Får virkelig det ja Skal klare å holde meg. Spent på vektnedgangen selv, akkurat nå så er det ingen nedgang men fremdeles noen dager til fredag heldigvis.
Det er sant
Hvor mye veide du på mandag? Jeg var oppe i 92,3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får virkelig det ja Skal klare å holde meg. Spent på vektnedgangen selv, akkurat nå så er det ingen nedgang men fremdeles noen dager til fredag heldigvis.
Var 99,1 tror jeg i går. Var 98,9 på fredag. Kjedelig når vekta går feil vei, men vi skal klare det! Ned skal vi!Det er sant
Hvor mye veide du på mandag? Jeg var oppe i 92,3
Absolutt:
Sender over babystøv i lassevis
Var 99,1 tror jeg i går. Var 98,9 på fredag. Kjedleig når vekta går feil vei, men vi skal klare det! Ned skal vi!
Ca 175/176. Du da?Det skal vi
Kan jeg spørre hvor lang du er?
Ca 175/176. Du da?
Men heller ikke så lav164,5. Er ikke så lang akkurat [emoji39][emoji39]
Men heller ikke så lav
Du er nok det. Jeg er vel egentlig å regne som litt høy, eller i øvre skikt.Er nok ganske midt på treet i den norske sammenheng [emoji39][emoji39]
Tenk gjennom om du fikk i deg mye krydder eller salt eller sånn i helga.Var 99,1 tror jeg i går. Var 98,9 på fredag. Kjedleig når vekta går feil vei, men vi skal klare det! Ned skal vi!
Spiste ikke så mye av salt mat egentlig. Hadde kylling og ris på fredag og kyllingwok på lørdag. Men det vil jo variere litt i løpet av uka.Tenk gjennom om du fikk i deg mye krydder eller salt eller sånn i helga.
F eks ser jeg stor forskjell på vekta om jeg har spist taco eller liknende....
Kyllingwoken var god, så det skal vi ha igjen (Rema 1000 middag) Her bøe det italienske kjøttboller med fersk spaghetti og litt grønt ved siden av. Må jo ha litt sunne middager selv om grøt og pannekake middager høres veldig godt utBare tenkte tipse.
Hørtes godt ut med kyllingwok. Her blir det spaghetti og kjøttsaus idag. Må finne på noe som kan friste ungene så jeg slipper grøt og pannekake-ønske
Er ikke så glad i grøt og pannekaker egentlig, men ungene elsker det jo så kommer gjerne først når de skal komme med forslag.Kyllingwoken var god, så det skal vi ha igjen (Rema 1000 middag) Her bøe det italienske kjøttboller med fersk spaghetti og litt grønt ved siden av. Må jo ha litt sunne middager selv om grøt og pannekake middager høres veldig godt ut
Håper virkelig det! Kjenner jeg blir litt stresset men det hjelper jo ikke på Får ta en dag om gangenKrysser fingrene for et skikkelig temphopp i morgen! Kroppen har nok bare bestemt seg for å bruke litt lengre tid for å produsere et skikkelig gullegg denne gangen
Jeg elsker pannekaker Tomatsuppe er ikke noe favoritt hos meg. Greit med litt sunne middager til hverdags, så blir det ekstra kos når man tar det usunneEr ikke så glad i grøt og pannekaker egentlig, men ungene elsker det jo så kommer gjerne først når de skal komme med forslag.
Samtidig greit å slippe tomatsuppe med makaroni for det er jeg skikkelig lei