Krysser!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender masse bsbystøv
Tusen takk ️️Babystøv oversendes!
Med gullbabystøv så må det jo sitteGullbabystøv coming your way! og takk for gratulasjon
Krysser alt jeg har for deg!!![emoji178]
Tusen takkKrysser!!
Helt enigSå absolutt!
Ja nå er det ikke lenge til Positiv test i dag. Tusen takkNærmer seg noe nå ja! *sende babystøv*
Var og er klar. Gikk inn med godt mot. Men etter å ha sovet i ettermiddag og våknet sulten og trøtt så kjenner jeg at jeg må holde meg fra å gå å spise noe sjokolade eller snacks vi har i hus Tok meg en banan istedenKlar for en sukkerfri uke?
Var og er klar. Gikk inn med godt mot. Men etter å ha sovet i ettermiddag og våknet sulten og trøtt så kjenner jeg at jeg må holde meg fra å gå å spise noe sjokolade eller snacks vi har i hus Tok meg en banan isteden
Takk Hvordan går det med deg?Så flink du er
Tusn takkMasse masse lykke til!
Takk!!Gullegg på gang jo!
Lykke til
Takk Hvordan går det med deg?
Tusn takk
Så flink du er!! Skal være ganske så fornøyd daIkke spist noe godis i dag, så er ganske fornøyd med meg selv
Så flink du er!! Skal være ganske så fornøyd da
Kan ikke gjøre annet enn det. For hver dag som går er en seierTakk Må bare ta en dag av gangen
Kan ikke gjøre annet enn det. For hver dag som går er en seier
Kjøpte popcorn på tilbud på europris i dag. Blir en test, men skal klare å holde meg til lørdag
Jepp og de ligger ikke gjemt heller, men i et skap med glassdører så kommer til å se de hver dag. Men har klart å holde meg før så nå må viljestyrken bare komme for fulltOoh. Snakk om fristelse [emoji33]
Jepp og de ligger ikke gjemt heller, men i et skap med glassdører så kommer til å se de hver dag. Men har klart å holde meg før så nå må viljestyrken bare komme for fullt
Absolutt:Takk!!
Ja når den har holdt på å gjort seg klar i over en uke nå så må det være gullegget
Får virkelig det ja Skal klare å holde meg. Spent på vektnedgangen selv, akkurat nå så er det ingen nedgang men fremdeles noen dager til fredag heldigvis.Ja, du får virkelig testet viljestyrken da [emoji2][emoji2]
Men det klarer du [emoji39][emoji39]
Veldig spent på å se hvor mye du har gått ned på fredag [emoji2]