Det største ønske

Jeg elsker pannekaker :D Tomatsuppe er ikke noe favoritt hos meg. Greit med litt sunne middager til hverdags, så blir det ekstra kos når man tar det usunne ;)
Absolutt

Pannekaker trenger ikke vær for usunt heller da. Bare bruke litt grovere mel..
 
Absolutt

Pannekaker trenger ikke vær for usunt heller da. Bare bruke litt grovere mel..
Det er sant. Blir ikke like gode da :p Men veldig greit å ikke ha det for ofte.
 
Last edited:
Dagens test er tydelig negativ. Så nå håper jeg at EL er i dag og tempen hopper opp i morgen. Temper til jeg får kryss og så legger jeg temp måleren bort. Greit å slippe å tenke på tempinga. Blir kanskje en og annen temping men ikke hver dag.

65B95333-C1A6-45F5-B69B-32FF224682BD.jpeg
 
Blir spennende å se tempen imorgen da
 
PP29 - CD19

Ikke helt reell den tempen tenker jeg, var veldig varm når jeg våknet (ikke feber) men temphopp i hvert fall [emoji4]

Image1525408340.049943.jpg
 
Litt av et temphopp. Må jo uansett reelt eller ikke bety at EL har vært vel...?
 
Tempet på nytt etter ca 4 timers søvn (kl 11) og da var tempen 37.03, så kanskje tempen var reell likevel eller ikke så langt unna? Fryser nå men det er varmere ute i dag enn i går. I går var det kaldt syns jeg. Kanskje det har noen innvirkning på kroppstemp? Vi ligger med åpent vindu.

Prosjekt vektnedgang:
Gikk på vekta i dag og har gått ned 0,2kg siden forrige fredag. Har kjent at jeg har litt vann i kroppen denne uka. Har satt meg som mål å gå ned 2 kg i mai. Det er overkommelig. Blir det mer er det bare bonus :)
 
Tempet på nytt etter ca 4 timers søvn (kl 11) og da var tempen 37.03, så kanskje tempen var reell likevel eller ikke så langt unna? Fryser nå men det er varmere ute i dag enn i går. I går var det kaldt syns jeg. Kanskje det har noen innvirkning på kroppstemp? Vi ligger med åpent vindu.

Prosjekt vektnedgang:
Gikk på vekta i dag og har gått ned 0,2kg siden forrige fredag. Har kjent at jeg har litt vann i kroppen denne uka. Har satt meg som mål å gå ned 2 kg i mai. Det er overkommelig. Blir det mer er det bare bonus :)
Håper det klaffer <3
 
PP29 - CD21 - 3DPO
Dag 1 med Crinone

Da kom endelig krysset opp i FF, på andre dag med negativ EL test. Så testene og tempen var ikke helt enige denne gangen heller :p Liker det best når de er enige jeg :D Så det betyr at da skal jeg begynne med crinone. Gi det en siste sjanse tenker jeg. Får vurdere om jeg skal bruke det i neste pp om det ikke klaffer denne gangen. Men må tenke positivt at det SKAL klaffe nå :D
Siden jeg ikke er helt enig med tempen om EL så holder jeg meg kanskje til å teste neste søndag. Skulle jo vente til 12dpo men siden det er litt usikkert så vurderer jeg å ta det på søndag når jeg da er 10dpo i følge FF.
Har vært så trøtt i det siste, men lurer på om det er pga av allergi. Plutselig er trærne grønne og gresset begynner å bli grønnere. Har gresspollenallergi men helt sikkert noe annet også. Godt med vår :)

264C5FA6-FA0D-4220-AA6F-A151E04D7710.jpeg
 
Ønsker deg masse lykke til de kommende dagene :)
 
Krysser fingrene for gullegg denne måneden
 
Back
Topp