Så spennende da Når tar du ny test?Synes den tidlige Babyplan testen likner min litt.. min er tatt i går, har ikke flere... blir spennende å se! Synes jeg skimter noe på din nest nederste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende da Når tar du ny test?Synes den tidlige Babyplan testen likner min litt.. min er tatt i går, har ikke flere... blir spennende å se! Synes jeg skimter noe på din nest nederste..
Jeg synes jeg ser noe på både den nederste og babyplan synes forresten det er strek på babyplan fra i går også, bare nærmere teststreken enn den egentlig skal være. Nå må dette "noe" bli en ordentlig fin og rosa strek
Jeg skimter noe jeg og [emoji1] håper de blir sterkere [emoji1]
Ser det samme som Bobla! Håper det ikke bare er skygger, og at det dukker opp en fin tydelig strek nr 2 i morgen.
Synes jeg aner noe på gårsdagens Babyplan?
Ingen kveldstest. Tenkte litt på det men droppet det.Åååh spennende. Er det kveldstest idag ?
TakkSynes jeg ser skyggestreker igår og antydning til noe idag jeg.
Krysser fingrene!!!
Håper fremdeles for deg [emoji173]️
Tusen takkOg nå fant jeg dagboken din! Skal følge med deg her også [emoji173]️ Masse lykke til med testingen [emoji257]
Hmm. Håper det er festeblødning du har...Ingen kveldstest. Tenkte litt på det men droppet det.
Hmm. Håper det er festeblødning du har...
Lov å håpe Ingenting mer siden litt brunt i morges. Fremdeles ingen murringer eller kramper så håper i lengsten litt til.Hmm. Håper det er festeblødning du har...
Me too [emoji173]️
Hvordan pleier tanta å banke på til vanlig ? Dette er spennende!Lov å håpe Ingenting mer siden litt brunt i morges. Fremdeles ingen murringer eller kramper så håper i lengsten litt til.
Lov å håpe Ingenting mer siden litt brunt i morges. Fremdeles ingen murringer eller kramper så håper i lengsten litt til.
[emoji173]️
Noen ganger bruker hun å gi en liten forvarsel kvelden før, og innen kl 19 dagen etter har hun som regel kommet. Men en gang gikk det en hel dag før hun kom etter et lite forvarsel. Bruker også å kjenne litt murringer men ingenting enda. Men kanskje det kommer nå når man snakker om det Jeg får bare være tålmodig og vente på hva kroppen vil gjøre.Hvordan pleier tanta å banke på til vanlig ? Dette er spennende!
Blir veldig spennendeSpent på å se testen din i morgen [emoji5][emoji257]
Da er det jo litt annerledes denne gangen om jeg skjønner deg rett ?Noen ganger bruker hun å gi en liten forvarsel kvelden før, og innen kl 19 dagen etter har hun som regel kommet. Men en gang gikk det en hel dag før hun kom etter et lite forvarsel. Bruker også å kjenne litt murringer men ingenting enda. Men kanskje det kommer nå når man snakker om det Jeg får bare være tålmodig og vente på hva kroppen vil gjøre.
Ja litt utenom det vanlige Forbereder meg på at tanta kommer og så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis hun ikke dukker oppDa er det jo litt annerledes denne gangen om jeg skjønner deg rett ?
Det å være tålmodig og vente på kroppen er vanskelig