Det største ønske

Synes den tidlige Babyplan testen likner min litt.. min er tatt i går, har ikke flere... blir spennende å se! Synes jeg skimter noe på din nest nederste..
Så spennende da :) Når tar du ny test?

Jeg synes jeg ser noe på både den nederste og babyplan :) synes forresten det er strek på babyplan fra i går også, bare nærmere teststreken enn den egentlig skal være. Nå må dette "noe" bli en ordentlig fin og rosa strek :D
Jeg skimter noe jeg og [emoji1] håper de blir sterkere [emoji1]
Ser det samme som Bobla! Håper det ikke bare er skygger, og at det dukker opp en fin tydelig strek nr 2 i morgen. :Heartred
Synes jeg aner noe på gårsdagens Babyplan?

Ja ser på bildet nå at det kanskje er noe på gårsdagens babyplan test også, men litt ubestemmelig hvor streken er :D Det er lov å håpe at det blir sterkere :)

PP28 - CD25 - 11DPO
(Ble CD26 - 12DPO før jeg la det ut, eventuelt PP29 - CD1)

Det blir ingen testing i morgen på meg. Hadde en svak følelse av at tanta er på vei. Ingen murring eller kramper men et eller annet som sier at det ikke gikk rett vei. Var på do når jeg skulle legge meg og forberedte meg på at det da skulle komme noe blod på papiret, og det gjorde det bittelitt... Selvfølgelig håper jeg at det er en uskyldig liten miniblødning. Gir ikke opp før heksa er her for fullt.

Har de siste dagene kjent mindre og mindre ilinger og stikninger i lysk og lår. Vet jo at det ikke skal være sånn hele tiden så tenkte ikke så mye over det. Fikk også mindre ømme bryst før jeg natt til lørdag kjente de ble ganske så ømme. Litt kvalm også.

Og nå fant jeg dagboken din! Skal følge med deg her også [emoji173]️ Masse lykke til med testingen [emoji257]

Hvordan pleier tanta å banke på til vanlig ? Dette er spennende!
Noen ganger bruker hun å gi en liten forvarsel kvelden før, og innen kl 19 dagen etter har hun som regel kommet. Men en gang gikk det en hel dag før hun kom etter et lite forvarsel. Bruker også å kjenne litt murringer men ingenting enda. Men kanskje det kommer nå når man snakker om det :p Jeg får bare være tålmodig og vente på hva kroppen vil gjøre.

Noen ganger bruker hun å gi en liten forvarsel kvelden før, og innen kl 19 dagen etter har hun som regel kommet. Men en gang gikk det en hel dag før hun kom etter et lite forvarsel. Bruker også å kjenne litt murringer men ingenting enda. Men kanskje det kommer nå når man snakker om det :p Jeg får bare være tålmodig og vente på hva kroppen vil gjøre.
Da er det jo litt annerledes denne gangen om jeg skjønner deg rett ? :angelic:

Det å være tålmodig og vente på kroppen er vanskelig :greyalien::arghh:

Håper virkelig tanta har reist på ferie :Heartred:Heartred

Da er det jo litt annerledes denne gangen om jeg skjønner deg rett ? :angelic:

Det å være tålmodig og vente på kroppen er vanskelig :greyalien::arghh:
Ja litt utenom det vanlige :) Forbereder meg på at tanta kommer og så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis hun ikke dukker opp :)

Back
Topp