
 
Er ikke så glad i grøt og pannekaker egentlig, men ungene elsker det jo så kommer gjerne først når de skal komme med forslag.
Samtidig greit å slippe tomatsuppe med makaroni for det er jeg skikkelig lei
Jeg elsker pannekaker :D Tomatsuppe er ikke noe favoritt hos meg. Greit med litt sunne middager til hverdags, så blir det ekstra kos når man tar det usunne ;)
 
Back
Topp