Det største ønske

Klar for en sukkerfri uke? :D
Var og er klar. Gikk inn med godt mot. Men etter å ha sovet i ettermiddag og våknet sulten og trøtt så kjenner jeg at jeg må holde meg fra å gå å spise noe sjokolade eller snacks vi har i hus :p Tok meg en banan isteden :D
 
PP29 - CD15

Da nærmer EL seg med stormskritt. Håper det blir i morgen :) Tydelig positiv test i dag. Tempen går nedover men er veldig klar for at den skal hoppe opp snart så jeg kan komme meg inn i dpo land :)

Den første snopefrie dagen har gått fint helt til i kveld. Trøtt og sulten er ikke noen bra kombinasjon, men klarte å holde meg fra å spise noe usunt. Tok meg en banan før vi skal ha en sen middag.

4D992EA8-F05D-4289-9FDB-7E79B3CEE6F4.jpeg


A99761D9-1EF7-4235-BDFC-F640C5785160.jpeg
 
Var og er klar. Gikk inn med godt mot. Men etter å ha sovet i ettermiddag og våknet sulten og trøtt så kjenner jeg at jeg må holde meg fra å gå å spise noe sjokolade eller snacks vi har i hus :p Tok meg en banan isteden :D

Så flink du er :D
 
Gullegg på gang jo!
Lykke til
 
Masse masse lykke til! :Heartred:Heartred
 
Takk :D Må bare ta en dag av gangen :p
Kan ikke gjøre annet enn det. For hver dag som går er en seier :)
Kjøpte popcorn på tilbud på europris i dag. Blir en test, men skal klare å holde meg til lørdag :)
 
Kan ikke gjøre annet enn det. For hver dag som går er en seier :)
Kjøpte popcorn på tilbud på europris i dag. Blir en test, men skal klare å holde meg til lørdag :)

Ooh. Snakk om fristelse [emoji33]
 
Ooh. Snakk om fristelse [emoji33]
Jepp :p og de ligger ikke gjemt heller, men i et skap med glassdører så kommer til å se de hver dag. Men har klart å holde meg før så nå må viljestyrken bare komme for fullt :D
 
Jepp :p og de ligger ikke gjemt heller, men i et skap med glassdører så kommer til å se de hver dag. Men har klart å holde meg før så nå må viljestyrken bare komme for fullt :D

Ja, du får virkelig testet viljestyrken da [emoji2][emoji2]
Men det klarer du [emoji39][emoji39]
Veldig spent på å se hvor mye du har gått ned på fredag [emoji2]
 
Ja, du får virkelig testet viljestyrken da [emoji2][emoji2]
Men det klarer du [emoji39][emoji39]
Veldig spent på å se hvor mye du har gått ned på fredag [emoji2]
Får virkelig det ja :D Skal klare å holde meg. Spent på vektnedgangen selv, akkurat nå så er det ingen nedgang men fremdeles noen dager til fredag heldigvis.
 
Back
Topp